WHEM Amelie,Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraagt 300 voor 1 uur maar ze spreekt liever 2 uurtjes af is dan 500 euro in trianon of rozenhof. Beetje teveel voor mij wacht liever recensies af.Ook direct antwoorden op mijn e- mail betrouw het niet zo goed.
 
In de mail komt ze alvast vlot en vriendelijk over. Maar dat wil niets zeggen natuurlijk.
Ik hou haar alvast in het ook want ben wel geïnteresseerd.
 
Ik heb ze een keer laten komen naar knokke, was toen 500 voor 2 uurtjes en ik vind ze elke euro waard, ongelooflijk knap lichaam, borsten en gezicht.
Ik heb haar gezegd dat ze wat op Cath Luyten trekt
Ze heeft zelf veel plezier in wat ze doet, maar ik denk niet dat ze met iedereen afspreekt.

Ik was de eerste betaalde date voor haar.

En ik ben een newbie dus geloven wie geloven wil!
 
'T is natuurlijk Krokusvakantie. Dat direct reageren staaft het amateur / leerkracht verhaal.
Alles kan natuurlijk, maar we moeten hier ook niet naïef in zijn. Sommige beroepen/bezigheden ('leerkracht', 'verpleegster', 'studente', ....) spreken tot de verbeelding van mannen, en dat weten deze dames ook. Ik herinner me dat er een periode was dat vaak in de media verscheen dat studentes actief waren als 'gezelschapsdame', maar eerlijk gezegd heb ik dat altijd betwijfeld. Je zal er ongetwijfeld vinden, maar zeker geen groot aantal. Wat leerkrachtes betreft: ik wil zeker aannemen dat er leerkrachtes zijn die hiermee wat geld bijverdienen, maar ik denk niet dat die openlijk gaan adverteren met hun beroep. Als dit uitkomt in een school liggen ze sowieso buiten; niet omdat hun bezigheid onwettelijk is, maar omdat het zal botsten met de engagementsverklaring die ze getekend hebben, bij hun aanwerving, bij het schoolbestuur. Maar bon, zoals ik zei: alles kan natuurlijk.
 
Ik heb al meerdere keren met Amelie afgesproken. Ze is idd nogal selectief, maar anderzijds snap ik dat wel. Wat ze doet, doet ze echt met volle overgave en goesting. Nog nooit eerder meegemaakt bij andere dames.

Ok, goedkoop is ze niet, maar waar vind je wel een spontane, knappe, jonge en hete Vlaamse blondine voor minder?

Ze doet dit ook echt als amateur en niet hele dagen aan een stuk zoals andere dames. Dat zal ook wel verklaren waarom ze wat selectief is en alles met volle goesting doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan