Recensie Eva, Farrida, Vlaardingen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Crusader

Vaste klant
Forumpionier
172
03/07/21
131
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
www.nakhon.nl
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden bij Eva geweest.
Beetje hoog acteergehalte (oh wat groot wat zeker niet zo is) maar dat is haar inkomen he!
Beetje friemelen en frunniken daarna pijpen wat uitstekend was toen haar gelikt waarbij ze hevig klaar kwam.
Toen nog even cowgirl en orgasme in blessuretijd.
Douchen en na bijna 45 minuten blij naar buiten.
 
Ja hoor, ben er vanmiddag geweest, maar ze werkt vanaf 10 tm 17.00 uur.
Ze herkende mij nog.
Ze zei, dat is lang geleden zeg.
Vroeger pijpte ze me nog zc, maar je betaalde ook veel meer.
Nu voor 60 euro pijpt ze me mc en neuken ook mc.
Ze is wel geil en kan lekker pijpen.
Ze zei elke keer, dikke pik.
Ze zei, jij hebt de dikste die ik ooit hebt gezien.
3 verschillende standjes gedaan en afgemaakt doggy.
Ik vind voor herhaling vatbaar.
 
In de loop der tijd had ik Eva meerdere malen bezocht.

Ze is niet zo aantrekkelijk en ze heeft ook geen lichaam als een foto model. Echter ze is vriendelijk en vooral een beest in bed ! Ze verslindt je, bij wijze van spreken, met huid en haar.
Ze stelt in bed zich actief op, toont initiatief en neukt werkelijk met veel passie !
Ze geniet dan ook met volle teugen van ons liefdesspel.

Kortom voor mij is ze een topper !
 
Laatst bewerkt:
Gister weer bij Eva geweest om 16.15.
Lekker weer ff laten pijpen en lekker in 3 standjes geneukt.
Stond ook een leuke dame achter de balie, ze zei ,ja die moet je ook is proberen, zij is ook erg lekker.
Dus ga volgende keer Mo is proberen.
 
Gister weer bij Eva geweest om 16.15.
Lekker weer ff laten pijpen en lekker in 3 standjes geneukt.
Stond ook een leuke dame achter de balie, ze zei ,ja die moet je ook is proberen, zij is ook erg lekker.
Dus ga volgende keer Mo is proberen.
Wat kost zoiets allemaal?
Krijg je een massage of gaat ze direct pijpen en lijkt het op een date als bij de dames achter het raam?
 
Wat kost zoiets allemaal?
Krijg je een massage of gaat ze direct pijpen en lijkt het op een date als bij de dames achter het raam?
Ik mijn -tot nu toe- bescheiden ervaring zijn al mijn bezoeken begonnen met een massage (jij ligt op buik), het tweede deel is meer erotisch gericht.

Massage betaal je, meestal 70-80 euro/uur, en op de kamer kan je "extra's"bespreken met de dame. Kosten van Extra's (laten we zeggen PMC, NMC) variëren per dame en meestal in de range van 50-70 Euro.

Dus wanneer je puur en alleen sex wil, is een dame achter een raam of in een club kosteneffectiever ;)
 
De prijzen voor een uur zijn er onlangs verhoogd van 110€ naar 130€. Laatst Eva niet gezien. Wel de Linda die in post 15 wordt genoemd. Vrij forse milf, stevige borsten en kont. Massage zo-zo en vrij passief bij het intiem, gaat liggen en de heer mag het werk doen. Stond ruim voor tijd dan ook weer buiten.
 
De prijzen voor een uur zijn er onlangs verhoogd van 110€ naar 130€. Laatst Eva niet gezien. Wel de Linda die in post 15 wordt genoemd. Vrij forse milf, stevige borsten en kont. Massage zo-zo en vrij passief bij het intiem, gaat liggen en de heer mag het werk doen. Stond ruim voor tijd dan ook weer buiten.
Is 130/h dan all in of puur massage en dan nog extra bovenop de prijs?
 
De prijzen voor een uur zijn er onlangs verhoogd van 110€ naar 130€. Laatst Eva niet gezien. Wel de Linda die in post 15 wordt genoemd. Vrij forse milf, stevige borsten en kont. Massage zo-zo en vrij passief bij het intiem, gaat liggen en de heer mag het werk doen. Stond ruim voor tijd dan ook weer buiten.
Is deze Linda een dame met een tatoeage op de bovenrug toevallig, want dan denk ik dat ik haar ken van een andere salon?
Vond haar massages altijd lekker stevig, maar voelde verder nooit de behoefte om van haar extra's gebruik te maken.
 
Is deze Linda een dame met een tatoeage op de bovenrug toevallig, want dan denk ik dat ik haar ken van een andere salon?
Vond haar massages altijd lekker stevig, maar voelde verder nooit de behoefte om van haar extra's gebruik te maken.
Nee, geen tatoeage gezien. Ze heeft wel in meerdere andere salons gewerkt maar mij is niet bekend in welke.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na de positieve berichten naar Nakhon gegaan en daar van Eva mogen genieten. Wat een leuke meid met een lekker figuur. Begin wat aftasten maar al snel was tongzoenen geen probleem. Ze is blijkbaar een liefhebber van een goede befbeurt met hoogtepunt. Of ze kan heel goed faken maar het orgasme was volgens mij oprecht. Daarna heerlijk genieten van haar tong zo ongeveer overal downunder. Dit is wel een fantastische dame met haar pijpkunsten. Herhalingsgevaar is hier zeker aanwezig. Ze werkt van maandag tm vrijdag overdags.
 
Terug
Bovenaan Onderaan