Recensie Eva, Lelystad 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

duifje123

Wandelaar
53
19/12/22
38
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/nieuwe-actie_7052452
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eva een jaar geleden ook bezocht, ging toen niet altijd intiem, nu volgens mij altijd. Afspraak maken ging goed, bij aankomst werd het huisnummer doorgeven, ontvangst was hartelijk. Eva heeft een mooi lijf en gezicht, echter haar borsten hingen wel erg Begonnen met een body to body massage, lekker ontspannend, daarna heeft ze me lekker met condoom stijf gepijpt, waarna ze op mij ging zitten en me lekker klaar reed, was voor mij eenmalig, vind het teveel geld voor deze date.
 
ik ben er afgelopen 4 jaar zo'n 6 x geweest

eerst was ze actie onder de naam vera

massage vond ik matig , maar de prostaat en de penismassage zijn van goede kwaliteit. (intiem schijnt minder bijzonder te wezen) (borsten zijn inderdaad net theezakjes)

een beetje afstandelijk , geen knuffel , zoen o.i.d. , maar wel aardig en een prima gesprek

zelf zou ik alleen voor de goede penis en prostaat massage teruggaan, maar dan is het nog best duur
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/nieuwe-acties_7052452
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag had ik eindelijk weer eens de gelegenheid Eva te bezoeken.
De locatie is zeer discreet en de hygiëne is ook prima.
Ik was hier voor de tweede keer na een geslaagde eerste en wilde nu wat andere opties bij haar proberen.
Eigenlijk wilde ik een nuru massage maar die raadde ze me af omdat het daar nu te koud voor zou zijn. Maakt niet uit, er waren nog genoeg mogelijkheden over.

Deze keer dus gekozen voor b2b met lingam (was in de actie) met daarbij een prostaat massage en een golden shower.
Het leukste aan de golden shower vond ik nog dat je een goede blik op haar prachtige kutje hebt. Echt een plaatje.
Daarna werden eerst de rug, benen en billen gemasseerd. Eva heeft vaardige handen die heel fijn aanvoelen. De b2b is ook goed. Na het omdraaien was het tijd voor de lingam massage. Dit is wat mij betreft het hoogtepunt van het bezoek. Ze voelt precies aan wanneer ze even terug moet schakelen en weer intensiever. Ook weet ze alle fijne plekjes te vinden. Uiteindelijk werd het afgemaakt met lingam i.c.m. prostaat. Pfff, moest echt even bijkomen.

Ik kan me voorstellen dat sommige lezers de prijs wat aan de hoge kant vinden en dat zonder intiem te gaan. Maar voor mij persoonlijk is een lingam met tantra hoogtepunt fijner dan een coïtus hoogtepunt dus voor een goede lingam heb ik het geld wel over. Maar € 190,- voor een uur is natuurlijk wel geld.

Eva is makkelijk in de omgang, houd zich aan afspraken en heeft een heerlijk figuur. Voor mij is het een perfecte erotische massage, dus groot herhalingsgevaar.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/extra-korting_7052451
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week donderdag bij Eva geweest. Contact via app en kon een uur later bij haar terecht voor een massage. Gekozen voor een body to body + prostaat massage.

Na de body to body kwam ze tussen mijn benen zitten met haar benen naar mij toe en begon een heerlijke penismassage te geven. Eva weet precies wanneer ze moet stoppen en wat ze doet. Na paar keer bijna klaar gekomen te zijn, begon Eva met de prostaat massage en tegelijkertijd met haar andere hand heerlijk mij af te trekken. Dit resulteerde in een flinke ontlading.

Herhalingsgevaar is vrij groot. Mocht ik weer in de buurt zijn! Eva tot de volgende keer
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/paar-dagen-aanbieding-_7052451
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lang nadenken toch een afspraak gemaakt bij Eva. Na een flinke rit in de auto kreeg ik snel haar huisnummer door. Ik werd ontvangen door een werkelijk prachtige dame. Ik mocht me rustig even douche (wel fijn na een lange rit) en daarna mocht ik plaats nemen op de massage tafel.

Eva kwam even later naakt de kamer terug binnen gelopen, dat alleen was al voldoende om flinke erectie te krijgen. Aangezien ik 2 hoogtepunten had gevraagd, begon ze me rustig af te trekken tot ik heerlijk spuitend klaarkwam, ik vond het heerlijk dat ik lekker over haar buik mocht spuiten en dat ze tijdens het klaarkomen nog rustig door trok was fantastisch.

Vervolgens ronde 2. Daarvoor stond de prostaatmassage met pijpen op het programma. Ze bouwt de pijpbeurt ontzettend lekker op en heb een aantal keer moeten vragen of ze rustig aan wilde doen, toen ging het latex handschoentje aan en met een flinke klodder glijmiddel tussen mijn billen schoof ze haar lange slanke vinger rustig naar binnen. Meteen nam ze mijn penis weer in de haar mond, dit keer tot met haar lippen op mijn balzak. Doordat ze mijn prostaat heerlijk masseerde kwam er een forse hoeveelheid voorvocht vrij, dit heeft Eva een aantal keren uit gespuugd in een handdoek, dit is voor mij geen issue. Toen ik aangaf te gaan komen, voerde ze de druk in mijn kontje heerlijk op en mocht ik haar keel heerlijk volspuiten, zoals als verwacht spuugde ze deze lading ook in de handdoek uit.

Uiteindelijk nog even heerlijk gedoucht en met een flinke knuffel mocht ik weer naar huis.

Eva je hebt me totaal leeg gemolken op een manier die ik nog nooit meegemaakt had. Ik kan niet wachten tot de volgende keer.

Tip voor de heren, ga echt voor 2 hoogtepunten, want deze prachtige jonge dame laat je zo makkelijk klaarkomen, vooral bij de prostaat in combinatie met pijpen is het bijna niet vol te houden.
 
@Valley0612 Fijn dat je zo hebt genoten bij Eva!
Toch wel een opmerkelijke recensie.
- over haar buik spuiten
- in haar mond klaarkomen
- pijpen
- na afloop een knuffel
- masseren op een bed
- gebruik latex handschoen

Van al deze handelingen weet ik dat ze die niet doet.
Ook in haar advertentie staat trouwens precies wat ze wel en niet doet.
Je schreef een hele positieve recensie en ook ik vind Eva een topper maar bij andere forumleden moeten geen valse verwachtingen worden gewekt.
 
Van al deze handelingen weet ik dat ze die niet doet.
Ook in haar advertentie staat trouwens precies wat ze wel en niet doet.
Je schreef een hele positieve recensie en ook ik vind Eva een topper maar bij andere forumleden moeten geen valse verwachtingen worden gewekt.
Nou verwachtingen bij dvp is hoe dik je portemonnee is en of ze je misschien wel leuk vindt, er zijn dvp's die meer doen dan er in een advertentie staat
 
@Valley0612 Fijn dat je zo hebt genoten bij Eva!
Toch wel een opmerkelijke recensie.
- over haar buik spuiten
- in haar mond klaarkomen
- pijpen
- na afloop een knuffel
- masseren op een bed
- gebruik latex handschoen

Van al deze handelingen weet ik dat ze die niet doet.
Ook in haar advertentie staat trouwens precies wat ze wel en niet doet.
Je schreef een hele positieve recensie en ook ik vind Eva een topper maar bij andere forumleden moeten geen valse verwachtingen worden gewekt.
Pijpen en intiem zijn nu mogelijk bij haar als je goede hygiëne hebt. Geen idee of ze wellicht ook naar leeftijd kijkt. Ik ben zelf 25 dus misschien dat het daar in zit.

Intiem heb ik verder niet gedaan. Maar ze heeft me wel heerlijk gepijpt.

En wat betreft over haar buik spuiten. Dat is iets wat gewoon gebeurde. Ze hong op dat moment over me heen en trok me tegelijkertijd af. Toen spoot ik dus op haar buik en ook een beetje over haar borsten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan