Recensie Esther & Friends, Arnhem 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
452
30/06/21
651
32
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze maand voor het eerst een trio met Esther en Sarah gedaan (van Esther & Friends).

Allereerst moet ik zeggen dat Esther alles tot in de puntjes regelt. Van planning tot vastlegging van de date en een dag voor de date al een routebeschrijving en de begeleiding op de dag zelf naar het juiste adres. Daar kan menig dvp nog een puntje aan zuigen.

Als de deur voor je opengaat heb je direct je eerste zoen al te pakken, altijd een lekker begin. Zoals gewoonlijk eerst even de financiële zaken regelen. Als dat achter de rug is begint het feest pas echt. De dames weten je prima uit de kleren te krijgen en zitten elkaar lekker op te geilen. Daar wil je graag deelgenoot van worden. Als je vervolgens zelf gaat meedoen in de strijd kom je in een ware rollercoaster terecht. Ze kunnen beide niet van je afblijven en ik kon ook niet van de dames afblijven. Roep maar een standje en je krijgt hem en als je niets doet verzinnen deze dames er wel één.

Het mag dan ook geen verassing zijn dat ik volledig aan mijn trekken ben gekomen en alweer uitkijk naar de volgende ontmoeting met Esther en een (andere) friend.

Opmerking: geen link omdat Esther alleen een advertentie plaatst op het moment dat er nog vrije plekken zijn (bijna nooit) of als zij vindt dat er te weinig mannen op de mailinglijst staan voor een goede vulling van de agenda.
 
Klinkt goed, heb je toevallig wel het linkje waar je op doelt? (of zijn het elke keer nieuwe advertenties?) Als die toch online komt hebben we er namelijk wel wat aan. Daarnaast heb ik zelf een scriptje lopen die om de x tijd pagina's checkt van verschillende dames in mijn lijst die wat lastiger te bereiken zijn. Zo aan je verhaal te horen zijn dit er twee die interessant zijn om in de gaten te houden.
 
Nee, zoals ik al schreef geen link. Het script laten zoeken op Esther & Friends lijkt mij het handigst. Ik sta al een jaar op de mailinglist en deze maand pas voor het eerst op bezoek geweest. Van wat ik mij kan herinneren staat ze zo'n 1x per 3 maanden op sexjobs.
 
Esther en Elsa
Je moet echt geluk hebben wil je toevallig een keer een advertentie tegenkomen op Sexjobs. Heb al heel lang geen advertentie meer gezien. Gelukkig sta ook ik in de mailinglijst. Al een paar keer mogen afspreken met Esther alleen (= €180 voor 1 uur) en 2x een trio (= €300 voor 1 uur). De eerste keer trio was met Esther en Sarah Alles wat Reeskees schreef kan ik beamen. Het is een genot om met deze 2 te mogen en kunnen afspreken.
Vanmorgen, ja echt !, een 2e keer een trio gehad. Nu met Esther en Elsa. Het was ook nu weer een hemelse ervaring. Allebei super mooie, slanke, jonge ( < 27 jaar) goed verzorgde en fris ruikende bi-meisjes, die mij en elkaar heerlijk hebben verwend.
In de maand december kan ik helaas niet, maar goed ze zijn dan ook al helemaal volgeboekt. Begin januari 2022 komt de mailing voor de seks-feestjes in januari dus hoop dan weer een trio te kunnen boeken. Misschien wel met Tessa erbij, of ??
 
Ik heb alleen een keer met Esther afgesproken en toen heeft ze me wat foto's (zonder gezicht) van de andere meiden laten zien. Ik kan me herinneren dat er eentje wel echt uitsprong qua lichaam maar kan me niet meer herinneren welke! Welke is volgens jullie het lekkerst?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Lang naar uitgekeken, maar mijn algehele ervaring was helaas toch wat minder...

Ook een poosje moeten wachten tot er een moment kwam dat ik op tijd was om vanaf de mailinglijst te reserveren, en ik ook daadwerkelijk op een beschikbare datum kon. Het werd uiteindelijk afgelopen Dinsdag in Amersfoort. Het contact vooraf via mail is erg prettig, Esther neemt de tijd en is leuk/duidelijk in de communicatie. Een dag van te voren krijg je dan een appje met adresgegevens, ook helemaal prima.

Aangekomen in Amersfoort werd ik binnengelaten door Esther, in een helaas wat vervallen rijtjeshuis. Boven aangekomen tref je een wat sombere kamer met, nogmaals helaas, een waterbed. De dames zelf zien er goed uit, zijn hygiënisch erg vriendelijk, maar helaas ontbrak er voor mij wat initiatief vanuit hun kant. Het gevoel van een "feestje" zoals ze het zelf noemen blijft uit. In het begin voornamelijk wat kusjes en niet of nauwelijks tongzoenen, later kwam dat wel wat meer. Ik heb het weliswaar aangevinkt, maar het biseksuele gedeelte kwam niet verder dan een paar kusjes.

Voor iemand die zelf graag te touwtjes in handen neemt komt het denk ik wel goed. Voor iemand, zoals ik, die daar wat meer moeite mee heeft zou het weleens wat kunnen tegenvallen.

Zonder in alle details te treden, de1e keer Elsa bovenop was wel erg genieten en zo ook klaargekomen. 2e ronde Esther bovenop, maar dat wilde niet meer lukken, dames doen verder ook geen moeite om dat alsnog voor elkaar te krijgen als de tijd er bijna op zit. Vermoedelijk staat de volgende afspraak er redelijk kort achter.

Herhalingsgevaar is erg klein...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als vaste klant onlangs weer een super date (feestje zoals Esther het zelf noemt) gehad met Esther en Tessa. Eerder al met o.a. Cindy, Sarah en Elsa. Mooie Nederlandse 100% bi meiden tussen de 22 en ca 26 jaar. Kwartetfeestje geven ze dus ook soms… Binnenkort.
Vorig jaar mee geweest naar een club met een aantal meiden uit dezelfde "stal" Esther & Friends. Topsegment.

Afspraak maken:
De communicatie en het inplannen gaat altijd soepel. Je moet er idd wel snel bij zijn, want ze zijn zo volgeboekt. Esther is duidelijk en direct in haar communicatie. Afspraak is afspraak bij haar. Dat verwacht ze andersom ook. Whatsapp is bij haar alleen om afspraken te maken, rest gaat via de email. Annuleer je een reservering dan berekend ze kosten. Binnen 24 uur annuleren krijg je een tikkie voor het volle bedrag. Logisch, anders hou je al die tijd een plek bezet voor een ander.

Eerdere ervaringen:
Mijn ervaringen met alle meiden zijn bijzonder. Meiden met passie voor wat ze doen. Daten naast hun werk en studie en doen dit maar 1 tot 2x per maand, daardoor krijg je echte passionele toewijding.

De date:
Tessa (zie de beschrijving over haar) heeft een betoverend lief koppie. Een plaatje om te zien. Blond haar, mooie ronde billen, slank+ en een mooi gevulde cup. Ogenschijnlijke een keurig bedeesd meisje… maar in bed werkelijk heerlijk om actief mee te stoeien. Tessa pijpt je hemels deepthroat met condoom. Mooi om ze ook samen te zien spelen.
Esther blijft een actieve topper! Mooi slank lijf, ondeugend, een mooi voorkomen en de mooiste ronde billen. Ze geniet hoorbaar van het beffen en komt (niet gefaket) klaar. Na afloop douchen en van iedere 60 minuten genoten.

Als de mogelijkheid er weer is ga ik zeker weer mee naar een club met 3-4 meiden. Het kost wel wat, maar dan heb je ook een top feestje van 7 uur met ze. Lekker vol genieten met de mooiste meiden om je heen, bubbelen, eten en drinken, dansen en seksen. Een verslavende droom.
 
Afgelopen maand ook de 1e trio date gehad met Tessa en Sarah. Alle lovende woorden van hierboven kloppen ook en omdat Esther er niet bij was begeleide ze mij van afstand wat ze echt super deed!

De date verliep echt goed binnen een mum van tijd was ik uitgekleed door de dames waarbij beide dames ook snel hun sexy lingerie setje hadden uitgedaan. Het pijp werk was echt goed en ondertussen verwende Sarah Tessa ook nog. Ook tijdens het neuken verwend de ene dame de ander met zoenen of moedigt je aan om haar vriendinnetje goed te verwennen. Je kunt ze ook alles vragen behalve de bekende regels en zo je date naar eigen wens invullen. Ik heb mij een uur goed vermaakt en beide dames lekker geneukt. En uiteindelijk over de borsten van beide meiden lekker klaargekomen.

Een link naar het feestje zoals Esther het noemt is moeilijk te vinden. ze adverteren alleen wanneer ze nieuwe mannen nodig heeft. Verder zitten de feestjes ook in mum van tijd vol als de nieuwe mailinglijst met feestjes de deur uit gaat.

Tessa en Sarah hartstikke bedankt voor dit leuke uur! Ik ging echt met een brede glimlach weer naar buiten en heb nog dagenlang nagenoten van dit trio. Ik ga zeker weer proberen een afspraak te maken.
 
(Via sexjobs advertentie) een mailtje sturen.
Naam, leeftijd, foto, mobiele nummer... Dan krijg je een mailtje terug, heeft Esther wellicht nog wat vragen en dan sta je op de lijst (als alles goed zit). Mobiele nr is voor bevestiging van de afspraak, adres etc.
 
Dank voor de snelle reactie. Had gehoopt dat ik via dm mailadres kon krijgen voor direct contact. Heb deze advertentie nog niet gezien in jaar tijd
Er wordt alleen een advertentie geplaatst als er mannen afhaken ( niet meer op de mailinglijst willen) of als ze zin hebben nieuwe mannen te ontmoeten.
Maar voor mij en ik denk ook de andere mannen is: hoe meer mannen op de lijst hoe minder kans je hebt.
 
Ik was (een van de) gelukkige! Bedankt voor het bericht @Yahoe.
De dames vragen om een selfie met a4tje, met daarop tekst. Nu ben vrij discreet,. zeg maar gerust uiterst discreet.
Heeft er iemand met deze werkwijze te maken gehad, en is het veilig?
 
Ik was (een van de) gelukkige! Bedankt voor het bericht @Yahoe.
De dames vragen om een selfie met a4tje, met daarop tekst. Nu ben vrij discreet,. zeg maar gerust uiterst discreet.
Heeft er iemand met deze werkwijze te maken gehad, en is het veilig?

Iedereen die op de mailinglijst staat heeft dat gedaan. Het is volledig te vertrouwen. En als je zin hebt in een feestje raad ik je het ook aan :)
 
Voor zover je dat kunt weten, gaat Esther uiterst discreet om met de gevraagde info. Communicatie is altijd zeer goed en ze wil(len) gewoon weten met wie ze te maken hebben. Kan het wel waarderen.
 
Ik was (een van de) gelukkige! Bedankt voor het bericht @Yahoe.
De dames vragen om een selfie met a4tje, met daarop tekst. Nu ben vrij discreet,. zeg maar gerust uiterst discreet.
Heeft er iemand met deze werkwijze te maken gehad, en is het veilig?
Ja, we hebben allemaal de zure appel doorgehapt m.b.t. discretie. Maar inderdaad lijkt het bij Esther veilig te zijn.
 
Voor degene die te laat waren, de advertentie staat er weer. met foto van Esther en Sarah. maakt me wel nieuwschierig, gave borsten heeft Sarah.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zo-2301-trio-2-mooie-nl-bi-meiden-2526_7938996

de aanmeldoptie voor een andere keer staat er ook bij.wat is jullie suggestie voor de leukste combi? al is dat natuurlijk lastig te zeggen want ieder heeft andere voorkeuren. en volgensmij heeft ze meerdere leuke vriendinnen in haar stal.
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die te laat waren, de advertentie staat er weer. met foto van Esther en Sarah. maakt me wel nieuwschierig, gave borsten heeft Sarah.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zo-2301-trio-2-mooie-nl-bi-meiden-2526_7938996

de aanmeldoptie voor een andere keer staat er ook bij.wat is jullie suggestie voor de leukste combi? al is dat natuurlijk lastig te zeggen want ieder heeft andere voorkeuren. en volgensmij heeft ze meerdere leuke vriendinnen in haar stal.
Ze zijn idd allemaal meer dan leuk en genieten ook allemaal echt van het feestje ( seksdate). Luna is nieuw, sinds januari 2022, heb ik nog geen ervaring mee.
Het lekkerst is natuurlijk om alle trio's met 2 meisjes een keer te proberen waar ik mee bezig ben. Is alleen wel een kostbare optie...€ 300 per date. Dus afhankelijk wat je er voor over hebt of kwijt kunt.
 
Ze zijn idd allemaal meer dan leuk en genieten ook allemaal echt van het feestje ( seksdate). Luna is nieuw, sinds januari 2022, heb ik nog geen ervaring mee.
Het lekkerst is natuurlijk om alle trio's met 2 meisjes een keer te proberen waar ik mee bezig ben. Is alleen wel een kostbare optie...€ 300 per date. Dus afhankelijk wat je er voor over hebt of kwijt kunt.
Alle feestjes zijn prijzig :)
 
Vandaag weer een mail ontvangen met inlog voor hun ticketsysteem :D Esther heeft de zaak weer goed geregeld met veel verschillende dagen / meisjes / locaties en andere mogelijkheden.

Mijn feestje voor februari is weer geboekt!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan