Recensie Eva - Gent Eva - Gent Schepenenvijverstraat 19 A1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heckman

Wandelaar
35
25/04/22
13
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisterenochtend bij haar langs geweest.
Vriendelijke en hele knappe meid die je lekker aankijkt tijdens het neuken, maar alles is wel vrij "schilderen op nummers". 50 euro standaard, al de rest is extra betalen. Ik heb 20 euro bijbetaald om haar te mogen likken. Alles fris en fruitig, dat wel, maar geen wederzijds oprecht engagement (wat ook geen vereiste is, uiteraard).
Alles met condoom. Eerst pijpen, dan zij bovenop, daarna aftrekken (ook met cd).
Grote borsten, maar wel voorzichtig mee zijn.
Al bij al geen onaangename ervaring, en kan me inbeelden dat dit voor sommige mannen een toppertje kan zijn. Voor mij persoonlijk weinig herhalingsgevaar.
 
Gisterenochtend bij haar langs geweest.
Vriendelijke en hele knappe meid die je lekker aankijkt tijdens het neuken, maar alles is wel vrij "schilderen op nummers". 50 euro standaard, al de rest is extra betalen. Ik heb 20 euro bijbetaald om haar te mogen likken. Alles fris en fruitig, dat wel, maar geen wederzijds oprecht engagement (wat ook geen vereiste is, uiteraard).
Alles met condoom. Eerst pijpen, dan zij bovenop, daarna aftrekken (ook met cd).
Grote borsten, maar wel voorzichtig mee zijn.
Al bij al geen onaangename ervaring, en kan me inbeelden dat dit voor sommige mannen een toppertje kan zijn. Voor mij persoonlijk weinig herhalingsgevaar.
Leeftijdscategorie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan