WHEM Eva Almelo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willem64

Newbie
10
15/07/23
1
wie heeft er ervaring met Eva Uit Almelo. Haar kinkyprofiel ben met "ik ben geil" als ze haar profiel open heeft staan. Ze is volgens mij 50 jaar. Ik ben zeer benieuwd naar deze dame.
 
Paar maanden terug bij haar geweest .Adverteert af en toe op kinky omdat ze veel vaste klanten heeft en dit voor de fun doet .
Keurige ontvangst in haar eigen woning .zelf vond ik de dame niet zo,kan aan mij liggen maar ze is mijn type niet .Pijpt redelijk ,daarna heb ik haar in verschillende standjes geneukt .Hygiene was prima .Leeftijd ongeveer 55 jaar denk ik .Geen herhalingsgevaar voor mij
 
Paar maanden terug bij haar geweest .Adverteert af en toe op kinky omdat ze veel vaste klanten heeft en dit voor de fun doet .
Keurige ontvangst in haar eigen woning .zelf vond ik de dame niet zo,kan aan mij liggen maar ze is mijn type niet .Pijpt redelijk ,daarna heb ik haar in verschillende standjes geneukt .Hygiene was prima .Leeftijd ongeveer 55 jaar denk ik .Geen herhalingsgevaar voor mij
Hé Rewon,
Jouw type niet, dat kan natuurlijk altijd. Maar niet knap, geen mooi figuur? Wat scheelde eraan? Ik ben van plan haar te bezoeken namelijk.
 
Ze ziet er gemiddeld uit .Niet knap maar zeker niet lelijk.Normaal figuur met een klein hangbuikje en hangborsten ,komt door haar leeftijd .Ze is lief maar ivoor voor mij geen herhaling
 
Terug
Bovenaan Onderaan