Recensie Eva/Koral/Sophie, Den Haag (voorheen Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Haroldd

Wandelaar
88
05/07/22
204
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2726252-koral
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo gezegd zo gedaan. Is zeker de dame van de foto's. Naar mijn mening zelfs mooier dan op de foto's. Doet wat je van haar vraagt. Lekker gepijpt en geneukt. Nu dus waar ik echt voor kwam. Anaal dus. Veel dames houden het niet lang vol maar Sophie stootte tegen me aan net een locomotief terwijl ik in haar strakke gaatje zat. Heerlijke sessie en aanrader! Herhalingsgevaar 100%.
 
Zag haar profiel, verhuist inmiddels naar Utrecht...

Is ze "vol" als de fotos doen vermoeden? Ene meer dan de ander...

Thanks!
 
Dame adverteert met locatie Tilburg maar het adres bleek in Oisterwijk te zijn. Voor automobilisten een kleine detour maar voor wandelaars die per OV of (zoals ik deze keer) per fiets reizen, maakt dat nogal uit. Locatie was een apartement waarbij niet aangebeld mocht worden maar appen als je voor de ingang staat. Kennelijk kijken de buren van Sophie/Eva mee maar daar heb ik verder niets van gemerkt.
Eenmaal binnen werd ik hartelijk begroet door exact de mooie dame van de vele foto's op Kinky. Daar was ik vooraf niet zo zeker van want in mijn ervaring gebruiken latina's zelden echte foto's. Maar deze Colombiaanse gelukkig wel. Ze heeft billen die alleen latina's kunnen hebben, een slanke taille en een platte, afgetrainde buik. Haar borsten zijn vrij klein en niet heel stevig maar daar kwam ik deze keer niet voor. En die ogen zijn om in te verdrinken.
Wel jammer dat ze niet zonder condoom pijpt terwijl de prijs toch al aardig hoog is (120 voor 30 minuten). Ook tongzoenen is er niet bij.
Vooraf afgesproken om een half uur te blijven en omdat ze er zo adembenemend uitzag, meteen maar gewijzigd in 45 minuten. Daar kreeg ik later wel even spijt van want ik had veel te snel mijn kruit verschoten. Maar dat was geen probleem want voor Sofie want het werd gewoon weer omgezet naar een half uur en ik kreeg het verschil weer terug. Ze spreekt matig Engels maar met wat geduld en een glimlach kom je een heel eind.
Al met al beeldschoon en lief maar behoorlijk prijzig gezien de standaard service.
 
Dinsdagochtend een appje gestuurd, komt niet aan (zie maar 1 vinkje maar nog wel een profielfoto). Advertentie is ook al 3 dagen niet naar boven geplaatst. Beetje vaag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2726252-eva
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit weekend ook bij haar langsgeweest in Den Haag maar nu heet ze eva. Ze is zeker de dame van de foto en echt een plaatje om te zien. Ze had in het echt bruine ogen zag ik dus het zal wel blauwe lensen geweest zijn op de foto. Ze is lekker klein met echt flinke billen en niet heel grote borsten zoals in de eerdere recensie stond. Ze heeft wel grote tepels ondanks dat ze denk ik een kleine b cup heeft. Vind haar ook echt een mooi gezicht hebben en haar lippen wilde ik wel gewoon zoenen. Voor tongzoenen moest ik 30 euro bijbetalen helaas.

Begonnen met beffen en dat kon ze zeker wel waarderen. Daarna intiem waarbij ze echt goed van doorstoten hield. Ff later ging ze bovenop als een amazone tekeer maar dat hield ik niet lang meer vol. Misschien dat ik nog een keer ga maar 230 is wel een echt meer dan ik normaal uitgeef aan een afspraakje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan