Recensie Eva, Bilthoven 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3427

Guest
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hollandse-studente-ontvangt-_7671823
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Hallo boys, zoals jullie wellicht weten heb ik begin deze week een review geplaats over Eva/ Myla uit Bilthoven (voorheen Bodegraven) n.a.v. mijn bezoek op zaterdag 13 november 2021. ( De date zelf was gewoon slecht, de beloofde deepthroat was dramatisch, tongen met het puntje, tijdens intiem en beffen een hoop gefake. Al met al dramatisch en dus 0% herhalingsgevaar). En uiteraard waren MisterR en Eva zelf er weer als de kippen bij om te reageren en alles te weerleggen. Zo klopte niet, zus klopte niet etc etc. Opvallend hieraan is dat dit destijds ook al op Hookers gebeurde n.a.v. zeer negatieve berichtgevingen over Eva / Myla en nu dus hier ook weer. Tijd voor een onderzoek dus. Ik heb haar benaderd via de app met een smoes, niet heel chique, geef ik toe maar het moest even op die manier. Ik zal jullie alle appverkeer besparen maar wat bleek, de zogenaamde chauffeur van MisterR is Eva/Myla, dit is door haar via de app bevestigd en uiteraard in mijn bezit ( zoals alle appverkeer met haar ).

Eva /Myla beweert dat haar echte naam Dyana is maar of dat waar is. Maar toen kwam het, als ik de review zou verwijderen kreeg ik een uur lang gratis sex met haar. Ik moest hard lachen want de date van afgelopen zaterdag stelde niks voor dus daar had ik geen trek in. Maar goed, ik heb het spel meegespeeld op de app, de review verwijderd en wat ik al dacht gebeurde uiteraard, de ene smoes na de andere, ze had bij vriendinnen zitten huilen, de volgende dag had weer een andere vriendin problemen met haar zus etc etc. Met een big smile heb ik alles gevolgd en vervolgens geen sjoege meer van Eva / Myla.

Hiermee is bevestigd wat ik al een hele tijd denk. Deze dame deugt niet, van geen kanten. En mijn voorgevoel heeft me wederom niet in de steek gelaten. Ze zegt dat MisterR haar chauffeur is maar het is de dame zelf, check de berichten maar van MisterR in andere reviews! Tevens maakt ze een afspraak/deal met mij maar niks hoor, een grote klucht is ze. Ik ben dan ook helemaal klaar met haar. Het boeit me niet wat anderen over haar schrijven, het boeit me niet wat zij nu weer gaat schrijven, ( want ze gaat absoluut reageren, of haar "chauffeur" ) maar ik kap ermee voor wat betreft Eva / Myla en ga me weer heerlijk laten verwennen door de dvp's die hun vak wel goed verstaan. See you boys.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hollandse-studente-ontvangt-_7671823
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben twee keer bij haar geweest voor een pijpdate, conform het format waar ze mee adverteert. Afspraak maken ging makkelijk, to the point zonder overdreven zakelijk te zijn.

Na binnenkomst blij verrast, knappe jongedame. Pijpte me heerlijk, zoende heerlijk, en je mag lekker aan haar zitten. 100% herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan