Recensie Eva, Center 42 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wippertjen

Newbie
17
06/10/22
19
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs nog eens langsgeweest bij Center 42. Op voorhand gebeld voor Eva. De vorige keren dat ik belde was ze altijd bezet, nu had ik geluk. Het was een hele tijd geleden dat ik haar nog had gezien en het gevolg was dat ze me niet meer kende. Maar geen nood, ze was nog altijd heel vriendelijk, mooi en opwindend. Eva droeg die dag een rood kleedje met daaronder mooie rode lingerie. Kutje kaal geschoren, stevige borsten die eens de BH uitging naar buiten floepten.

De massage op de rug, ... dat was wachten tot ze 'de zone' zou binnengaan. De beentjes gingen uit elkaar, kontje omhoog zodat ze mijn paal kon vastpakken. Plagend aan mijn zak, zachtjes wrijven over mijn jongeheer. Toen ik me omdraaide stond die goed ... ik hield het toen al niet meer uit. Twee keer heeft ze me net niet laten spuiten, de derde keer heb ik haar gesmeekt om het wel te doen. Ik had haar gewaarschuwd dat ik veel zou spuiten, en dat deed ik ook. Ze keek er met open mond naar. Nadien zalig wat uithijgen, nagenieten, douchen en terug de baan op.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Ik ben onlangs ook bij Eva langsgeweest.

Ik vond ze ivgl met de foto's op de site wat tegenvallen (ouder als verwacht), maar bij gebrek aan beter...

De massage was ok en ze gebruikt haar grote borsten goed tijdens de massage.
Je mag haar aanraken, maar niet tussen de benen.

Geen herhalingsgevaar voor mij
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan