Recensie Eva, Merchtem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
487
02/05/23
152
22
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/eva-prive.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangezien ik er nog geen recensie over geschreven had en er vraag naar meer info was:


Vorig jaar bij Eva beland, aangezien zij voetenfetish aanbood.

Geile MILF met de nodige tattoos, maar op een geile manier.
Flinke dikke tieten, slank figuur. Qua gezicht op de foto's een twijfelgeval, maar in het echt viel dat 100% mee.
Ze had ook een veel bruinere huidskleur, maar bij navraag bleek dat dit uit een spuitbus ofzo kwam.

Eva ontvangt op een net, ruim appartement in een doorlopende straat. Je rijdt er zo voorbij.
Op straat parkeren is mogelijk, maar beperkt. Op dat moment waren er ook werken in de straat, dus een stukje verder op een weiland tegenover een café geparkeerd.

Living en keuken in één ruimte, we spraken af om op de bank aan voetenseks te doen.
Eva houdt er echt van en kan veel hebben, zelfs bijten in haar voetjes is geen probleem. Ze had een mooie paarse nagellak op haar teentjes en mooie, rode lingerie op aanvraag aan.

Er was volop overgave en een klokkijkster is ze zeker niet. Prijs ook iets lager dan gemiddeld voor een half uur.
Rollenspel was geen probleem en deed ze prima en vol overgave.

Ik ben er vervolgens nog een keer geweest twee weken later. Toppertje!
 
Deze gebruikte vroeger een andere naam. Ben er vroeger wel eens geweest, vond het ok maar niet wauw ... Geile verschijning, zeker met die tattoo's en zo, maar redelijk passief. Ben er een paar keer geweest omdat ze toen een pak goedkoper was (herinner het me niet meer exact dus ga geen bedragen noemen). Voor deze prijs laat ik het passeren, hoewel ik regelmatig door Merchtem rijd en dus makkelijk een afspraak zou kunnen maken. Heeft een tijd "virtuele" sex aangeboden. Was zeker niet slecht en als je van Milfs houdt die je niet snel snel willen laten komen om je buiten te sjotten kan je eens kijken of het je ding is. 2 keer komen op een uur was toen geen probleem.
 
Deze gebruikte vroeger een andere naam. Ben er vroeger wel eens geweest, vond het ok maar niet wauw ... Geile verschijning, zeker met die tattoo's en zo, maar redelijk passief. Ben er een paar keer geweest omdat ze toen een pak goedkoper was (herinner het me niet meer exact dus ga geen bedragen noemen). Voor deze prijs laat ik het passeren, hoewel ik regelmatig door Merchtem rijd en dus makkelijk een afspraak zou kunnen maken. Heeft een tijd "virtuele" sex aangeboden. Was zeker niet slecht en als je van Milfs houdt die je niet snel snel willen laten komen om je buiten te sjotten kan je eens kijken of het je ding is. 2 keer komen op een uur was toen geen probleem.

Is dit Rietje van vroeger?
 
Terug
Bovenaan Onderaan