Recensie Esmee, Eindhoven 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

meelezer

Vaste klant
Forumpionier
145
01/07/21
200
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/aktie-100-voor-een-uur-nederlands-blondje-30-jaar-_7497991
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enige tijd geleden bij Esmee geweest. Ze otnvangt op een appartementje in Eindhoven.

Best een leuke date met een leuke spontane dame. Ik denk dat ik nog wel eens terug ga.
De foto's op haar adv komen nu in in ieder geval niet meer overeen, met haar in werkelijkheid. Denk dat ze ooit wel overeen kwamen, maar nu heeft toch best veel tatoeages die je op de foto niet kunt terugvinden en ze zitten op zichtbare plaatsen,

Neemt niet weg dat het een leuke date was!
 
Enige tijd geleden bij Esmee geweest. Ze otnvangt op een appartementje in Eindhoven.

Best een leuke date met een leuke spontane dame. Ik denk dat ik nog wel eens terug ga.
De foto's op haar adv komen nu in in ieder geval niet meer overeen, met haar in werkelijkheid. Denk dat ze ooit wel overeen kwamen, maar nu heeft toch best veel tatoeages die je op de foto niet kunt terugvinden en ze zitten op zichtbare plaatsen,

Neemt niet weg dat het een leuke date was!
Zie op haar adje een uur voor 100 kan dat kloppen dan of was je voor de actie gegaan 🙃
 
Enige tijd geleden bij Esmee geweest. Ze otnvangt op een appartementje in Eindhoven.

Best een leuke date met een leuke spontane dame. Ik denk dat ik nog wel eens terug ga.
De foto's op haar adv komen nu in in ieder geval niet meer overeen, met haar in werkelijkheid. Denk dat ze ooit wel overeen kwamen, maar nu heeft toch best veel tatoeages die je op de foto niet kunt terugvinden en ze zitten op zichtbare plaatsen,

Neemt niet weg dat het een leuke date was!
Ik dacht haar figuur te herkennen van een DVP tijdje geleden (jaar of 7-8) in regio Helmond maar miste inderdaad wat tattoo's.
Heeft zij een grote tekst tattoo rond haar nek/over haar borst? In het spaans?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/aktie-100-voor-een-uur-nederlands-blondje-30-jaar-_7497991
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik las de reacties en ben zelf eens gaan kijken.

Het is een gezellige meid. De foto's kloppen niet, die zijn een aantal tatoeages en kilo's geleden. Dat maakt mij persoonlijk niet uit.

Lekker beginnen met zoenen, tongzoenen wat ze lekker doet maar wel wat terughoudend. Bij mij in ieder geval.
Daarna overgaan naar pijpen wat ze echt lekker doet. Ik heb haar daarna gelikt en gevingerd, smaakt en voelt goed.

Intiem was oké, een paar standjes en in doggy afgemaakt.

Na de seks een kort gesprek maar ze laat dan duidelijk merken dat het klaar is.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/aktie-100-voor-een-uur-nederlands-blondje-30-jaar-_7497991
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mijn tweede bezoek aan deze dame was een regelrechte afknapper. Deze keer had ze de aanbieding 100 euro voor een uur. Was al moeilijk om een gesprekje te beginnen (haar telefoon was blijkbaar belangrijker). Vervolgens op bed ff zoenen, ff pijpen en hop naar de daad. Na het klaarkomen dook ze meteen weer naar haar telefoon en had ze geen enkele aandacht meer voor mij. Heb me maar aangekleed en ben vertrokken. Op zich kan ze nog steeds goed pijpen en zoenen, maar betaal bij haar nooit meer dan voor een vluggertje. Meer ga je toch niet krijgen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan