Recensie Esme/Esmee, Den Haag, Geleenstraat 126a k3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AmanSR

Vaste klant
207
20/10/22
223
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
(Ik weet niet of ik haar naam goed schrijf)

Gisteren even gewandeld in de Haagse Staten en kon niet goed vinden wat ik zocht.

Er is ook een flinke stoelendans geweest in de kamer bezetting.

Ff dooreandelen, want elke wel echt iets doen, ondanks dat ik erg vermoeid was.

Na een keer heen en weer tussen geleen en doublet kwam ik er in geleen uit een zag ik een voor mij onbekende opgewekte dame op 126a k3, in een doorzichtig truitje en een rok, wat voller, toch wel grote borsten, volle kont, rond de 1m65/1m70. (Esme)

Twijfel was er toen haar en de (voor mij ook onbekende dame, terwijl ik er toch vaak wandel) slanke petite dame, lang zwart haar in een zwart setje, mooie bilpartij naast haar op kamer 126a k2. Daar ging iemand naar binnen, dus mijn keuze was voor mij gemaakt ! Haha

Naar binnen, standaard tarief, uitgekleed, gewassen, ze kwam glijdend bovenop met wat licht voorspel, leuk.
Daarna kwam ze on top, was zeker ook lekker en goed actief.
Ik ben gaan staan, zijn op haar rug op bed en zo aan de rand van het bed best hard kunnen stoten, en het kon gewoon.
Hierna omgedraaid zodat ik haar doggy kon nemen tegen die volle kont aan, ook erg lekker en ook daar kon en mocht ik lekker door stoten zonder hele trucjes van haar kant uit, ik kon mijn gang gaan, en laat ik daar nou net op zoek naar zijn geweest! Zo doorgegaan, hierna nog even staand doggy toen de opmerking dat ik wel moet gaan klaarkomenen, aanvegen dat ik daarmee bezig ben haha, nog even doorgegaan en toen gebeurde het.....

Ik raakte gewoon buiten adem, was al erg moe, zware week gehad, zware ochtend, ik ging even liggen om bij te komen maar de kleine was gewoon dood 😂
Zee begin te trekken, maar leven was nog ver te bekennen. Toch gaat ze niet op een ging ze lekker door een kreeg m nog 80% hard waarna ze ook doorging om het af te maken met de hand.

Erg fijn, ik heb genoten, pijpen was prima maar niet wow, neuken was heerlijk omdat je gewoon je gang mag gaan hoe jij het lekker vindt, ondanks dat ze 1x riep dat ik moest klaarkomen zeg ik toch geen afwerkster aangezien ze daarna wel echt haar best deed (duurde toch wel ff) om het af te maken.

Ga ik nog een keer, geen idee, ik denk dat ik dan zal kan voor haar buurvrouw wie ik ook zeker wil proberen! Als iemand weet wie daar (126a k2) nu zit en vogelsoort aan de omschrijving, dan hoor ik graag een naam en eventueel recensie :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan