Ervaringen Ramontiek België 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GirlLover_Ant

Vaste klant
Forumpionier
177
07/07/21
186
23
Ik zou graag volgende dinsdag naar Gymnastiek gaan van Ramontiek.
Is die Erodance een aangename club?
En ik heb nog niet zo veel ervaring in de gb-wereld. Zou dit een goed feestje zijn om mezelf er in te initiëren?
 
De club zelf is niet de meest aangename club : zeer donker en slechts 1 douche.
Maar de meiden van Ramontiek maken alles meer dan goed : ik ga al meer dan 10 jaar naar gb's en bij die van Ramon ben ik nog nooit ontgoocheld buitengekomen. Mijn raad : zeker doen !
Wel op voorhand aanmelden, zodat Ramon ervoor kan zorgen dat de verhouding mannen / dames goed zit
 
Zeker gaan Ramon zijn feestjes zijn de moeite waard. Idd club niet van de beste maar toch een plezante bedoening met Ramon. En geil en heet enz enz
 
Over de club zelf kan ik niets zeggen. Daar ben ik nooit geweest. Maar Ramon zelf is een heerlijke kerel. Echt een plezier maker.
Ik ben ooit naar een feestje van hem in Lichtaart geweest. Max Follies, nu gesloten. Bij het binnenkomen zaten zijn meiden al in de bar om contact te maken. Even later was er een korte inleiding met de regels, werden de meiden voorgesteld en verdwenen ze naar boven. Dan werd het startschot gegeven en mochten we hen achterna. Geile bedoening, alleen waren we met te weinig mannen. Bij een pauze riep nog één van hen "moeten we jullie soms betalen om ons te neuken"? "
Een leuke middag was het. ?
In Nederland lijken zijn feestjes een succes, maar hier is het precies of ze niet willen aanschieten. Weinig reservaties met annulatie van het evenement tot gevolg. Zeker inschrijven, krijg je 2 dagen op voorhand geen annulatie mail (check je spam), dan weet je dat het goed zit en je een geweldige middag tegemoet gaat.
Nadien wel je ervaring hier neerpennen hé! ?
 
Onlangs geweest naar gymnastiek op 19 oktober. Heel eerlijk het gaat snel bergaf met de eens zo'n leuke feestjes van Ramon. Veertje 18 jaar dacht word leuke maar eerlijk totaal niet enthousiast als Ramon niet in de buurt was... De rest van de meiden zijn echt niet meer de slanke geile meiden van een goed jaar terug. Ze doen hun ding maar ook niets meer dan dat. Enkel Chiara probeerde nog wat leven in de brouwerij te brengen maar dat was het ook. Weinig aanmeldingen, geen sfeer, geen enthousiaste meiden ... Ramon het word tijd voor bezinning en de juiste prijzen te hanteren want dit is geen kwaliteit meer naar prijs. Sorry.
 
Er wordt niets vermeld op de site dus ik denk dat het door gaat. 2be lijkt me ook een goed georganiseerde club. Die gaan niet zomaar een evenement annuleren. Ramontiek is top, dat heb ik al mogen ervaren. 2be zelf, daar ben ik nog niet geweest.
Laat je nadien wel weten hoe alles verlopen is? ??
 
Er wordt niets vermeld op de site dus ik denk dat het door gaat. 2be lijkt me ook een goed georganiseerde club. Die gaan niet zomaar een evenement annuleren. Ramontiek is top, dat heb ik al mogen ervaren. 2be zelf, daar ben ik nog niet geweest.
Laat je nadien wel weten hoe alles verlopen is? ??
Is voor mij ook de eerste keer bij 2BE club, ben wel benieuwd, en kijk vooral uit om Chiara terug te zien ?, morgen doe ik men verslagje. ;-)
 
Is voor mij ook de eerste keer bij 2BE club, ben wel benieuwd, en kijk vooral uit om Chiara terug te zien ?, morgen doe ik men verslagje. ;-)
Voor mij is het vanavond überhaupt de eerste keer bij Ramontiek. Ik ben benieuwd!

Ik heb wel een mail ontvangen, hij stond in mijn SPAM folder.

Niet om de pret te drukken maar de line up is wel anders dan in de advertentie. Chiara is er blijkbaar niet bij. Jammer want na het lezen van de recensies hier stond zij hoog op mijn lijstje!
 
Voor mij is het vanavond überhaupt de eerste keer bij Ramontiek. Ik ben benieuwd!

Ik heb wel een mail ontvangen, hij stond in mijn SPAM folder.

Niet om de pret te drukken maar de line up is wel anders dan in de advertentie. Chiara is er blijkbaar niet bij. Jammer want na het lezen van de recensies hier stond zij hoog op mijn lijstje!
Wat is new line up?
 
Voor mij is het vanavond überhaupt de eerste keer bij Ramontiek. Ik ben benieuwd!

Ik heb wel een mail ontvangen, hij stond in mijn SPAM folder.

Niet om de pret te drukken maar de line up is wel anders dan in de advertentie. Chiara is er blijkbaar niet bij. Jammer want na het lezen van de recensies hier stond zij hoog op mijn lijstje!
Oei dat is idd jammer dat zijner niet bij zal zijn echt zonde, maar ben er zeker van dat de andere veel goed maken, zijn er nog wijzigingen tov de advertentie?

ik nog steeds niets ontvangen ook niet in men spam, raar wel.
Tot straks wrs dan ?
 
Hierbij mijn recensie van Gymnastiek op 14 oktober in Nazareth.
Voordat jullie mij hier afschieten, ik weet ook wel dat het laat is dat ik er over schrijf...

Allereerst over Erodance.
Deze club krijgt een onvoldoende. Heel amateuristisch ingericht. Wat ruimtes inderhaast ingericht. Je moet je bukken om ergens binnen te geraken.
Bubbelbad was defect. In de douche waren vochtplekken, kan dus beter onderhouden worden! Als Chirolokaal kan het dienstdoen, voor een GB niet!

Ramon is een aangename gastheer, dat wil ik hier toch even vermelden.

Het was mijn eerste gangbang bij Ramontiek en dus serieus zenuwachtig. Ik heb mij echter goed geamuseerd.
Kim haar specialiteit is de 'sloppy blowjob', lekker met gevoel en dan zalig klaarkomen in haar mond. Ik krijg er nog kippenvel van.
Bo en Veertje waren niet zo mijn types dus daar ga ik niet verder op in.
Jane heeft echt een lekker strak kontje. Met haar was doggy echt een plezier!
En dan Chiara. Zo geil om haar te zien geneukt worden. Opgeilen kan ze ook goed!!! Met haar en een paar man in de douche; wat was ze daar ondeugend...
Alleen wel jammer dat het zo abrupt eindigde. De meeste mannen waren al door en dus was er geen bukkake meer, jammer.

Eindscore: 79%
 
Hierbij mijn recensie van Gymnastiek op 14 oktober in Nazareth.
Voordat jullie mij hier afschieten, ik weet ook wel dat het laat is dat ik er over schrijf...

Allereerst over Erodance.
Deze club krijgt een onvoldoende. Heel amateuristisch ingericht. Wat ruimtes inderhaast ingericht. Je moet je bukken om ergens binnen te geraken.
Bubbelbad was defect. In de douche waren vochtplekken, kan dus beter onderhouden worden! Als Chirolokaal kan het dienstdoen, voor een GB niet!

Ramon is een aangename gastheer, dat wil ik hier toch even vermelden.

Het was mijn eerste gangbang bij Ramontiek en dus serieus zenuwachtig. Ik heb mij echter goed geamuseerd.
Kim haar specialiteit is de 'sloppy blowjob', lekker met gevoel en dan zalig klaarkomen in haar mond. Ik krijg er nog kippenvel van.
Bo en Veertje waren niet zo mijn types dus daar ga ik niet verder op in.
Jane heeft echt een lekker strak kontje. Met haar was doggy echt een plezier!
En dan Chiara. Zo geil om haar te zien geneukt worden. Opgeilen kan ze ook goed!!! Met haar en een paar man in de douche; wat was ze daar ondeugend...
Alleen wel jammer dat het zo abrupt eindigde. De meeste mannen waren al door en dus was er geen bukkake meer, jammer.

Eindscore: 79%
Waar kan ik kim vinden voor een sloppy bj
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan