Recensie Esmee, Massage, Maastricht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Richard77

Vaste klant
154
25/02/22
102
6
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-body2body-massage_8215469
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was er woensdag ochtend.
Leuke enthousiaste meid die lekker Maastrichts plat praat. Goed figuur klein buikje maar dat stoort niet. Ze was mega professioneel en heeft veel ervaring in hetgeen ze doet.

Ook in de omgang een leuke spontane vrouw die ik wel iets ouder schat dan 25-30. Denk jaar of 35/36 maar dat maakt geen reet uit.

Heerlijke massage gehad. Zo lekker dat ik eigenlijk iets te snel klaar kwam .

Ze weet wat ze doet, mooie kamer met groot bed en goeie douche na afloop.
Herhalingsgevaar 100%
 
Deze dame loopt al heel erg lang mee in het massage/prive circuit. Ze is 38 jaar en heeft een gekochte C cup. Het is een lieve, eerlijke vrouw.

Ze heeft al jaren last van migraine, jammer.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-body2body-massage_8215469
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag eindelijk eens bij Jill geweest.
Zeer leuke verschijning. Mocht mijn buurvrouw wel zijn 🤗
Massage was zeer lekker. Echt te merken dat ze dit al jaren doet. Mooie figuur die je eens lekker kan vastpakken. Van 'buikje' was weinig te merken. Jammer dat ik haar niet eerder heb gevonden. Zeker voor herhalingsvataar 😎
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-body2body-massage_8215469
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer een heerlijke B2B gehad van Esmee. Vorige keer een half uur. Maar dat is gewoon te kort.
Dus dit keer 1uur gepakt. Zeer lieve dame die het met plezier doet.
 
Bijzonder opmerking in de adv. "Kan geen totale discretie garanderen "
Jamjam, klinkt goed.
En waar vindt dat plaats?
In Maastricht bij Esmee. Ik heb toen gebruikt van haar locatie gemaakt, en we werkte samen allebei onder mijn advertentie omdat sexjobs haar account constant weigerden. Dus zo doende, maar bij allebei garantie met een goed gevoel de deur uit. En voor vele zijn wij allebei bekend haha.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-body2body-massage_8215469
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Esmee op bezoek geweest in Maastricht.
Top massage en voor haar leeftijd ziet ze er nog zeer goed uit.
Ziet er jonger uit dan ze is vind ik.
Ze zal me zeker vaker gaan zien.

Beide dames, Jill en Esmee, zijn beide toppers en weten goed waar ze mee bezig zijn.
Beide zijn vrolijk en je krijgt waar voor je geld.
 
Waar is de advertentie van esmee?
Lieverd ik sta alleen online wanneer ik nog plek vrij heb dit is helaas niet vaak . Erg druk . Je mag me altijd mailen deze link vind je vast wel

Fijn weekend !!!!! Dikke knuffel esmee
Als het goed is moet ze wel actief zijn!
Hey .. ik ben er wel maar ben alleen online wanneer ik nog plek heb .. helaas is het vaak druk hopelijk heb je mijn mail dan kun je altijd effe berichten

Liefs esmee xxxx
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de lovende recensies hier gelezen te hebben heb ik - toen haar advertentie eindelijk weer online was - een massage-afspraakje bij Esmee in Maastricht kunnen maken. Dat was na de eerste keer zo goed bevallen dat ik inmiddels al een paar keer geweest ben. Ik had nog geen recensie geschreven omdat ik haar eigenlijk niet wil delen 🤫. Dadelijk heeft ze het veel te druk ;)
Maar eigenlijk mag ik niet egoistisch zijn en verdient ze het dat haar kwaliteiten bezongen worden: allereerst is ze een superfijn lief mens, goudeerlijk en gastvrij. Maar dat is mijn moeder ook, die geeft echter geen heerlijk sensuele massages zoals Esmee (tenminste niet zover ik weet).
Wat Esmee van mijn moeder en 99% van alle andere dames onderscheidt is haar authentieke erotische uitstraling: ze heeft een prachtig koppie met betoverende ogen en een heerlijk vrouwelijk lichaam - en ze weet hoe dit te gebruiken! Haar massages zijn sensueel en opwindend, ze heeft er zelf ook plezier in en dat merk je. Als er teveel gekeuveld wordt (altijd leuk namelijk) dan grijpt ze in: er moet ook erotiek zijn. Als alles lekker loopt voel je haar opwinding ook. Heerlijk geil teasend stuwt ze me tijdens de massage uiteindelijk naar een geweldig hoogtepunt - om vervolgens na een douche weer lekker ongecompliceerd verder te keuvelen over het leven en de perfecte zuurvleesbereiding. Bij Esmee is erotiek zowel lekker ongecompliceerd als een groot feest. Heerlijke combo voor mij. Herhalingsgevaar dan ook maximaal.
 
Na de lovende recensies hier gelezen te hebben heb ik - toen haar advertentie eindelijk weer online was - een massage-afspraakje bij Esmee in Maastricht kunnen maken. Dat was na de eerste keer zo goed bevallen dat ik inmiddels al een paar keer geweest ben. Ik had nog geen recensie geschreven omdat ik haar eigenlijk niet wil delen 🤫. Dadelijk heeft ze het veel te druk ;)
Maar eigenlijk mag ik niet egoistisch zijn en verdient ze het dat haar kwaliteiten bezongen worden: allereerst is ze een superfijn lief mens, goudeerlijk en gastvrij. Maar dat is mijn moeder ook, die geeft echter geen heerlijk sensuele massages zoals Esmee (tenminste niet zover ik weet).
Wat Esmee van mijn moeder en 99% van alle andere dames onderscheidt is haar authentieke erotische uitstraling: ze heeft een prachtig koppie met betoverende ogen en een heerlijk vrouwelijk lichaam - en ze weet hoe dit te gebruiken! Haar massages zijn sensueel en opwindend, ze heeft er zelf ook plezier in en dat merk je. Als er teveel gekeuveld wordt (altijd leuk namelijk) dan grijpt ze in: er moet ook erotiek zijn. Als alles lekker loopt voel je haar opwinding ook. Heerlijk geil teasend stuwt ze me tijdens de massage uiteindelijk naar een geweldig hoogtepunt - om vervolgens na een douche weer lekker ongecompliceerd verder te keuvelen over het leven en de perfecte zuurvleesbereiding. Bij Esmee is erotiek zowel lekker ongecompliceerd als een groot feest. Heerlijke combo voor mij. Herhalingsgevaar dan ook maximaal.
Ben er helemaal stil van 🥰❤️
 
Nadat massagewereld maastricht gesloten is, op zoek gegaan naar een juiste vervanging. Na het lezen van de goede recensies, besloten om contact te leggen met Esmee. Meerdere malen bericht gestuurd via advertentie, helaas nog altijd geen bericht terug ontvangen. Hoop dat ik alsnog een bericht ontvang.
 
Vandaag weer bij Esmee opzoek geweest en het was weer een gezellig en erotisch uurtje.
Was weer even geleden dat ik geweest was en ze heeft me laten zien en voelen wat ik gemist heb 🫣
Altijd leuk en gezellig als iemand er zelf ook van kan genieten, dat maakt het toch leuker.
Recensie heb ik al eens eerder geplaatst en ze is nog steeds elke van de 5 sterren waard.
Bedankt 😘
 
Vandaag weer bij Esmee opzoek geweest en het was weer een gezellig en erotisch uurtje.
Was weer even geleden dat ik geweest was en ze heeft me laten zien en voelen wat ik gemist heb 🫣
Altijd leuk en gezellig als iemand er zelf ook van kan genieten, dat maakt het toch leuker.
Recensie heb ik al eens eerder geplaatst en ze is nog steeds elke van de 5 sterren waard.
Bedankt 😘
Dank je wel ... was leuk je weer te zien xxxx
 
Terug
Bovenaan Onderaan