WHEM Eva , Best

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt en die waren goed tot zeer goed. Dame zou wel moeilijk te bereiken zijn. Ik heb haar ook nooit kunnen bereiken naar tig keer.
 
Heeft altijd goeie reviews gehad.
Ze zegt makkelijk bereikbaar te zijn via whatsapp, maar dacht het toch niet.
Na diverse berichtjes heb ik nog nooit een reactie mogen ontvangen.
Bovendien zijn de foto's inmiddels al zeker 5 jaar oud.
 
Wordt hier ook nog besproken:

 
Meerdere dates mee gehad. Ook een review op hookers achtergelaten. Leuke dame in de omgang. Samen douchen en daar begint ze je al te verwennen.
In de slaapkamer neemt ze graag de touwtjes in handen met teasen en kan heel lekker pijpen. Met neuken wordt ze goed nat. Zeker een aanrader! Succes kerel!!
 
Ze heeft een update gedaan, heb gereageerd, wacht af. 😁
Nog een tip. Ze ontvangt best veel berichtjes.. zorg dat je bovenaan staat in haar app. Zodra je ergens midden/onderin beland heb je pech. Ze opent de vaste klanten en evt nieuwe die bovenaan staan.
Zo is het mij ook uitgelegd.

Als je haar appt, app haar dan evt ook direct de tijden door wanneer jij haar een bezoek wil brengen! Succes!
 
Zojuist bericht gehad, ze zat al vol.
Jammer maar helaas, respecteer het wel dat ze reageert, zouden een hoop dames een voorbeeld aan kunnen nemen, hoeft maar klein berichtje te zijn, hou haar advertentie zeker in de gaten hierdoor.
Dat is al meer dan ik ooit van haar gehad heb.
Heb nog nooit een bericht van haar mogen ontvangen.
En het is niet dat ik wekelijks haar een bericht stuur.
Bovendien is ze al een tijd geleden van 150 naar 180 gegaan en de foto's zijn niet resent.
 
Niet te bereiken. 1 keer mee afgesproken en daarna...kreeg ongezouten commentaar "dat ik op haar oom leek" en daarna werd ik afgesloten. Dit terwijl we een fantastische date hadden gehad! Van mij hoeft dit niet meer. Had graag vast met haar afgesproken als nieuwe vriendin. Die 180 is ze echt wel waard! Maar goed, het zij zo.
 
Niet te bereiken. 1 keer mee afgesproken en daarna...kreeg ongezouten commentaar "dat ik op haar oom leek" en daarna werd ik afgesloten. Dit terwijl we een fantastische date hadden gehad! Van mij hoeft dit niet meer. Had graag vast met haar afgesproken als nieuwe vriendin. Die 180 is ze echt wel waard! Maar goed, het zij zo.
Dan ben je wel pro als ze toch haar best doet. misschien toch een optie om langs te gaan
 
Heb laatst ook een afspraak proberen te maken. Ze vertelde mij dat je op de dag zelf een berichtje moet sturen dat kan vanaf 8 uur en kijkt ze of ze tijd heeft. Haar vaste klanten gaan ten alle tijden voor. Niet makkelijk om daar tussen te komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan