Recensie Esther, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alexsex

Stamgast
289
29/11/21
246
10
Naam Esther
brunette, onduidelijk welke afkomst
Gesproken taal Nederlands met accent
volslank
Cupmaat C
Lijkt totaal niet op de foto bij advertentie

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o.../528958-esther

Op basis van haar advertentietekst en foto's onlangs een afspraak gemaakt voor een half uur.
Ze ontvangt bij een mannelijke kennis thuis
(wat al beetje schrikken was) en komt pas naar dit adres als je binnen bent. Ze woont denk ik in de buurt .
Je wordt meegenomen naar een klein slaapkamertje met een 2 persoonsbed. Na betaling kleedt ze zich uit op een plek waar je haar niet ziet en zelf mag je je uitkleden bij het bed.
Ze ziet er in het gezicht 50+ uit, wat op zich geen probleem is, heeft kort donker haar en dus niet lang zoals op de foto en haar naakte lichaam is toch iets dikker dan volslank.
Ik mag beginnen met op mijn buik liggen, wat volgt is een beetje gedraai met haar handen over mijn rug waarbij het lijkt alsof ze allergisch is voor aanraking. Van massage in welke vorm dan ook heeft ze geen kaas gegeten..
Na 15 minuten vraagt ze heel onvriendelijk: moet je ook nog klaarkomen? Ehm ....ja wel graag daarvoor ben ik toch gekomen.
stomstom, ik had nee moeten zeggen en snel moeten weggaan. Wat volgt is een geruk en getrek zoals ik werkelijk nog nooit heb meegemaakt en dat niet in positieve zin. Ik heb moeten zeggen iets rustiger graag want zo komt er niets uit.
Wat een tegenvaller. Gelukkig moest ik voor een werkafspraak in Amersfoort zijn dus heb er niet speciaal voor naartoe hoeven rijden.
Wel zonde van mijn geld..
 
Dit was de meest slechte massage ooit. Op hookers al een recensie over geschreven. Ze masseert nauwelijks. Ze beweegt haar hand over je rug in 1 beweging en herhaalt dat 200 keer douchen kon niet en ook het aftrekken ging zonder emotie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan