Eva Hendrik-Ido-Ambacht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willemse2

Wandelaar
25
09/03/23
18
1
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/sexy-blonde-dame_8116359
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)

zelfde adres als de stevige dame uit duitsland die hier ontving, nu naar duitsland is en in april hopelijk weer terug komt. en amanda in dordrecht is ook een collega.
eva heeft duidelijk een ander dieet als haar collega's en is een stuk slanker. via de telefoon beloofde het een leuk half uurtje te worden, helaas was terplaatse de ondertiteling uitgevallen en had ze geen idee waar ik t over had, ook met het tonen van de afspraak was het no no - eva spreekt minimaal duits - dacht zelf dat ze italiaans sprak maar komt uit polen - ik zei doe maar - nou ik moet zeggen voor dr leeftijd zag het er nog aardig uit - ik op de buik - olie was lekker warm en kneden maar, massage was best aardig moet ik zeggen, helaas kon ik nergens bij. body2body was een minuut of 4 waar bij met meer body-op-body was maar t idee was goed bedoeld, omdraaien, en beentjes bij elkaar, dus niks voelen, tietjes prima, nog een beetje olie her en der maar geen body-2body meer - beetje trekken - zodanig gepositioneerd dat je er net niet bij kon, ne jammer. maar goed zakkie is weer leeg, al met al niet gek voor 70,- maar geen herhaling denk ik - die stevige duitse collega is wel beter, die zou in april na pasen of zo weer terug komen, wachten we daar maar op
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan