Recensie Eva, Mystique Thai, Thai Den Haag 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9426873-eva
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Sommige dames zijn gewoon weg niet geschikt voor dit vak. Eva is daar één van. Totaal geen gevoel voor erotiek. Op m'n buik werden m'n benen, rug en billen continu op dezelfde manier gestreeld, maar verder geen enkele variatie in het repertoire. B2b was eventjes aan het einde maar gehaast zonder gevoel en sensualiteit. Ik heb uiteindelijk me zelf tot een erectie getrokken en daarna kon ze de 'happy' end verzorgen. De hoogtepunt was het douchen waarbij ze je geheel insopt. Aardige dame maar niet de moeite waard voor een erotisch avontuur.
 
Ik ben hier een tijd geleden geweest. Ik vond de massage niet zo tegenvallen als @Antonio777 Ik was wel heel erg onder de indruk van haar lichaam: als een meid van 18. Heb haar gebeft en werd daardoor zelf behoorlijk hard. Daarna kon ze me aftrekken. Ik herinner me dat dat beffen nog behoorlijk duur was ook, weet niet meer hoeveel.
 
Sommige dames zijn gewoon weg niet geschikt voor dit vak. Eva is daar één van. Totaal geen gevoel voor erotiek. Op m'n buik werden m'n benen, rug en billen continu op dezelfde manier gestreeld, maar verder geen enkele variatie in het repertoire. B2b was eventjes aan het einde maar gehaast zonder gevoel en sensualiteit. Ik heb uiteindelijk me zelf tot een erectie getrokken en daarna kon ze de 'happy' end verzorgen. De hoogtepunt was het douchen waarbij ze je geheel insopt. Aardige dame maar niet de moeite waard voor een erotisch avontuur.
Hoi Antonio, allereerst mijn oprechte excuus dat jouw ervaring met Eva zo is tegen gevallen. Ik zal dit met Eva bespreken, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat we eigenlijk alleen maar mensen met een lach op hun gezicht zien vertrekken.
Uiteraard kan het zijn dat Eva haar dag niet heeft gehad, maar dat is geen enkel excuus vanuit onze kant.

Ik hoop dan ook ten zeerste dat je in de toekomst een nieuw bezoek aan ons wilt brengen en als je ons belt, dan kunnen we je altijd adviseren welk dame specifiek geschikt is voor waar jij zin in hebt.

Vooralsnog een prettig weekend.

Mystique Thai Thai
 
Herkenbaar verhaal van Antonio. Ook mijn ervaring met Eva was niet zo best. Veel gewrijf over de benen, constant olie bijpakken. geen getease. Beslist niet mijn beste ervaring bij MTT. Gelukkig leest MTT mee. Nette reactie van ze.
hoi Xelax,

was jouw ervaring bij ons recent of is dit al langere tijd geleden? Het is absoluut niet onze bedoeling en ook niet die van Eva, om dit soort ervaringen te bieden en bij deze wil ik onze excuses aanbieden. Of in ieder geval die van mij.
Voor wat het waard is, Eva heeft vorig jaar wat dingen meegemaakt in de persoonlijke sfeer en hoewel dat natuurlijk geen excuus is, hoop ik enige begrip en wil ik bij deze laten weten dat onze recente ervaringen rondom Eva veel beter zijn dan dat ik hier op dit forum lees.

Vooralsnog een prettige zondag en we zouden het leuk vinden als je ons alsnog een tweede kans wilt geven in de toekomst.
 
Dag MTT, dank voor jullie reactie.
Het bezoek was begin augustus. Datum weet ik niet meer precies.
Bedankt voor je reactie Xelax. En dat maakt verder ook allemaal niet uit. Wat gedaan is, is gedaan, maar we zullen er zeker zorg voor dragen dat onze kwaliteit behouden blijft en zo hopelijk niet meer van dit soort ervaringen zullen ontvangen.
 
Het is spijtig, maar ik kan me helaas alleen maar aansluiten bij bovenstaande ervaringen…deze week bij Eva geweest zonder dit forum te raadplegen en dat was toch jammer.

Ik kom graag bij MTT juist omdat ik eigenlijk nog nooit teleurgesteld de deur uit ben gelopen daar. De ondermaatse ervaring die ik deze week meemaakte is gewoon niet te vergelijken met de top kwaliteit van bijvoorbeeld Mora, Satang of Way. Het is bij Eva plichtmatig en afstandelijk. Het erotische gedeelte viel zó tegen dat ik, voor het eerst ooit bij een dvp, de jongeheer niet eens omhoog kreeg zonder zelf een handje te helpen. Daarnaast stond ik binnen 45 minuten weer buiten de kamer nadat ik toch echt voor 60 betaald had. Eva is een lieve meid en ze ziet er niet slecht uit maar helaas verre van de verleidster waar je toch voor komt…
 
Jammer dat MTT zelf weer van dit forum verdwenen is. Het zou op zich heel mooi zijn als die dames intern feedback en beoordeling zouden krijgen. Het was kennelijk een vluggertje van MTT:LOL::ROFLMAO:
 
Net geweest had ik de recensies maar gelezen. Minimale service....meer woorden ga ik er niet aan vuil maken. Som en satang waren er niet....Dus ik had het overgebleven meisje. Overgebleven voor een reden..
..die ziet mij niet meer terug....Kan niet in de schaduw staan van Som of Satang
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik wou dat ik de review gelezen had vooraf. Ja, eva ziet er fantastische uit. De massage is redelijk, maar daar kom je niet voor terug. Erotisch strelen, check. , b2b check. , happy end check, maar weet ze niet contact te maken. Als je alleen naar de voordeur loopt dan heb je het gevoel dat er gewoon iets miste. Ik kom er niet voor terug. tijd:

tijd 59:40 seconden. (en ik was niet de klokkijker. )

De "niet vip kamers" hebben dus een gedeelde douche op de gang. En als je moeilijk loopt te doen dat klanten elkaar niet zien is dat onhandig.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
75,-
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanavond op de bonnefooi naar Mystique om te kijken wie of wat er beschikbaar was.

Normaal bespreek ik een dame maar dit keer niet.

Alleen Eva was beschikbaar, had de recensies wel eens gelezen maar wist het fijne er niet meer van dus voordeel van de twijfel en hoppa naar boven.

Het is een leuke en vriendelijke dame. Erg slank. Denk wel dat ze een stuk ouder is dan dat er gezegd wordt.

Massage is redelijk. En b2b was maar minimaal helaas. Daarna wel heerlijk klaar getrokken.

Samen wezen douche'en, al met al een prima tijd gehad maar moet eerlijk zeggen heb het hier beter naar m'n zin gehad met andere dames.

Helaas geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan