Recensie Eva, Den Haag, Hunsestraat 51 k6 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geleenstraat

Vaste klant
Forumpionier
119
01/07/21
228
48
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze zit er nu zo'n anderhalve week, Eva uit Roemenië, met een zwart setje rustig in het middelste raam bij de Hunsestraat 51 (k6). Vandaag overigens afwisselend in die kamer met een andere dame in witte outfit die ik niet ken.

Deze dame maar eens een bezoek gebracht, ik las er verder nog niets over, maar ze ziet er wel leuk uit.
PZC bleek ook te kunnen, maar dat heb ik de eerste keer nog even niet gedaan. De dame ze eerder in Dordrecht gewerkt te hebben en nu hier. Vriendelijk en rustig, dat bleek al snel. Beiden op het bed plaatsgenomen waar de dame buiten handbereik het condoom er gelijk om doet en begint te pijpen. Wel lekker rustig, maar iets te beheerst en gelijkmatig om het iets te laten worden.
Na een tijdje gewisseld naar standjes, zij eerst bovenop waarin ze goed meedoet. Vervolgens doggy, wat ze goed doet en er zelfs wat dirty talk komt. Wel jammer dat d'r horloge soms piept vanwege actie op haar telefoon. Maargoed, het uiteindelijk in deze positie wel afgemaakt. Vervolgens kreeg ik papier aangereikt om de rest zelf te regelen, Eva begon zich wel uitgebreid te wassen.

Op zich een aardig eerste bezoekje bij deze goed uitziende dame, het herhalingsgevaar is toch wel redelijk aanwezig.
 
Bedankt voor je recensie, ik heb deze dame dinsdagavond ook gespot, vroeg me al af of het iets zou zijn. Ik meende wel te horen dat ze wandelaars zat te pushen naar een trio met die andere dame.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan