Recensie Eva, Baekelandplein 7 links 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IndianaJones

Stamgast
Forumpionier
405
10/07/21
278
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame zit al sinds de sluiting in Duitsland op het plein.
Erg vriendelijk en een goede semi professionele service.
Geen klok kijkster, geef wel ruim optijd aan als je tijd bijna om is zodat je nog tijd hebt om je feestje af te maken.

Ze probeert het je goed naar je zin te maken en is altijd vriendelijk en in voor een geintje.
En staat zeker open voor eventuele wensen, als ze niet te gek zijn.
Ik meen dat ze oorspronkelijk uit Roemenië komt.
Voor mij een van de weinig die probeert een gfe te geven op het plein, en na de daad nog tijd heeft om even te babbelen.
Nu al een paar keer geweest en eigenlijk vanaf dag 1 alleen maar goede ervaringen gehad.
 
Gisteren ook maar even naar binnen gegaan. Er zat weinig in. Pijp lekker maar sex was rustig zorg maar dat je snel klaar komt dan kun je weer gaan . En ze vond me te groot geschapen.. maar wel een mooie dame waar je eigelijk leuke wilde dingen mee zal willen doen .. maar helaas ..dat zit er niet in .. voor even je daadje doen helemaal prima
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Eva had ik een tijd geleden bezocht. Voordat ik bij haar naar binnen ging had ik een slechte ervaring achter de rug. Zij maakte het met haar lieve en sociale houding weer helemaal goed. Pijpen vond ik geweldig bij haar, maar toen ze me aankeek werd ik te verlegen, echt een knapperd is zij. Tijdens doggy hield ik het niet super lang vol toen ze me schuin aankeek. Ik ben ook vrij groot geschapen, dit was tijdens intiem absoluut geen probleem. Na afloop leuk met haar gekletst, pas toen merkte ik hoe lief ze is. Na afloop miste ik haar aanwezigheid wel heel erg. Ik heb haar niet meer gezien na mijn laatste ervaring met haar en daar baal ik enorm van :(.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren Eva voor het eerst bezocht, ik durf gerust te zeggen een van de mooiste vrouwen, nou misschien wel de allermooiste op het plein :). Ik kan alles onderschrijven van Persian Gulf. Wat een knapperd en ze heeft werkelijk waar een fantastisch lichaam. Ik heb haar voor een uur geboekt en man vanavond weer for sure :). Ik heb gisteren ook haar buurvrouw gehad ook een hele mooie dame ik geloof dat ze Ella heet, ook daar heb ik geen spijt van gehad. Het wordt moeilijk kiezen met al die toppers op het plein, wat een geweldige tijd om in te leven :)
 
Volgens mij niet in Düsseldorf, maar in Keulen in de Pascha. Maar ik dacht misschien zit ze ook nog wel eens hier, maar helaas…..
Ja ben even in de war, het was dat flat gebouw dat tijdens corona failliet was gegaan. Ze zat in eindhoven omdat ze geen nieuwe uitbater hadden voor dat gebouw of zoiets dergelijks.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan