Recensie Estelle, Haarlem, Lange Begijnestraat 1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

indomen

Meubelstuk
Forumpionier
1.733
05/07/21
1.028
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Gister middag op bezoek geweest bij estelle dit blijft een topper. Was al een tijdje niet meer geweest. Toch wel weer wat vaker bezoeken. Ze begint altijd op bed te liggen en speelt met der zelf. Ik word er dan altijd geil van. Daarna pijpt ze me altijd en vinger ik haar. Pijpen was deeptroath lekker. Vervolgens misio en doggy kon haar goed doorneuken. Daarna zei ze je kan het nog hahaha. Dit is gewoon een leuke hollandse meid met een goede service ook nooit het gevoel dat je snel eruit moet ofzow
 
Hallo @Jonjo ze staat nooit bij de rode lantaarn op do en vr staat ze altijd op haar vaste plek. Dus naast de ingang van het poortje met heel groot naambordje. Op dinsdsg staat ze vaak in het poortje zelf. Maar ze begint meestal rond 12:00
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Soft SM
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
eindelijk Estella ontmoet! en ik werd niet teleurgesteld.
kwam de kamer binnen en ze was erg vriendelijk, ze vroeg me wat ik wilde en kwam een prijs overeen (het was meer dan 50 eur omdat ik wat meer wilde;)).
ze begon me haar bezittingen op het bed te laten zien en speelde langzaam met kleine John.
condoom op en zoog me langzaam diep af. een paar standjes later en ze liet me op haar komen...

ze zei wel dat ze normaal werkte, werkt alleen met afspraken, dus ik moet geluk hebben gehad.

zal zeker teruggaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Hallo,wanderlaars ik kom net weer van estelle. Ze was in het poortje. Wat blijft dit toch een leuke hollandse dame. Ik was een tijdje niet meer geweest. Bij binnenkomst meteen spontaan van beide kanten. Ze lag op bed en ik ging me uitkleden ze speelde beetje met zichzelf en dat wind me altijd op. Ik likte haar borsten en begon lekker met mb vinger steeds langs in der poes en langs der kontje. Wat werd ik daar geil van het bezoek duurde ook niet lang 10 min denk ik haha. Dat lag zekerrrr niet aan haar was te geill althans het komt dus ook wel door haar maar op een postitieve manier. Was in misio stoten paar keer en ik kwam al klaar. Ze zei lachend vroeger kon je het nog wel nu niet meer whahaha gelukkig moesten we er allebei om lachen.ga snel weer heen en dan niet mezelf te veel opgeilen anders ben ik zo weer klaar. Je wilt toch wel effe lekker genieten met zo n leuke meid. Estelle tot snel maar weer kanjer
 
Even geleden van Estelle mogen genieten. Gordijn ging net open en die blik van die prachtige blonde dame kon ik niet weerstaan. Wat een heerlijk lichaam heeft deze dame. Kan geweldig pijpen en heerlijk doggy genomen. Die kont is ook al geweldig. Kom er regelmatig langs maar op donderdag en vrijdag (rechts naast het poortje) is bijna altijd het gordijntje dicht en staat er een wachtrij bij het raam met de knalgele kentekenplaat. Logisch want ze is het meer dan waard. Misschien eens op een dinsdag proberen. Dan schijnt ze binnen bij het poortje te zitten en om nu buiten hangend voor haar raam een bekende tegen te komen.
 
Liep langs, niet met de intentie om een dame te bezoeken en zag haar staan… was meteen verkocht. Wat een lekker wijf! Kan me geen mooiere dame heugen bij eerdere bezoeken. Ga zeker terug voor meer en dan wellicht een wat langer bezoekje.
 
Nou die waren top
Eens, ze is heerlijk spontaan en je voelt je goed op je gemak. Heb geen seconde het gevoel gehad dat ik er snel uit moest of dat ze er geen zin in had. Ik hield het ook niet erg lang vol 🤣 maar dat was ook niet zo gek. Als ik het zo lees moet je echter wel mazzel hebben dat ze net beschikbaar is, of een afspraak maken. Had eigenlijk Haarlem wel afgeschreven na 2 vruchtloze bezoekjes, wat een dooie boel daar over het algemeen. Maar zij is echt de moeite waard om dat risico eens te nemen.
 
Estella, daar kom ik al heel wat jaren, wat een geweldige dame is dat.
Voor details adviseer ik zelf langs te gaan.
@ Estella als je dit leest, stuur me even een berichtje. wil je iets vragen namelijk

Liefs Man met petje
 
Op mijn dagelijkse route naar het werk gister de gele kentekenplaat niet gezien. Hoop toch altijd een glimp op te kunnen vangen (ga uiteraard nog liever naar binnen maar daar is niet altijd de mogelijkheid voor) van deze schoonheid maar gisteren dus afwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan