Recensie Esther, Diane's Secret, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=esther
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk bij Esther op bezoek geweest. Vriendelijke oudere dame (50+). Voor haar leeftijd een goed figuur maar de foto's van DS-girls zijn wat geflatteerd. In het begin kwam ze wat formeel over. Na het opfrissen kon ik gaan liggen en begon ze met een soort van b2b zonder olie en dat deed ze lekker langzaam met aandacht waar ik echt van kon genieten. Daarna een lekkere pijp sessie en wat standjes gedaan. Na afloop even nog wat na geklets. Een leuke date. Ook heren die wat onervaren of wat onzeker zijn, zijn bij haar op het juiste adres.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=esther
Totale kosten (in euro)
330
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kortgeleden heb ik de mooie Esther bezocht. Hoewel ze niet meer de jongste is, is dat uit haar strakke lichaam en vlotte uitstraling niet af te lezen. De foto's op de website doen aardig recht aan de werkelijkheid.

Esther bouwde de spanning rustig op, wat ik zelf erg prettig vond, en zij zelf volgens mij ook wel. Je kan heerlijk met haar knuffelen en ook een goed gesprek met haar voeren. Esther heeft humor en houdt ervan om een beetje te teasen en te plagen, en dan kijkt ze je ondeugend aan met haar twinkelende pretoogjes 😊 Voor een PSE moet je denk ik niet bij Esther zijn, maar een GFE komt aardig in de buurt.

De enige min(dere)puntjes die ik kan bedenken is dat het tongzoenen iets intenser had gemogen van mij, en dat ik na enige tijd mijn befkunsten op verzoek van Esther moest staken, omdat ze niet klaar wilde komen (ik had haar dat plezier graag gegund). Maar verder hebben we twee heerlijke uurtjes met elkaar mogen doorbrengen :D
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan