Recensie Eva, Gent, Schepenenvijverstraat 21/1 (dag) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

endomorphisme

Newbie
Forumpionier
17
03/07/21
14
7
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I have already visited her several times, always for footfetish, strap-on (which I bring) and handjob. She is very good at all of this, and does her best to make me happy. 100€/30 min ; 150€/45 min. She works during the day, from 08.00 to 18.00. She says to be Spannish (but I think she is Romanian...).
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame deze middag een bezoekje gebracht en normaal had ik er een paar andere in gedachten maar die waren er niet.
Eens je passeert voorbij haar raam verschijnt er een glimlach op haar gezicht.
Eerst eens haar naam gevraagd en of zachte aanrakingen toegelaten werden, ik ging binnen en
ze vroeg ook naar mijn naam en ze leek een zeer opgewekte, vriendelijke dame te zijn.
Ze zei dat het 50 voor 15 minuten was maar ze deed geen voorstel om meer te betalen voor allerhande zaken.
Eerst eventjes mijn handen gewassen en ik mocht plaatsnemen op bed en na een seconde of 10 elkaar betast te hebben nam ze al het condoom uit de verpakking en deed die rond mijn lid toen die eigenlijk nog maar half stok stond.
Ik dacht bij mezelf het zal toch niet weer van dat zijn maar ze zei dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en gelijk had ze.
Ze pijpte zeer goed, in no time kwam ik tot een volle erectie, ze pijpte wel vrij zacht maar haar techniek is goed (hier kunnen nog andere dames veel van leren!).
Je voelde dat je tenminste gepijpt wordt.
Lichaam aanraken is geen probleem maar toen ik een zoen op haar kont gaf zei ze dat ze dit liever niet had.
Lichaam zoenen en borsten aanraken heeft ze liever niet want ze heeft pijnlijke borsten zei ze (siliconen).
Ze stopte vrij snel maar ik vroeg of ze nog eventjes wilde verder doen en dat deed ze met de glimlach, ze zei dat ik maar moest aangeven om te stoppen en na een tijdje verhoogde ze het tempo en was het tijd voor het intieme werk en ik begon op haar, ze plaatste wel een handje maar het stoorde minder dan bij sommige andere omdat er iets zit wat niet gemakkelijk aanvoelt.
Daarna vroeg ik of ze het werk wilde verder zetten op mij en dit doet ze met de glimlach, wel vrij zacht maar ze sluit haar ogen niet en kijkt je recht in de ogen aan.
Daarna zette ze het werk verder met de handjob maar dit vlotte niet erg en na een tijdje deed ze die uit en deed ik verder , ze kneep me in de tepel en ik kwam zo tot een hoogtepunt.
Ze doet erg haar best om het zo aangenaam mogelijk te maken voor je.
Daarna een klein wasje aan de lavabo en ze zou 30 jaar zijn en al 2 jaar in Gent.
Ik had ze vorig jaar wel al een paar keer gezien maar ik wist eigenlijk niet wie ze was.
Ze vraagt ook achteraf of alles naar wens was en ik zei volmondig ja.
Prima ervaring met deze dame en mochten er nog andere wandelaars twijfels hebben , ze is de moeite waard!
Ze vormt op dat vlak een te duchten concurrente voor haar buurvrouwen!
 
Goeie service;
Deze dame sprak mij qua looks al enige tijd aan.
Vriendelijke dame.
Helaas toen de kleren uitgingen zie je overduidelijk dat het neptieten zijn, ballonachtige typen, zonde vond ik dit. Dit is minder mijn ding, vandaar maar 4 sterren ipv 5 sterren voor mij.
Maar de service was uitstekend, Pijpt goed en gaat lekker lang door, zolang je zelf wel.
Neuken was ook zalig en ze laat heel veel toe, overal aanraken en je mag heel goed doorstoten.

50 euro was goed gespendeerd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan