Recensie Estelle & Frank, Leiden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickydick

Wandelaar
62
25/06/23
68
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3681366-estelle-&-frank
Totale kosten (in euro)
375
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor mijn eerste MMV trio ooit ben ik vorig jaar naar Estelle en Frank gegaan.
Het contact verliep per App, en omdat ze dit naast hun werk doen heb je een beetje geduld nodig. Maar ik kreeg wel duidelijk antwoord.

Ze ontvangen in de buurt van Leiden. Voor mij is dat een eindje rijden en het verkeer viel mee, dus ik was iets te vroeg. Toen ik dat appte kon ik iets eerder aanbellen. Zij was nog niet klaar, maar hij ontving me hartelijk. Hij is een leuke vrolijke vent die er ook zin in heeft. We gingen koffie drinken en eerst even kennismaken. Misschien was dat ook wel om even te kijken wat voor iemand ik was, want na een tijdje riep hij haar erbij. Estelle is een mooie vrouw, duidelijk die van de foto's. Een lekkere milf met een geile blik in haar ogen.

Na de koffie gingen we naar de slaapkamer. Estelle en ik eerst, Frank kwam een paar minuten later binnen. Toen had zij mijn broek al open en zat me op haar hurken te pijpen (zc). Dat doet ze goed en met veel plezier. Dit stel vind het leuk om dit te doen en dat merk je heel goed.
We hebben ruim een uur in bed doorgebracht. Alle standjes die ik kon verzinnen, en een paar waar zij initiatief namen, hebben we doorgenomen (geen DP ze doet geen anaal). Zij kwam een paar keer hard klaar. Tegen het eind kwam hij in haar klaar en maakte ze mij met hand en mond klaar.

Daarna hebben we weer wat gedronken en lekker kunnen nagenieten. Heel ontspannen en erg leuk. Ik kreeg het gevoel dat ik door vrienden was ontvangen. Ze zijn zeker geen klokkijkers. Ik ben meer dan twee uur binnen geweest.
Ik heb een heerlijke tijd met ze gehad en ik ben zeker van plan om nog eens langs te gaan.
 
Dit is supergeil stel die je een geweldige geile ervaring rijker maakt. Ik kom regelmatig bij hen en Estelle is steeds een erg geile milf die geweldig pijpt en je heerlijk klaar laat komen.

Half Juli jl. had ik een date gepland met dit heerlijk geile stel. Estelle appte mij dat zij een heel leuk, actief en geile vriendin hebben die op deze avond ook zou kunnen komen en of ik dit leuk zou vinden. Ik ben hier zeker voor in. De vergoeding afgesproken en met een extraatje zou het die avond bij beide dames alles, pijpen en neuken, zonder cd kunnen.
Wat is het een geweldige avond geworden met z'n vieren. Heerlijk 4 vrouwenhanden die aan je zitten, 2 monden die je om en om heerlijk diep pijpen en natuurlijk beide dames neuken zonder cd was het summum met aan het eind een orgasme vanuit mijn tenen. Een heerlijke avond met alles erop en eraan, fantastische ervaring die zeker naar meer smaakt.
Dankjewel Estelle, Frank en St………..
 
Hallo, Frank is een hele aardige, lieve en actieve man die zeker meedoet en ook toekijkt en geniet van hetgeen er gebeurd. Ook hij krijgt en geeft aandacht aan de dames en aan mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan