Recensie Eva, Loungemassage, Erpe-Mere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Boy

Newbie
7
18/08/22
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.loungemassage.be/ladies
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer naar loungemassage geweest in Erpe-Mere.
Zei in mezelf , mijn stoute schoenen aantrekken en bellen.
De bedoeling was om Lies of Jessica te boeken voor een half uurtje.
Eva was de enige nog aanwezig in de zaak.
Dus bij haar dan maar geweest.

Aangekomen had ik geluk want ze ging vroeger sluiten. Niemand meer in de buurt enkel wij.
Aan de ingang betaald en Eva heeft mij heel goed ontvangen met een lekkere tongzoen en knuffel.
De seks was leuk en Eva stelt je op je gemak.
Haar gezicht straalt uit dat ze een deugeniet is.
In de advertentie staat dat ze een C heeft maar neigt eerder naar een B.
Na het hoogtepunt nog een leuke babbel gehad en een rondleiding daar ik graag wou zien naar de inrichting.
Gigantisch huis met vele kamers en paar luxe kamers met jacuzzi.

Leuke ervaring, mij zien ze daar nog terug.
Hopelijk wel volgende keer met een dame waar ik mn pijlen op zet.
 
Jammer dat daar geen grote borsten te vinden zijn hoogste cupmaat een C ziet er anders wel een propere zaak uit.
 
Misschien dat de zaakvoerder hier meeleest.
Zou er eens naar toe willen gaan mede door de mooie foto's van de zaak maar wanneer is daar eens een dame met een e,f of g cup .
Dan zien ze mij er ook maar da's er jammer genoeg nooit aanwezig.
 
Tijdje geleden ook bij Eva geweest. Vriendelijk, lekkere tongzoenen. Lichaam vond ik toch minder. Maar de service maakte veel goed.
 
Tijdje geleden ook bij Eva geweest. Vriendelijk, lekkere tongzoenen. Lichaam vond ik toch minder. Maar de service maakte veel goed.
Zijn haar pijpkunsten goed en doet ze dat zc ? Of met ?
Lekker tongzoenen doe ik ook graag maar da's zo te lezen dik in orde.
 
Misschien dat de zaakvoerder hier meeleest.
Zou er eens naar toe willen gaan mede door de mooie foto's van de zaak maar wanneer is daar eens een dame met een e,f of g cup .
Dan zien ze mij er ook maar da's er jammer genoeg nooit aanwezig.
als ze meelezen. Misschien een paar tips. in de wachtzaal kan je helaas de activiteiten in de dichtste kamer horen. Niet altijd even aangenaam.
Ook maar das een tip voor al deze zaken. We weten dat je je dames wil verkopen. Maar een beetje info zoals de eerlijke leeftijd van een dame zou de keuze stress aanzienlijk verminderen.
 
Vorige week bij Eva geweest Amai wat een wilde geile vrouw is dat.Tongzoenen en neuken als de beste.Ik ga zeker nog terug.Denk dat die thuis veel tekort komt.
 
Pijpen zonder was 30€ extra de laatste keer dat ik er ben geweest, is ondertussen wel enkele maanden geleden.
Geen idee of alle dames daar PZC aanbieden.
Ze zijn via telefoon, gsm en email bereikbaar dus mogelijkheden zat om het hen zelf te vragen.
 
Pijpen zonder was 30€ extra de laatste keer dat ik er ben geweest, is ondertussen wel enkele maanden geleden.
Geen idee of alle dames daar PZC aanbieden.
Ze zijn via telefoon, gsm en email bereikbaar dus mogelijkheden zat om het hen zelf te vragen.
Bianca doet PZC, de andere dames weet ik niet. Ik herinner me niet dat ik ervoor moest bijbetalen, maar het is al even geleden...

 
Ben er ook al een paar x geweest . Nu terug paar maanden geleden . Intussen bijna allemaal andere dames aanwezig
Er heeft tot over een paar maanden terug een Braziliaanse dame gewerkt ( leandra Frans sprekend ) of zoiets , daar een paar maal 1 uurtje mee genomen id yacuzzi was echt een topper , volgens ik zie op de site werkt deze er nietmeer .
Zou die Eva wel es willen boeken voor 1 uurtje yacuzzi als ik deze haar recensies hier zo lees .
Ik merkte ook op dat de leeftijd niet overeen komt met wat op de site staat .
Zou dit een aanrader zijn ?
Dank u
 
Gisteren nog eens naar de lounge geweest.Nog eens bij Eva geweest.Was weer iets speciaals.Ze was een beetje dronken.Maar ze was weer zo geil .Ik ga zeker nog terug.Ze Tongzoenen als de beste.
 
Gisteren nog eens naar de lounge geweest.Nog eens bij Eva geweest.Was weer iets speciaals.Ze was een beetje dronken.Maar ze was weer zo geil .Ik ga zeker nog terug.Ze Tongzoenen als de beste.
Heb ze er gisteren avond ook zien rondlopen , staan . Ze moest daarbinnen 3 trapjes afstappen en lukte alleen nietmeer . Dit noem ik nietmeer beetje zat hoor .
Mijn persoonlijke mening over die Eva is simpel . Zeker niet boeken zoiets
 
Op de site te zien ziet het er nog een lekker ding uit ...
ik zou er eens willen langs gaan voor een uur ofzo ...
is het mogelijk voor een tweede ronde met eva of stuurt ze u na 30 min al wandelen .
Iemand hier ervaring mee ?
 
Ik ben al enkele keren bij Lies geweest, steeds super ervaring. Leuke meid, aangename babbel en haar service is geweldig.
Minpunt, maar dat ligt dan niet aan de meisjes. Al enkele malen gebeurt dat ik een afspraak had en zelf steeds punctueel op tijd ben. Maar de dame aan de receptie neemt het niet zo nauw of moet eens een cursus time-management volgen. Ze laat je dan plaatsnemen in het wachtkamertje, waar je inderdaad heel de conversatie kan volgen van een meisje met haar klant ( kamer waarschijnlijk boven die wachtkamer ). de laatste keer toen ik een afspraak had met Lies ben ik na 20 minuten terug naar de receptie gegaan waar dan niemand was... dus terug naar de wachtruimte gewandeld en nog een klant tegengekomen die naar buiten ging... heb nog even getwijfeld om het gewoon af te stappen maar toch gebleven... had nu eenmaal Lies in gedachten ... Na nog eens 10 minuten wacht kwam Lies dan aangestormd en mompelde iets van een vergissing in afspraken ... Voorlopig toch even links laten liggen... was niet de eerste keer dat dit gebeurde, eens 5 of 10 minuten moeten wachten vind ik niet erg maar heb me de laatste keer toch serieus lopen ergeren en dan zijn de 1ste 15 minuten van een date toch iets minder aangenaam omdat dat wachten mij toch wel serieus stoort; zeker als je een afspraak maakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan