Recensie Eva, Alkmaar, Achterdam 2pg2k5 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

indomen

Meubelstuk
Forumpionier
1.652
05/07/21
956
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heren afgelopen zondag bij deze Eva geweest. Ze stond er 4 jaar geleden ook al.En 8 tot 10 jaar geleden ook. Ze komt dan meestal een paar maanden tot half jaar werken en dan zie je haar weer een paar maanden of langer niet.Ik vroeg haar ook wat ze dan deed of ze dan in andere landen werkt ze zei van niet.Maar goed ik kwam dus aan ze staat naast Zlatina zijn dus goede vriendinnen van elkaar. Ik begon me rustig uit te kleden en zij ook en mn pik werd meteen stijf toen ik haar bekeek dat is al een goed teken. Ik werd al opgewonden van der. En wat heeft ze mooie tieten ik vind haar ook lekker mooie getinte huid. Alleen jammer ook hier weinig extras. We hadden afgesproken voor 70 euro pijpen neuken en beffe. We begonenn met standje 69 dit was geil en best lang deden we het ze kan lekker pijpen ik befte haar mooie lekkere kut en ze ging wat hoger zitten merkte ik richting mn gezicht. Dit gaf me het idee dat ik haar kont kon likken. Dit probeerde ik ook en merkte dat ze dit waardeerde ik ging diep met mn tong in der kont en smaakte lekker haar kont. Daarna doggy geneukt en hard met veel kracht. Daarna lepeltje lepeltje dit deed ik rustig anders zou ik al spuiten. Vervolgens missio met benen goed in me nek waarbij ze me geil aankeek tijdens het neuken en ik spoot toen het condoom vol. Jammer dat ze geen pzc doet en tz voor de rest geslaagd. Ze zei i enjoy it also after 4 years ik moest er om lachen en zei dat ik dat ook vond.ga zeker nog terug.vooraf en achteraf doet deze dame ee n wasje
 
Jammer van je ervaring. Is wel een van de knapste dames van de Dam, zeker in die leeftijdsklasse. Mooi lichaam ook.

Ze stond (en lag) gisteren op g2k2, de vaste kamer van Andreea. En pas stond ze ook nog op de kamer van Elena, einde gang 2/3.
 
Jammer van je ervaring. Is wel een van de knapste dames van de Dam, zeker in die leeftijdsklasse. Mooi lichaam ook.

Ze stond (en lag) gisteren op g2k2, de vaste kamer van Andreea. En pas stond ze ook nog op de kamer van Elena, einde gang 2/3.
Je hebt gelijk Pietje, recensie verwijderd. Ze is een mooie vrouw en misschien had ik het verkeerd getroffen. kijk over een tijdje wel weer eens bij haar voor beter geluk.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als dit de dame is van 2GP2K2 is. ik heb kortgeleden deze dame mogen bezoeken. Na wat twijfels en overwegingen toch maar naar binnen gegaan. Had deze keer alleen behoefte aan een ''handjob'' Van het een kwam het ander. Wat een lieve meid. Soms is ze er tot laat, maar vaak vertrekt ze vroeg ;) Prima tijd gehad daar :)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren van het wandelaars gilde.
Ik ben naar binnen gegaan en heb een handoplegging gedaan. Wat een meid. Vrolijk, lachen, positief, heerlijk avondje gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan