Recensie Eva, Farrida, Vlaardingen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is Eva niet de oude mamasan van destijds Phoe Thai ?
Nee, Eva was niet de oude Mamasan in tijden van Phoe. Zij was zelfs ook niet de oudste van de dames.

Ik heb destijds op de vroegere H site mij recensie gegeven. Zij is mij altijd bijgebleven door de prima klik met haar.
Zoals vaak; als er eenmaal een beetje een band is, dan stijgen de mogelijkheden zonder probleem.
Wees aardig voor haar en dan kan je ontdekken dat ze dan tot een beetje "wildere" sex zeker in is.
Ik hoop haar weer te ontmoeten maar ben nog een beetje huiverig door de Corona :-(
 
Nee, Eva was niet de oude Mamasan in tijden van Phoe. Zij was zelfs ook niet de oudste van de dames.

Ik heb destijds op de vroegere H site mij recensie gegeven. Zij is mij altijd bijgebleven door de prima klik met haar.
Zoals vaak; als er eenmaal een beetje een band is, dan stijgen de mogelijkheden zonder probleem.
Wees aardig voor haar en dan kan je ontdekken dat ze dan tot een beetje "wildere" sex zeker in is.
Ik hoop haar weer te ontmoeten maar ben nog een beetje huiverig door de Corona :-(
HaHa Dus jij kent de vroegere mamasan van PT ook :) LOL
 
In het verleden 4x bij Eva geweest. Een zeer geile dame met kleine tietjes. Die tot op heden laatste keer zal ik niet gauw vergeten. Ik maakte er altijd een gewoonte van om haar als opwarmertje een aantal keren klaar te likken. Zo ook deze laatste keer. Maarliefst 4x bracht ik haar met mijn tong tot een hoogtepunt. Tussendoor neemt ze dan even snel een douche om zichzelf tussen haar benen weer op te frissen. Toen ze na die vierde douchebeurt weer terug in bed kwam klom ze vastberaden op mijn pik om zichzelf vervolgens naar een vijfde orgasme te neuken. Allemachtig wat een zalig wijf is dit. Toen was het de hoogste tijd om mijn zaadjes te lozen. Van mijn voorgenomen standjes kwam natuurlijk niets meer terecht want al in het eerste standje kwam ik kreunend/grommend/schreeuwend klaar.
 
Tja, als ze geil is gaat ze er voor en dat is wat je bij veel dames mist.
Het is lang geleden dat ik bij haar was want steeds als ik belde was ze bezig.
Een keer binnen gelopen en toen was ze ook bezig toen zijn mamasan dat er nog een andere dame was die was ook heel goed maar die was duidelijk over de houdbaarheidsdatum en wilde niets.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.nakhon.nl/
Totale kosten (in euro)
?
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige maand ook Eva bezocht. Toen ik binnenkwam wou ze me al helpen met plassen. Dat heb ik niet gedaan, maar het kan leuk zijn als ze hem dan vasthoudt.
Doordat Eva iets meer service biedt dan gemiddeld heeft ze blijkbaar veel klanten. Ze begon gelijk al met pussysliding wat best een risico op SOA kan zijn, dus dit heb ik gestopt. Tenslotte mocht ik, iets wat ook normaal niet bij Thai wordt aangeboden, klaarkomen tussen de billen. Eva doet eigenlijk alleen erotiek en zei dat ze niet kon masseren. Ze waardeerde dat ik respectvol met haar omging. Volgende keer wil ik afspreken met Nok. Heeft iemand ervaring met Nok?
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/vlaardingen/102951-eva
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik merkte op dat ik nog geen recensie geschreven had over Eva.

Ben inmiddels zeker 5 x geweest.

1e keer kwam ik bij Nakhon en had ik met Eva afgseproken na de positieve recensies.
Ik werd naar een kamer begeleid en niet lang erna kwam Eva binnen. Een Thaise van ca 40 Jaar met een lieve glimlach. Dan kan het al niet meer stuk.

Zij vroeg of ik wilde douchen en dat wilde ik wel. Of ik hulp nodig had? Dat wilde ik ook wel.
Samen onder de douche en elkaar lekker ingezeept. Mijn jongeheer werd ook gewassen en werd al aardig hard wat Eva wel grappig vond.

Elkaar afgedroogd en samen op bed. Of ik eerst een Massage wilde? Aangezien het mijn 1e keer bij haar was wilde ik dat wel ja. Na ca 10 minuten mocht ik mij omdraaien en kon ik na het zien van haar fraaie lichaam mijn handen niet meer thuishouden.

Lekker standje 69 gedaan. Hierna begon zij mij als een Amazon te bereiden en duurde het niet erg lang voordat ik mijn rubbertje volspoot.
Nadat ik was bijgekomen wilde zij mij nog even masseren en gingen wij daarna weer verder met ons spel.

De afspraken die erna volgte hebben wij de Massage overgeslagen en heb ik gewoon de gehele tijd van haar kunnen genieten.
Zij TZ met volle overgave en hierdoor heb je een echte GFE Ervaring. Zeker met het samen douchen erbij.

Zij is verhuisd naar Farrida in Vlarrdingen en zal daar snel heen gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
N.a.v. de vele recensies en de foto's op kinky een afspraak gemaakt en met hoge verwachtingen naar Vlaardingen vertrokken.
Even zoeken naar de ingang maar die was snel gevonden.
Bij binnenkomst een keuzemenu. Koos voor een uurtje intiem.
Het was er druk met 3 of 4 dames die rond liepen en druk met elkaar waren. en zo uit het niets stond er een glimlachend goeduitziend meisje voor me neus.
"Ga je mee" zei ze. En ik zo enthousiast als een jonge hond erachteraan. In de zeer ruime schone en mooi ingerichte kamer stelde ze zich netjes aan me voor.
Ik gaf aan dat ik ook graag een massage wilde en dat was natuurlijk geen probleem. "Maar eerst gaan we plezier hebben" zei ze.
Nadat alle hygiëne op orde was werd ik op de rand van het bed neergezet en kwam ze voor me staan.
Man wat heeft die meid en paar heerlijk zwoele lippen om te zoenen, terwijl ik handen tekort kwam in haar overal aan te raken vroeg waarom ik voor haar had gekozen. Voor dat lekkere kontje van je.
Daarop werd ik op m'n rug gedirigeerd en draaide ze de kont naar me toe en kreeg ik uitzicht op een lekker staaltje pussysliding. Inmiddels was ik in harde staat van paraatheid en ging het rubbertje erom gelijk gevolgd door haar warme mond. Doordat ik dit zo intens vond kon ik het niet nalaten om licht te kreunen.
Waardoor zei waarschijnlijk dacht dat ik ging schieten en ze gelijk stopte met de woorden "nee nog niet" daarop ging ze reverse cowgirl bovenop m'n jongeheer zitten met een perfect uitzicht op d'r kontje.
Uiteindelijk heb ik het afgemaakt in doggy.
Met oog op de klok was er pas een half uurtje voorbij. Dus op m'n buik en een heerlijke massage gekregen daarbij ook gezellig kletsen over van alles en nog wat.
naderhand weer douchen, 2 kusjes voor onderweg en weer naar buiten..
Waarop ik tot mijn verbazing opmerkte dat ik 80 minuten ben binnen geweest.
Ondanks dat ik nooit 2x naar dezelfde DVP ga heeft Eva toch wel een hoge herhaal factor
 
N.a.v. de vele recensies en de foto's op kinky een afspraak gemaakt en met hoge verwachtingen naar Vlaardingen vertrokken.
Even zoeken naar de ingang maar die was snel gevonden.
Bij binnenkomst een keuzemenu. Koos voor een uurtje intiem.
Het was er druk met 3 of 4 dames die rond liepen en druk met elkaar waren. en zo uit het niets stond er een glimlachend goeduitziend meisje voor me neus.
"Ga je mee" zei ze. En ik zo enthousiast als een jonge hond erachteraan. In de zeer ruime schone en mooi ingerichte kamer stelde ze zich netjes aan me voor.
Ik gaf aan dat ik ook graag een massage wilde en dat was natuurlijk geen probleem. "Maar eerst gaan we plezier hebben" zei ze.
Nadat alle hygiëne op orde was werd ik op de rand van het bed neergezet en kwam ze voor me staan.
Man wat heeft die meid en paar heerlijk zwoele lippen om te zoenen, terwijl ik handen tekort kwam in haar overal aan te raken vroeg waarom ik voor haar had gekozen. Voor dat lekkere kontje van je.
Daarop werd ik op m'n rug gedirigeerd en draaide ze de kont naar me toe en kreeg ik uitzicht op een lekker staaltje pussysliding. Inmiddels was ik in harde staat van paraatheid en ging het rubbertje erom gelijk gevolgd door haar warme mond. Doordat ik dit zo intens vond kon ik het niet nalaten om licht te kreunen.
Waardoor zei waarschijnlijk dacht dat ik ging schieten en ze gelijk stopte met de woorden "nee nog niet" daarop ging ze reverse cowgirl bovenop m'n jongeheer zitten met een perfect uitzicht op d'r kontje.
Uiteindelijk heb ik het afgemaakt in doggy.
Met oog op de klok was er pas een half uurtje voorbij. Dus op m'n buik en een heerlijke massage gekregen daarbij ook gezellig kletsen over van alles en nog wat.
naderhand weer douchen, 2 kusjes voor onderweg en weer naar buiten..
Waarop ik tot mijn verbazing opmerkte dat ik 80 minuten ben binnen geweest.
Ondanks dat ik nooit 2x naar dezelfde DVP ga heeft Eva toch wel een hoge herhaal factor
Klinkt als een aantrekkelijke dame. Ik denk dat ik haar ook eens ga bezoeken
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was redelijk druk op de weg er naar toe.
Na binnenkomst de menukaart bekeken en op basis van de recensies hier het all you can eat menu gekozen.

Samen douchen, zoenen en opwarmen.
Ze had er zin in......

Op bed kwam zij snel heftig klaar door het beffen.
Even rustig en toen de rollen omgedraaid. Lekker likkend langs de schacht. En daarna een cd erom heen.
Nwe condoom voor het neuken en door....

was een fijn uurtje met haar. Wat een geil ding.

Edit; Zeer nette ruime kamer en uitstekende 2 persoons douche.
Ook was er een bad aanwezig op de kamer maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee waar deze Eva nu te vinden is? Bel al een aantal weken dagelijks maar ze zeggen elke keer dat Eva niet aanwezig is. Of iemand toevallig een ander adresje? Die op z'n minst de zelfde gehalte van service als Eva geeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan