WHEM Ervaring met....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SletRicky

Wandelaar
Forumpionier
92
30/06/21
82
7
Ik ga volgende week mij eens laten verwennen door een hete ts in Antwerpen. Ik heb een aantal ts op mijn verlanglijstje maar vind geen recensies....dus. Wie kan mij iets vertellen over 1 van de volgende :

 
Mulata ontving eerder onder andere naam in Nederland, wisselende recensies daar
Vind haar wel 'n lekkere knappe shemale, vrouwelijk
Ik weet dat ik er ben geweest, herken de tattoos, en dat ik die tussen de tieten nog eens ooit besproeit heb, de naam was toen Tyffanny 'd Promo, jammer daar blijft het bij, dus niet in de top, en niet in de bottum , maar gemiddeld
 
Iemand ervaring met Ximena? https://www.quartier-rouge.be/prive/trans/belle-et-feminine-bombe-latine-ximena-top-trans.html
Ik dacht op hookers een negatieve recensie gelezen te hebben maar ben er niet zeker van. Gezien hoeveelheid fotos en videos lijkt ze me echt (aanwezig) te zijn. Iemand meer detailinfo? Op youppie ook weinig/g"en info. IS nochthans (voor velen vermoed ik) 1 van lekkerste shemales
Verlede jaar bezocht. Is eve mooi als op de foto's. Toen niet echt enthousiast maar kwam eerder omdat ik enkel blowjob vroeg voor 50euro, is er wel mee akkoord gegaan.
 
Ik kan haar ad momenteel niet vinden maar ik had haar nummer nog.
jenie, ze ontvangt in Evergem, thaise ladyboy.
toen ik vroeg of ze kon top zijn antwoordde ze dat dit niet ging.
Toen ik vroeg waarom vloog ze uit, dat ze hormonen nam enz... dat haar erectie niet hard genoeg meer was...
Als we 150 euro betalen voor een date dan hebben we toch het recht om te vragen wat er mogelijk is... deze dame is bij deze geschrapt uit mijn telefoon.
 
Weliswaar laat, maar ik zie dat ze terug is.
Enige tijd geleden op bezoek geweest omdat andere dames niet opnamen/terugbelden. Meteen weer genezen. Klopt geen hol van de advertentie. Spreekt Spaans en heel klein beetje Engels. Aangeboden opties no way. Alleen PMC baby. Anaal alleen heel voorzichtig met 1 vinger want lastig. Hoorde maar 1 Spaans woord dat ik niet snap, maar denk dat het langzaam of voorzichtig betekent. Enige positieve is dat ze actief is met redelijke paal. Heel erg veel met haar haren bezig in plaats van met mij. Nooit meer. Locatie was tegenover P plaats kerk, waar vaker dames ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan