Ervaringen Ramontiek België 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GirlLover_Ant

Vaste klant
Forumpionier
177
07/07/21
186
23
Ik zou graag volgende dinsdag naar Gymnastiek gaan van Ramontiek.
Is die Erodance een aangename club?
En ik heb nog niet zo veel ervaring in de gb-wereld. Zou dit een goed feestje zijn om mezelf er in te initiëren?
 
De club zelf is niet de meest aangename club : zeer donker en slechts 1 douche.
Maar de meiden van Ramontiek maken alles meer dan goed : ik ga al meer dan 10 jaar naar gb's en bij die van Ramon ben ik nog nooit ontgoocheld buitengekomen. Mijn raad : zeker doen !
Wel op voorhand aanmelden, zodat Ramon ervoor kan zorgen dat de verhouding mannen / dames goed zit
 
Zeker gaan Ramon zijn feestjes zijn de moeite waard. Idd club niet van de beste maar toch een plezante bedoening met Ramon. En geil en heet enz enz
 
Over de club zelf kan ik niets zeggen. Daar ben ik nooit geweest. Maar Ramon zelf is een heerlijke kerel. Echt een plezier maker.
Ik ben ooit naar een feestje van hem in Lichtaart geweest. Max Follies, nu gesloten. Bij het binnenkomen zaten zijn meiden al in de bar om contact te maken. Even later was er een korte inleiding met de regels, werden de meiden voorgesteld en verdwenen ze naar boven. Dan werd het startschot gegeven en mochten we hen achterna. Geile bedoening, alleen waren we met te weinig mannen. Bij een pauze riep nog één van hen "moeten we jullie soms betalen om ons te neuken"? "
Een leuke middag was het. ?
In Nederland lijken zijn feestjes een succes, maar hier is het precies of ze niet willen aanschieten. Weinig reservaties met annulatie van het evenement tot gevolg. Zeker inschrijven, krijg je 2 dagen op voorhand geen annulatie mail (check je spam), dan weet je dat het goed zit en je een geweldige middag tegemoet gaat.
Nadien wel je ervaring hier neerpennen hé! ?