Recensie Eryka, Beveren-Waas

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
09/08/22
6
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Een paar maanden geleden ben ik naar beveren waas gegaan. Ik had een afspraak met eryka in de van der valk hotel. (Profiel is weg helaas) Helaas heeft ze haar afspraak niet nagekomen want tegen mij had ze full service gezegd zonder condoom voor 150 was niet waar

Het ontvangs was heel goed. Ze heeft me op mn gemak gesteld en ze heeft alles overlopen. 150 euro betaald. Ze heeft me gepijpt en dan hebben we geneukt ik mocht op haar borsten klaar komen.
 
Een paar maanden geleden ben ik naar beveren waas gegaan. Ik had een afspraak met eryka in de van der valk hotel. (Profiel is weg helaas) Helaas heeft ze haar afspraak niet nagekomen want tegen mij had ze full service gezegd zonder condoom voor 150 was niet waar

Het ontvangs was heel goed. Ze heeft me op mn gemak gesteld en ze heeft alles overlopen. 150 euro betaald. Ze heeft me gepijpt en dan hebben we geneukt ik mocht op haar borsten klaar komen.
Komt nooit afspraak na. Werkte vroeger in het hotel op de hoek aan het station in Sint Niklaas! Wegblijven!
 
dat kind heeft zoveel profielen en beloofd veel maar doet niets. Ik heb haar leren kennen in Gent onder de namen Maya en Ally en tegenwoordig gebruikt ze alweer een andere naam.. Ik zou zeggen als je binnenkomt en ze heeft twee gelijke tattoos op de achterkant van haar bovenbenen, LOOP WEG.
 
Terug
Bovenaan Onderaan