WHEM Ervaringen. Club Diana. Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Blonde volslanke vrouw met grote tieten en lekker geil. Begon meteen te tongen en vond me een leuke gozer. Mooie locatie helemaal buitenaf en groot. De heerlijke kut van Lotte gebeft en een paar standjes gedaan. Over die grote tieten klaargekomen. Daarna nog een verplicht baantje getrokken. Voor mij derhalve een eenmalig bezoek.
 
Blonde volslanke vrouw met grote tieten en lekker geil. Begon meteen te tongen en vond me een leuke gozer. Mooie locatie helemaal buitenaf en groot. De heerlijke kut van Lotte gebeft en een paar standjes gedaan. Over die grote tieten klaargekomen. Daarna nog een verplicht baantje getrokken. Voor mij derhalve een eenmalig bezoek.

U klinkt heel tevreden over uw bezoek, waarom dan toch geen herhalingsgevaar?
Ze zijn vier dagen per week open lees ik op hun site. Dat ze blijkbaar heel discreet zijn gelegen vind ik een groot pluspunt (Ik ben er nog nooit geweest).
 
Vorige week toch weer eens bij Sauna Diana beland en daar wederom Lotte tegen het mooie lijf gelopen. Gekleed in een zwart rokje met wit/zwart gestreept blousje en rode pumps zag ze er heel mooi uit. Ditmaal gekozen voor een half uur. Ik kan alleen maar zeggen dat het top was. (H)eerlijke harde sex met haar gehad. Volop getongzoend wat met haar heel lekker en opwindend is. Tijdens het pijpen heb ik haar gevingerd. Haar mooie kutje gebeft. En vooral tijdens missionaris en doggy heb ik haar heel hard kunnen nemen.
 
Ik kom er wel eens, is mijn favorite club. Heel duur maar goede service en heerlijk discreet. In de avond zijn er meerdere dames, overdag wisselt het. Lotte, Bonnie en Kelly zijn top. 😏 Maar hoor goede verhalen over andere dames, deze 3 ken ik alleen. Ga er maar een paar keer per jaar heen ivm mijn eigen drukke leven.
 
Vorige week toch weer eens bij Sauna Diana beland en daar wederom Lotte tegen het mooie lijf gelopen. Gekleed in een zwart rokje met wit/zwart gestreept blousje en rode pumps zag ze er heel mooi uit. Ditmaal gekozen voor een half uur. Ik kan alleen maar zeggen dat het top was. (H)eerlijke harde sex met haar gehad. Volop getongzoend wat met haar heel lekker en opwindend is. Tijdens het pijpen heb ik haar gevingerd. Haar mooie kutje gebeft. En vooral tijdens missionaris en doggy heb ik haar heel hard kunnen nemen.

"Mooi kutje" , bedoel je dan grote lippen ?
 
In het verleden bezocht ik deze club regelmatig. Ik zat toen voor myn werk op een prima afstand van deze club. Club is erg discreet gelegen. Welness aanbod (sauna, bubbelbad, zwembad) was toen goed. Kamers waren luxe, ruim en voorzien van een douche. Ze hadden toen zelfs een "kamer" boven het zwembad. Als je dan in het zwembad aan het relaxen was kon je gewoon horen als er iemand goed geneukt werd in de ruimte. Was niet myn favoriete kamer. Hou toch meer van discretie tydens de daad.
Aanbod dames was vry divers. Nadeel was dat je op de site nooit kon zien wie er werkte en/of een beschryving. Je moest voor die info bellen en de gastvrouw stond je dan netjes te woord. Of gewoon langsgaan.
Het is allemaal aan de pryzige kant. Aan de facliteiten ligt het niet. Dat is echt dik in orde. Betreft een dame moet je gewoon geluk hebben dat je de juiste eruit pakt dat je ook daar waar voor je geld krygt. Wat ik op een gegeven moment wel merkte als ik dan een dame voor het eerst had uitgekozen dat ze het wel wgezellig zou vinden om eerst lekker aan het zwembad te gaan liggen (lees tyd makkelyk volmaken). Je
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan