Recensie Esmee, Scarlet Club, Diest 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
49
06/08/22
23
13
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/erotische-massages-55.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hoog tijd dat deze dame eens een eigen topic krijgt. Ze ontving vroeger ook bij Divina in Paal, maar daar is ze al een tijdje gestopt. Werkt nu op zelfstandige basis en huurt een kamer in Scarlet Club in Diest.
Om de zoveel tijd maak ik eens een afspraak bij haar en ben nog nooit teleurgesteld buiten gekomen. Esmee ziet er echt wel goed uit (wel iets 'voller' dan op de foto's maar nog altijd slank) en heeft een leuk gevoel voor humor.

Deze keer eens voor de Sultan massage gekozen, dat is de massage met pijpbeurt. Beetje tegen mijn gewoonte want vind het eigenlijk te veel geld. Soit, ik moest het eens geprobeerd hebben.
De massage begint op de buik. Esmee weet hoe ze een massage moet opbouwen en besteedt al behoorlijk wat aandacht aan je jongeheer terwijl je nog op je buik ligt. Heerlijk om die borsten ook in je rug te voelen bij het body2body gedeelte. Na een half uurtje mogen omdraaien en dan begint de pret pas echt. Megageil hoe ze over je heen glijdt en je geil aankijkt terwijl ze je penis masseert, net tot op het punt dat je niet meer kan; Heerlijk hoe ze je helemaal gek maakt. Tijdens het body2body gedeelte bouwt ze de sfeer ook geleidelijk aan op tot ze op een bepaald moment zelf overstag ging en me lekker begon te tongzoenen. Ze legde zich naast me zodat ik met haar kutje kon spelen. Daarna condoompje over mijn penis en heeft ze me rustig klaar gepijpt.
Op zich vond ik de orale happy ending geen echte grote meerwaarde. Maar het was zeker niet verkeerd. Het brak een beetje de sfeer omdat ze een condoom moest nemen.
Of deze meid nog meer extra's doet weet ik niet. Er staat in ieder geval duidelijk GEEN INTIEM in haar advertentie. Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze voor sommige vaste klanten een uitzondering maakt. Misschien dat er dan wel de nodige euro's tegenover staan natuurlijk.
 
Pas nog eens bij deze knapperd geweest en het was een fijn weerzien. Deze keer gekozen voor een uurtje tantra massage van 150 euro. Even opfrissen in de douche terwijl zij zich van haar kleedje ontdoet en het feest kan beginnen. Leuke massage gehad waarbij Esmee als geen ander de spanning kan opbouwen. Bijna drie keer vroegtijdig mijn kruid verschoten, maar net op tijd stopte ze met teasen. Bilnaad, ballen, lies, kontgaatje en natuurlijk de penis zelf... alle erogene zones worden benut ;-) Na het omdraaien maakt ze je pas helemaal gek en werkt ze rustig naar een hoogtepunt toe. Ondertussen mag je haar overal respectvol aanraken. Nadien helpt ze nog even in de douche met je rug wassen en je bent weer klaar voor de rest van de dag. Uurtje netjes vol gemaakt.
 
In haar advertentie staat ook een B2B van 130 euro als ik mij niet vergis. Heb je die ook al eens geprobeerd?
Ik ben eigenlijk benieuwd wat het verschil is met een tantra.

Hoe verliep de massage voor de rest in vergelijking met de massage uit je eerste post bovenaan? Daar had je een Sultan massage gekozen. Is er buiten de orale afwerking veel verschil met een tantra?

Is er bij een tantra ook vingeren & tongzoenen zoals in je review van de Sultan massage?

Ik heb voor nieuwjaar geprobeerd om eens af te spreken met haar maar dat is toen niet gelukt. Binnenkort ga ik toch eens opnieuw proberen denk ik.
 
Is Esmee verhuisd? Ik heb daarstraks haar advertentie nog eens bekeken. Nu staat er bij locatie "Holsbeek" (bij Leuven).

Esmee massage

Als ik zoek op Esmee dan vind ik echter ook de volgende advertentie van Dreamgirls in Hasselt:

Dreamgirls Esmee

Zou dit over dezelfde Esmee gaan? Had die al ooit bij dreamgirls gewerkt? De leeftijd is in beide advertenties 24 jaar. Hoeveel dames van die leeftijd kunnen er zijn met diezelfde (vrij ongewone) naam?
 
Laatst bewerkt:
Is Esmee verhuisd? Ik heb daarstraks haar advertentie nog eens bekeken. Nu staat er bij locatie "Holsbeek" (bij Leuven).

Esmee massage

Als ik zoek op Esmee dan vind ik echter ook de volgende advertentie van Dreamgirls in Hasselt:

Dreamgirls Esmee

Zou dit over dezelfde Esmee gaan? Had die al ooit bij dreamgirls gewerkt? De leeftijd is in beide advertenties 24 jaar. Hoeveel dames van die leeftijd kunnen er zijn met diezelfde (vrij ongewone) naam?

Bij je tweede link kom je terecht op een advertentie van Lies, 35 jaar, bij Privatedreamgirls. Op hun website is geen Esmee te bespeuren.
 
Bij de eigenaar van de advertentie staat Lies, maar in de titel staat letterlijk "Vlaamse topper esmee terug aanwezig".

In de tekst staat dan:
"ik ben esmee
ik ben een speelse meid van 24"

Op de website staat idd geen Esmee. Maar ook geen Lies, dus ik veronderstel dat dat misschien de uitbaatster van de zaak is?

Ik heb hen alleszins via hun eigen website een bericht gestuurd om het te vragen.
 
Ik heb Esmee gisteren gecontacteerd via SMS en helaas: Voorlopig ontvangt ze enkel nog in Holsbeek.

Ik hou haar advertentie in de gaten om te zien of ze toch terug naar Diest komt en anders ga ik overwegen om toch maar eens wat verder te rijden want ik wil wel eens een massage van haar meemaken.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/esmee-115
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een weekje geleden deze dame eens bezocht, ze stond al zo lang in mijn favorieten.
Afspraak maken via whatsapp ging soepeltjes en ik had gekozen voor de lingam massage.
Esmeé ontvangt in Nieuwrode/Holsbeek, locatie ligt in een rustig straatje, parkeren geen probleem.
Esmeé doet de deur open gehuld in een grote handdoek, ze heeft een mooi smoeltje maar ook de nodige kilootjes meer dan op de foto's, zeg maar 1.5x Esmeé vanop de foto's.
Na het financiële gedeelte afgehandeld te hebben op de kamer samen naar de propere douche welke buiten de kamer ligt.
Tijdens het douchen plaagt ze behoorlijk.
De massage start in buikligging en is voor mij te zacht, gedurende de massage grijpt ze steeds vaker naar pielemans met aanhang waar ik behoorlijk van kan genieten. Omgedraaid gaat ze verder met wat b2b en verwend ze pielemans en aanhang wat meer, ze komt tenslotte naast je liggen, zoenen/tongzoenen en ik zag kans om haar genotsknobbeltje te verwennen en haar ook te vingeren waar ze volgens mij wel van genoot.
Tijdens het tongzoenen hield ik het niet meer, waar ze het levens-elixir heeft gelaten weet ik niet meer.
Na een korte pauze naar de douche waar ze je rug wast en vervolgens aankleden op de kamer.
Esmeé is geen lelijkerd maar ik zie liever een blondje maat 36/38 zoals Anna (Le Temple) of Celine in Heusden-Zolder en laatst genoemde kan ook nog eens hard masseren en grijpt ook pielemans bij de ballen in buikligging... heerlijk!
Herhalingsgevaar voor mij... zero points!
 
Voor mij nooit meer .
Ze mag wel recente foto's gebruiken he.
Deze dame weegt 10 kg meer als op de foto.
Niet dat ik deze dame wil afbreken. Maar voelde me wel bedrogen .
Is niet de eerste keer dat dit salon klanten lokt op basis van valse foto's.
Telefonisch krijg je de prijzen.
Eenmaal ter plaatse wil deze dame niet intiem gaan mits je bij betaald .


Nooit meer voor mij
 
Is Esmee verhuisd? Ik heb daarstraks haar advertentie nog eens bekeken. Nu staat er bij locatie "Holsbeek" (bij Leuven).

Esmee massage

Als ik zoek op Esmee dan vind ik echter ook de volgende advertentie van Dreamgirls in Hasselt:

Dreamgirls Esmee

Zou dit over dezelfde Esmee gaan? Had die al ooit bij dreamgirls gewerkt? De leeftijd is in beide advertenties 24 jaar. Hoeveel dames van die leeftijd kunnen er zijn met diezelfde (vrij ongewone) naam?

GOED NIEUWS VOOR DE ESMEE FANS!!!!

Zij miste haar klantjes en een extraatje boven op haar vaste job is leuk.
Vandaar dat ze terug massages geeft bij Divina te Paal.
Enkel op woensdag van 11 tot 18 uur en op afspraak.
 
Dat is idd geweldig nieuws.
Bedoel je met "op afspraak" dat ze op afspraak beschikbaar is op andere dagen? Of bedoel je op woensdag, maar enkel op afspraak?
Enkel op woensdag voorlopig. Best dat je altijd voor woensdag een afspraak maakt, zodat je niet voor niets komt.
Andere dagen zouden wel kunnen, maar dat moeten wij overleggen met haar. Toch is dit minimaal en in de avond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan