Recensie Eva Budel (/Hamont België) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 209

Wandelaar
Forumpionier
71
01/07/21
33
7
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/budel/2343553-eva
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs bij Eva geweest. Ze adverteert op Kinky dat ze in Budel ontvangt maar in werkelijkheid is het net over de grens in België. Op basis van de foto's en de mogelijkheden (die via WA werden bevestigd) me er erg op verheugd. Afspraak maken via WA ging gemakkelijk. Op de afgesproken tijd op de juiste plek gearriveerd. Er werd open gedaan door een andere Chinese dame, die me meteen om de hals vloog en me met drie zoenen begroete. Zij nam me mee, en ik begreep uit haar gebaren en gebrekkig Engels dat zij een date met mij wilde. En daar had ik geen zin in, dus een aantal keren doorgevraagd naar Eva. Uiteindelijk werd ik naar een kamer gebracht waar Eva in een ochtendjas op bed lag. Uit haar doen en laten begreep ik dat ze niet veel zin in een ontmoeting had. Zuchtend ontdeed ze zich van haar ochtendjas en de overige lingerie die ze droeg. Mooie meid met gelijkenis met de foto's op Kinky. Gelijkenis omdat over de foto's een glansfilter is gehaald waardoor ze daarop meer glimt dan in werkelijkheid, maar blijft een heel mooie meid. Ze ging snel over tot pzc en hielddat tot m'n hoogtepunt vol. En toen ik kwam trok ze zich snel terug, dat in tegenstelling tot hetgeen ze op WA had aangegeven. PZC wel lekker maar niet spectaculair, heb betere meegemaakt. Mogelijk ook omdat er weinig tot geen genegenheid was. TZ wilde ze pas als ze eerst naar de badkamer was geweest en dat zou ze na het pzc doen. Maar ja, toen hoefde het voor mij niet meer.
Had eigenlijk toen ik merkte dat er weinig animo was weg moeten gaan, maar ja, kleine dacht daar anders over. Dus zeker geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan