Recensie Jennifer/Esmee, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DD_0182

Meubelstuk
1.368
08/09/21
1.028
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/582163-esmee
Totale kosten (in euro)
150
Uurtje geweest, 150 euro afgetikt, slechts een half uurtje hooguit echt sex gehad. 1 keer klaargekomen, mocht nog wel een rondje, maar had geen condooms meer in huis. Dus onverrichter zake na een half uurtje weer vertrekken. Niet heel erg slecht, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar, mits ik gelijk tot actie over kan gaan en dus een vol uur kan genieten
 
Zeg ze dat ze bloed geil is ja om haar geld
Yep, en tegen mij zei ze ook nog dat ze slechts bij hoge uitzondering in haar eigen huis ontving en eigenlijk altijd op een ander adres. Vreemd was alleen wel dat er toch een paar honderd euro onder het kaarsenstandaardje lag... Was niet de eerste van de dag. Tevens was ze ook een beetje opgefokt. Had een half uur reistijd en daar had ze geen rekening mee gehouden.. Nou ja... Eens, maar nooit meer ?
 
Maar eh...vergeef me mijn cynisme...een positieve ervaring van een newbie...die hebben we vaker gezien...wil niet zeggen dat ik je mening niet respecteer, dat doe ik namelijk wel.

Statistisch gezien strookt het echter niet met de algehele consensus hier dat het op zijn meest positief gezegd een middelmatige ervaring was.
 
Tuurlijk vervelend voor haar... maar die zag je gelukkig ook niet van een kilometer afstand aan komen....

maar een vraag uit pure nieuwsgierigheid : hoe ben je aan deze wijsheid gekomen?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan