- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/eva-100-real-xxxx-the-best-blowjob.html
Hoge nood heeft mij hier gebracht. Had ik me maar bedacht. Ze ontvangt bij Dolce vita. Bij aankomst merkte ik al dat ze er eigenlijk niet veel zin in had. Zoek de kamer maar. Eenmaal gevonden en op de deur geklopt maakte even open. Geer onder de indruk van haar foto's wachtte ik op het wow moment…… dit moment werd afgeschrikt door de dame op de foto plus een kilootje of 15. Maar goed, ik was toch daar en wilde mijn zaad toch kwijt. Op zich wel een mooie kont en mooie kont, maar niet wat je verwacht bij een profiel waarbij staat 100% real. Toen ik eenmaal dacht dat het toch niet erger kon voeg Eva mij of ik een Blow wilde of seks. Toen dacht ik waar zijn we voor hier. Eenmaal aangegeven dat ik dacht dat het in een pakketje zat, volgde een diepe zucht en begon ze met een soort van Blowjob. Lang verhaal kort na een minuut blowjob volg dit 2 minuten seks wat na ik vriendelijk verzorgd werd om klaar te komen. Toen ik eenmaal dacht, laat ik het nou ook maar gewoon doen tok zij haar lichaam van mij af, waarna het orgasme vrijteleurstellen was. Net als de rest van de date. Ik zeg met hoofdletters wegblijven.