Recensie Eva, Farrida, Vlaardingen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Website doet het vandaag wel weer. Helft van de Dames die op de Website vermeld staan werken er niet meer. Mijn Topper Eva in elke geval niet meer. Volgens eigenaar nog op Vakantie. Volgenss mij helaas niet meer de moeite hier langs te gaan...
 
Samira ..., niet echt een typisch Thaise naam.
 
Website doet het vandaag wel weer. Helft van de Dames die op de Website vermeld staan werken er niet meer. Mijn Topper Eva in elke geval niet meer. Volgens eigenaar nog op Vakantie. Volgenss mij helaas niet meer de moeite hier langs te gaan...
Ja ook van mij.
Ik zal er denk niet meer komen want Nok vond me piemel te groot, mocht er niet in.. .
 
Je piemel te groot, nou, die Nok heeft alle maten door de jaren heen voorbij zien komen en ze kan alles hebben. (die van mij is 22 cm)
Ze heeft er alleen niet altijd zin in en dat is dom.
Mij wilde ze ook een keer ineens aan andere dame koppelen.
Want die deed speciaal iets zei ze.
Niet op ingegaan en sinds die keer (september) niet meer bij Nok geweest.
Te wispelturig en vraagt steeds extra voor allerlei zaken.
Niet leuk meer maar wel aantrekkelijk wijffie.
 
:confused: Jammer deze ontwikkeling van meer andere nationaliteiten bij de Thaise salons
Vind dit juist prima en leuk voor de afwisseling. Als je nu een massage wil van een andere nationaliteit betaal je een vermogen via privé ontvangst of bij een Massagewereld (en dat is het niet waard want ze kunnen meestal niet masseren daar). Een van mij favo dames in een Thaise salon is een latina.
 
sorry, ik vind het beter als je naar een Thaise massage salon gaat, dat je daar alleen Thiase dames tegenkomt. Laten ze dan een Latina massage salon maken, lekker duidelijk.
Net alsof je naar de bakker gaat en ze zeggen: hey we hebben nu ook lekkere biefstukken erbij. Goedkoper dan bij de slager.. hmm ja, ik weet het niet.
maar het is meer een mening, want het is hoe het is
 
Je piemel te groot, nou, die Nok heeft alle maten door de jaren heen voorbij zien komen en ze kan alles hebben. (die van mij is 22 cm)
Ze heeft er alleen niet altijd zin in en dat is dom.
Mij wilde ze ook een keer ineens aan andere dame koppelen.
Want die deed speciaal iets zei ze.
Niet op ingegaan en sinds die keer (september) niet meer bij Nok geweest.
Te wispelturig en vraagt steeds extra voor allerlei zaken.
Niet leuk meer maar wel aantrekkelijk wijffie.
Ja precies dat zei ze dus ook bij mij....
Toen liet ze een andere dame komen die de piemel wel kon hebben. En zij zei , kom volgende keer maar bij mij.
Maar ook geweest toen en vond haar niks dus dacht ik blijf bij Eva. Maar Eva zit daar niet meer dus kom ik daar ook niet meer.
 
Wat is de website van deze salon? Als je zoekt via Google en op de website klikt kom je terecht bij een kledingverkoop site...


 
Type bij Google gewoon Farrida Vlaardingen in, dan kom je vanzelf ook website tegen.
Op je telefoon ook, dan zie je telefoonnummer en ook website, erop klikken en hop.
De site is niet actueel en ik vind dat je er eigenlijk niks aan hebt maar vooruit.
 
Wat is de website van deze salon? Als je zoekt via Google en op de website klikt kom je terecht bij een kledingverkoop site...


klopt gaf dit eerder ook aan. Lijkt of ze een virus hebben. Af en toe werkt de website maar 9 van de 10 keer niet. Krijg je die kleding zooi
 
Type bij Google gewoon Farrida Vlaardingen in, dan kom je vanzelf ook website tegen.
Op je telefoon ook, dan zie je telefoonnummer en ook website, erop klikken en hop.
De site is niet actueel en ik vind dat je er eigenlijk niks aan hebt maar vooruit.
Heb je het zelf wel eens geprobeerd. Hop, zo in de kledingwinkel
 
Nou, ik weet niet wat jij intypt maar ik kom gewoon op site van Farrida massage Vlaardingen.
Type bij Google zoeken in: Farrida massage Vlaardingen, precies zo.
Wedden dat het dan lukt?
Niet alleen Farrida intypen, alle drie de woorden en dan kom ik gewoon op hun website, waar je weinig aan hebt nogmaals want dames die er zijn staan er niet op en nooit actueel dus.
 
Nou, ik weet niet wat jij intypt maar ik kom gewoon op site van Farrida massage Vlaardingen.
Type bij Google zoeken in: Farrida massage Vlaardingen, precies zo.
Wedden dat het dan lukt?
Niet alleen Farrida intypen, alle drie de woorden en dan kom ik gewoon op hun website, waar je weinig aan hebt nogmaals want dames die er zijn staan er niet op en nooit actueel dus.
Bijzonder dat het jou wel lukt. Als je klikt op website kom je in de kledingwinkel
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240118-143524_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240118-143524_Samsung Internet.jpg
    275,7 KB · Weergaven: 19
  • Screenshot_20240118-143555_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240118-143555_Samsung Internet.jpg
    82,9 KB · Weergaven: 19
Website doet het weer half. Prijzen zijn alleen nog 399 dollar voor 60min massage.
Zie op kinky ook twee nieuwe namen, Kim en Nina maar krijg geen reactie via mail en er staan ook geen foto's van de nieuwe dames bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan