Recensie Estrella, Emmanuela's Angels, Waasmunster 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orangetruck

Wandelaar
Forumpionier
39
06/07/21
13
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren nog eens in Waasmunster gepasseerd. Geen afspraak maar er was maar 1dame vrij, Estrella. Had ze niet herkend van op de foto's. Deze dame ziet er veel beter uit dan op de foto's. Sexy brilletje.
Vrij snel op bed een vlugge tongzoen en dan begin ze aan het pijpwerk. Lang en gevarieerd.
Daarna tijd voor intiem, twee posities. Waarna ze mij nog even verder gerijpt heeft om uiteindelijk hevig tongzoenen klaar te komen. Nog een deugd doende massage van de nek en rug, en tijd was op. Een van de betere die ik hier dit jaar al gehad heb.
 
kan Orangetruck volledig gelijk geven. Ben vorig jaar bij haar geweest... en ben eigenlijk vergeten haar nog eens te bezoeken...heb me de laatste tijd wat teveel bezig gehouden met Caty en af en toe een massageke hier en daar. Weet nog dat ik toen het gevoel had dat ze Victoria benaderde. vrolijke meid met goede pijpskills.
 
Vandaag nog eens in Waasmunster mijn lijn uitgegooid ... trio lukte even niet en had geen tijd om te wachten. Dan nog eens met Estrella naar boven gegaan, was vergeten hoe lekker ze pijpt; heb haar dan ook mijn eerste ronde laten afwerken met haar lekker mondje ... geweldig hoe ze door haar brilletje me aankeek en ze me helemaal leegzoog ... dan bood ze me een massage aan en heb het me niet beklaagd maar al snel kwam ze mijn ballen en aanhang lekker kietelen en strelen met haar nageltjes zodat ik terug snel klaar was voor de 2de ronde ... snel condoom af en haar lekkere borsten onder gespoten ... was wat hevig want alles vloog in het rond ... Herhaling? ... yep... Ze wist me nog te vertellen dat ze het liefst een trio doet met Marcella, maar die vertrekt kortelings dus dat lukt niet meer.
 
Vandaag nog eens in Waasmunster mijn lijn uitgegooid ... trio lukte even niet en had geen tijd om te wachten. Dan nog eens met Estrella naar boven gegaan, was vergeten hoe lekker ze pijpt; heb haar dan ook mijn eerste ronde laten afwerken met haar lekker mondje ... geweldig hoe ze door haar brilletje me aankeek en ze me helemaal leegzoog ... dan bood ze me een massage aan en heb het me niet beklaagd maar al snel kwam ze mijn ballen en aanhang lekker kietelen en strelen met haar nageltjes zodat ik terug snel klaar was voor de 2de ronde ... snel condoom af en haar lekkere borsten onder gespoten ... was wat hevig want alles vloog in het rond ... Herhaling? ... yep... Ze wist me nog te vertellen dat ze het liefst een trio doet met Marcella, maar die vertrekt kortelings dus dat lukt niet meer.
Dus ik versta dat ze in haar mondje laat spuiten?
 
Dit engeltje is terug. gisteren weer leuke ontmoeting gehad. Dit is Estrella met het brilletje, soms is er ook een andere maar die nog niet gehad. was weer een leuke date, het betere pijpwerk, tongzoenen hetgeen niet perse hoeft voor mij maar zij begon me spontaan heerlijk te tongen. nog leuke massage tussendoor en is niet vies van een 2de ronde...
 
Dit engeltje is terug. gisteren weer leuke ontmoeting gehad. Dit is Estrella met het brilletje, soms is er ook een andere maar die nog niet gehad. was weer een leuke date, het betere pijpwerk, tongzoenen hetgeen niet perse hoeft voor mij maar zij begon me spontaan heerlijk te tongen. nog leuke massage tussendoor en is niet vies van een 2de ronde...
Top! Staat ook al tijdje op mijn verlanglijstje. Ik ga de sprong ook is wagen 😉
 
Dit engeltje is terug. gisteren weer leuke ontmoeting gehad. Dit is Estrella met het brilletje, soms is er ook een andere maar die nog niet gehad. was weer een leuke date, het betere pijpwerk, tongzoenen hetgeen niet perse hoeft voor mij maar zij begon me spontaan heerlijk te tongen. nog leuke massage tussendoor en is niet vies van een 2de ronde...
Bedankt voor je revieuws Jos. Is het de Estrella die nu op de site staat? Heeft wel geen brilletje op de foto's. En laat ze ook in haar mondje spuiten? Groeten.
 
Awel, dat weet ik niet. 1ste keer moet bij mij zowieso doggy zijn, een lekker kontje kan ik ni weerstaan. 2de keer meestal missio . als ik kom wil ik controle, net hard genoeg, en nog lang na-stoten... tot ik helemaal leeg ben...
ga deze week nog eens terug voor een trio met patricia en estrella, die komen goed overeen. Patricia doet dit wel, heeft me al een paar keer liggen gehad... maar die zuigt er dan wel alles uit
 
Awel, dat weet ik niet. 1ste keer moet bij mij zowieso doggy zijn, een lekker kontje kan ik ni weerstaan. 2de keer meestal missio . als ik kom wil ik controle, net hard genoeg, en nog lang na-stoten... tot ik helemaal leeg ben...
ga deze week nog eens terug voor een trio met patricia en estrella, die komen goed overeen. Patricia doet dit wel, heeft me al een paar keer liggen gehad... maar die zuigt er dan wel alles uit
Bedankt Jos, ik waag het er eens op morgen. Bij Patricia was ik al eens, maar had er geen klik mee. Vond ze maar een typische 'baby baby' afwerkster, maar da's een persoonlijke mening.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan