Recensie Estera, Utrecht prive, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
189
09/07/21
190
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://utrechtprive.nl/dames/Estera
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond was ik in de buurt van Utrecht, dus maar even langs Utrecht privé gereden :D
Tijdens de voorstelronde kwam Estera voorbij en ik had snel mijn keuze gemaakt, omg, wat een lekker jong fris popje!! https://utrechtprive.nl/dames/Estera
Gekozen voor een uurtje, betaald aan de gastvrouw, Estera kwam me al snel oppikken om vervolgens naar de kamer te gaan..... Op de kamer aangekomen, begon ik meteen met een praatje om het ijs iets te breken, ze was namelijk een beetje stilletjes..... Afijn ze gaf me aan dat ze de Engelse taal niet heel goed beheerste...dus snel uitkleden, even wassen en het feest kon beginnen:) Ik ging op mijn rug op bed liggen en zag toen eigenlijk was hoe mooi en jong meisje ze nog was, OMG... superzachte huid, hele mooie naturel tietjes, zalig zeg! Gewoon heerlijk fris, geen tattoo's, haar huid is helemaal naturel, en een heel lief koppie!!
ze begon wat aan me pik te trekken, nou daar reageerde hij meteen op, met haar lekkere kleine handjes schoof ze heel relaxed heen en weer...... ze pakte een condoom en begon me zachtjes te pijpen, opzich prima, maar ze zou wat mogen versnellen in het tempo, maar voor mij gevoel is ze echt jong en heeft ze nog weinig ervaring? Na het pijpen, wat eigenlijk iets te kort duurde, kwam ze on top zitten, nou dit was zo fijn en ze rook zo heerlijk na volgens mij Zwitsal, dat door de hele combinatie, alles bij elkaar, ik al weer veel te snel ging klaarkomen, OMG, ik hield haar zachte billen vast, ze drukte zich ook vast tegen me aan, en toen was het 1,2,3 en ik was klaar..... ze stapte van me paal af en sprong gelijk onder de douche om haar kutje te wassen, nou ja prima, maar ik moest zelf het rubber eraf halen en weggooien:( dat was wat minder kwa service, maar ze bood me uit haar zelf een massage aan, en ik moet zeggen, dit kan ze heerlijk, dit mocht van mij nog wel even duren, maar ze vroeg of ik voor de tweede keer sex wilde, nou ja, why not, dus hup hetzelfde ritueel nog es opnieuw afgespeeld, maar kon niet voor een tweede keer klaarkomen.....Uiteindelijk toch maar aangekleed en nog iets gebabbeld en met een fijn gevoel richting huis gereden! Ik gaf haar aan, zeker nog voor haar terug te willen komen, ze is er nog t/m zondag, maandag gaat ze voor een maandje vakantie terug naar Roemenië vertelde ze me ... Herhalingsgevaar, JA (y)
 
Geen recensie helaas, maar een opmerking over dit huis. Ben er in het verleden wel eens geweest, aparte ontvangst maar echt een fantastische line-up. Prima ervaring destijds. Alleen kan je kennelijk geen dame vooraf bespreken, tenzij je minimaal een uur boekt. Met Estera (toen ze er nog was) meegemaakt.
'Ik ga haar niet vasthouden voor een half uur, minimaal een uur' zei de doorrookte stem aan de telefoon. Dat gaf me zo'n flashback naar de schimmige tweedehands-autohandel van weleer, dat ik sindsdien nooit meer geweest ben.
 
In Utrecht op zoek naar een leuke dame voor een gezellig uurtje. Ik kwam voor het eerste bij Utrecht Prive en tijdens het voorstelrondje kwam Estera langs.
Het klinkt gek, maar de foto's op de site laten niet goed zien wat een ontzettend mooi lichaam deze jonge vrouw heeft. Ik denk werkelijk niet dat ik ooit zo een naturel en perfect lijf gezien heb. En ik ga al best wel wat jaren mee.

Helaas niet zoenen en ze was ook wel erg afwachtend en passief. Ik herken de beschrijving van Klaas hierboven.

Samengevat: supermooie, schone, vrouw, erg jong (21, 22?) maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Goh ja, Estera.
Haar lichaam is volledig gaaf met ook nauwelijks moedervlekken. Haast alsof ze is gephotoshopt.
Haar beheersing van de Engelse taal is helaas abominabel en ze heeft iets van een robot die geprogrammeerd is om bepaalde handelingen uit te voeren.
Met een paar goede grappen heb ik het ijs wat weten te breken. Pijpen en neuken was in orde maar plichtmatig. Ik heb haar gebeft en ze werd goed nat maar bleef roerloos liggen. Daarna massage van beide kanten wat leuk en lekker was.
Vervolgens nog doggy stijl gedaan en zo'n beetje in de zoemer gespoten.
Bij het uitlaten, in het daglicht zag ik pas haar ware schoonheid. Prachtige bruine ogen en een guitig lachje.
Herhalingsgevaar toch wel omdat ze zo mooi is.
 
Kom net terug van m'n tweede en ook laatste bezoekje aan Utrecht privé.
Betaald voor een uur, na 40 minuten wordt er aangegeven dat de tijd erop zit.
Ik had geen zin om hierover met Estera in discussie te gaan.

Jammer, het is een leuke dame maar dit is gewoon niet oké.
is die gezellige gastvrouw er nog, omg, zo onvriendelijk ook, en wat Estera betreft, leuk meisje, maar op de wallen zou beter bij haar passen, gewoon even naar binnen, je ding doen en hop naar buiten, wel zonde want ze heeft de looks en zou er echt iets moois mee kunnen doen, maar het zit er niet in, ik heb besloten om sowieso dit prive huis niet meer te bezoeken (y)
 
Zoals gemeld ben ik niet in discussie gegaan met Estera over het gebeuren. Maar al onderweg en zeker toen ik thuis kwam, wilde ik toch verhaal halen. Hierop bood de eigenaar me een half uurtje naar keuze aan, er was intern iets misgegaan in de communicatie. Kan gebeuren zal ik maar zeggen.
Wat mij betreft een correcte en bevredigende afhandeling.
Voor meer details zie het draadje over Rebecca.
 
Laatst bewerkt:

Günther Schneider

Meeloper

6 apr 20222733
Kom net terug van m'n tweede en ook laatste bezoekje aan Utrecht privé.
Betaald voor een uur, na 40 minuten wordt er aangegeven dat de tijd erop zit.
Ik had geen zin om hierover met Estera in discussie te gaan.

Jammer, het is een leuke dame maar dit is gewoon niet oké.

  • Ja Leuk

    Günther Schneider

    Ik ben geen echte club bezoeker heb het ook nog maar 1 of 2 keer gedaan en bij mij gebeurde hetzelfde , wel bij een andere club
  • dus conclusie is dat het standaard gebeurt .
  • grt GW22
Waarderingen:GeileKlaas en Deug-genietje
 
Ik ben het er helemaal mee eens. Kennelijk doet Estera hetzelfde altijd. Zij zei dat de tijd op is, terwijl ik nog 15 mins had. Tijdens het hele bezoekje maakte zij het heel duidelijk dat ze dit werk ongewild doet. Ze wil graag zsm terug naar Roemenië. Zij heeft een opmerkelijke lichaam maar zeker geen professineel meisje.
 
Gisteren weer bij estera geweest en het was een leuk weerzien.
Wat een mooi lief meisje zeg,ik heb haar heerlijk gebeft waarna ze mij een blowjob gaf. daarna heerlijk in missio geneukt en afgemaakt met estera on top, heerlijk haar kleine kuje volgespoten mc natuurlijk.Ga haar snel weer bezoeken.
 
Jaja, ik weet het….2 jaar geleden gaf ik aan dat ik niet meer naar Estera zou gaan.

Maar ja, ik had gewoon ff zin om een mooi, schoon dameslijf te strelen en te likken 😋

Dus toch maar naar Estera gegaan en pfffff…wat een lijf!

Half uurtje strelen en uiteraard wat liggen beffen. Wat een schoon en strak kutje heeft ze toch, heerlijk!

Daarna doggy geneukt en af en toe eruit om haar kontgaatje en kutje vanachter te likken.

Dat over Estera…..mooie dame, wel passief en jammer dat ze niet zoent.

Naast dat is het welkom door die oude sjago kerel niet echt bevordelijk voor de algehele sfeer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan