WHEM Kristina ts

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met deze 'dame' waarvan ik weet dat het natuurlijk geen dame is.
Zou fijn om iets te weten te komen.
Alvast dank.
Ja vorig jaar een keer geweest.. bij binnenkomst viel het gelijk tegen ze had zich niks opgemaakt en liep in een slordig trainingspak rond en vroeg gelijk meer geld voor extra diensten zoals pzc enzo..
Heb haar binnen 10 min klaar gepijpt en toen was het ook gelijk alles klaar... terwijl ik voor half uur geboekt had.. ben dan ook maar vertrokken..
Denk als ze zich opmaakt en scheert..😶 dat dan wel lekkerding is... maar dat was toen niet😅😅
 
Laatst bewerkt:
Goedendag,

Heb deze dame gebeld en gezien, Kan bevestigen dat zij niet heel vrouwelijk is in het echt. Ben echter weggegaan omdat -zij/de situatie- niet goed voelde.

Zal waarschijnlijk nog niet lang begonnen zijn aan haar transitie.

Zit ook in een huis vol met andere Trans en Dames

mvg

(Dit is niet echt een review helaas)
 
Dankje. Beeld veranderd er niet door. Mijn vermoeden is dat het TS/TV uit oostblok zijn. Niks mis mee overigens. In tegendeel. Maar ik denk dat ik dan weet welke groep dat is. Val toch meer op latin en asian. Laat ik het dan ook daar maar bij houden.
 
Dankje. Beeld veranderd er niet door. Mijn vermoeden is dat het TS/TV uit oostblok zijn. Niks mis mee overigens. In tegendeel. Maar ik denk dat ik dan weet welke groep dat is. Val toch meer op latin en asian. Laat ik het dan ook daar maar bij houden.
Welke dames horen er nog meer bij denk je? Dan heb ik een beetje een idee waar ik wel en niet naar toe kan gaan voor een echte GFE
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan