Recensie Eva, Aken, Antoniusstraße 20b 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ReneVW

Newbie
15
01/07/22
9
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangezien zover ik kan beoordelen nog niemand een recensie heeft geschreven over deze Roemeense blondine in de Antoniusstraße op nr 20b in Aken doe ik het maar even.

Ben al vaker bij deze dame geweest, ze draagt altijd zwarte nylonkousen, wat ik persoonlijk geil vindt. Cupmaat C, en waarschijnlijk nep. Pijpen, wat zonder meerprijs is doet zij goed en diep, bij intiem, in missio, kreunt ze heerlijk.

Beffen laat zij zich tegen een meerprijs van 20 Euro, en daarbij heb ik het gevoel dat zij zich dit niet zo graag laat doen. Vingeren is niet toegestaan. Ze begint met werken altijd rond 20 uur zei ze, verleden jaar was ze er ook al eerder kan ik me nog goed herinneren.
 
Pijpen, wat zonder meerprijs is doet zij goed
Dat is toch normaal of bedoel je pijpen zonder condoom?
In de afgelopen jaren ga ik af en toe naar haar. Meestal als er niet veel aanbod is. Werk correct niet meer niet minder echt spontaan is ze niet. Dat gekreun vind ik te gemaakt...maar ieder zijn eigen.
Vraag me alleen af dat ding op haar gezicht stoort me wel een beetje. ik kan er niet langs kijken :) Dan laat je je verbouwen en zoiets laat je zitten.
 
Dat is toch normaal of bedoel je pijpen zonder condoom?
In de afgelopen jaren ga ik af en toe naar haar. Meestal als er niet veel aanbod is. Werk correct niet meer niet minder echt spontaan is ze niet. Dat gekreun vind ik te gemaakt...maar ieder zijn eigen.
Vraag me alleen af dat ding op haar gezicht stoort me wel een beetje. ik kan er niet langs kijken :) Dan laat je je verbouwen en zoiets laat je zitten.
PZC doet ze niet, gisteren nog eens speciaal naar gevraagd, ook niet als je serieus geld biedt 😈. Jammer, want ze pijpt echt goed. In doggy is ze (ook) echt goed.
 
Dat is toch normaal of bedoel je pijpen zonder condoom?
Nee, inderdaad met, de mogelijkheid zonder heb ik nooit naar gevraagd.
Vraag me alleen af dat ding op haar gezicht stoort me wel een beetje. ik kan er niet langs kijken :) Dan laat je je verbouwen en zoiets laat je zitten.
Ik weet niet wat je bedoeld, mij is niks opgevallen dat zij iets op haar gezicht heeft, praten we wel over dezelfde dame? 🤔
 
Nee, inderdaad met, de mogelijkheid zonder heb ik nooit naar gevraagd.

Ik weet niet wat je bedoeld, mij is niks opgevallen dat zij iets op haar gezicht heeft, praten we wel over dezelfde dame? 🤔
Dan kijk volgende keer maar eens goed...ze probeert het te verbergen met haren ervoor. Grote wrat of Iets dergelijks...Maar tis wel aardige meid, kan ze zelf ook niks aan doen natuurlijk. Ookal zou ik zelf kijken of dat niet te verwijderen is...
 
Dan kijk volgende keer maar eens goed...ze probeert het te verbergen met haren ervoor. Grote wrat of Iets dergelijks...Maar tis wel aardige meid, kan ze zelf ook niks aan doen natuurlijk. Ookal zou ik zelf kijken of dat niet te verwijderen is...
Ik zal mijn ogen dan nog wat beter de kost geven dan ik al heb gedaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eva is 30 jaar en komt uit Roemenië. Ze is al een jaar of zes in Aken. Ze is blond langharig en slank maar heeft een super strakke boezen met cupmaat C waaraan ik niets kon ontdekken dat fake zou kunnen zijn. De is heel lief en geduldig, kijkt niet op de klok en pijpt perfect, maar alleen met condoom. Daarbij masseert ze ook het klokkenspel en de tepels. Bij haar mag je overal aan, maar niet in zitten. Die pukkel in het gezicht probeert ze te verbergen onder het lange haar, stoort niet echt, maar laten weghalen zou toch wel mijn voorkeur hebben. Ze begint meestal rond 15.00 uur in het raam op 20-B links van de deur. Herhalingsgevaar groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan