Recensie Estrella, Diest (vh Schaffen) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robert-69

Wandelaar
60
17/05/24
56
10
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/estrella-heet.html
Totale kosten (in euro)
150

Op basis van de foto's afspraak gemaakt omdat de dame donker is en leuke tieten had.
Had het kunnen weten. Aan de hand van de andere foto's, zijn deze foto's gewoon van het internet gestolen.
Er kwam een totaal andere oudere dame opendoen.
Ze zei dat ze in Brussel woonde, en ook in Madrid,maar ze wilde niet zeggen uit welk land. Ik zei Brasil....nee.....terwijl ik perfekt spaans sprak, en ze probeerde het ook, maar vergat dat ik portugees ook versta.
Ze beloofde alles in whatsapp, zoals PZC, TZ, Squirten enz. zoals in haar advertentie.
Het pand ligt in een oud bouwvallige villa, zeg maar ruine in het bos ver van de hoofdweg af.
Buiten val je over stenen en keien en een grote storthoop. Was ik maar omgedraaid.......Eens binnen, deed ze niks.
Gewoon trekken aan de piemal als een bezetene. Slip ging niet uit. Tieten mocht je aanraken, meer niet.
Bed was een matras op de grond. Af en toe kwam er een lelijke trans door de kamer uit met een pruik op.
Dan nam ze wat olie van de Wibra en smoste die op het bed en de rest met 1 hand over mijn benen.
Na 45 min. stond ik buiten. Zuipen was 4 minuten, direkt gingen er 2 condoms om heen. Blijf daar weg. Oplichting en afzetterij. Valse profielfoto's ook.

Terug
Bovenaan Onderaan