Recensie Eva, Privehuis Nightlive, Nieuw-Beerta / Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wiseguy

Wandelaar
Forumpionier
47
30/06/21
667
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/groningen/9555649-eva#overview
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een prima tijd bij Eva gehad.
Ze spreekt uitstekend Duits en weet goed wat ze wil.
Ze neemt initiatief, maar luistert ook goed naar je wensen.
Ik voelde me erg op mijn gemak bij haar.
De seks was gewoon goed en daarnaast hebben we ook nog gezellig met elkaar gepraat.
Helemaal top.
 
Deze positieve recensie moet fake zijn. Op basis van de veelbelovende foto's maakte ik met haar kennis. Deze dame lijkt in de verste verte niet op de foto's. De ontvangst in Beerta: een donker, smoezelig hol. Ik ben weer snel vertrokken.
 
Deze positieve recensie moet fake zijn. Op basis van de veelbelovende foto's maakte ik met haar kennis. Deze dame lijkt in de verste verte niet op de foto's. De ontvangst in Beerta: een donker, smoezelig hol. Ik ben weer snel vertrokken.
Hallo Frixit,
V.w.b. De locatie in Beerta ben ik het met je eens. Niet echt uitnodigend. De kamer was verder wel netjes.
Daarnaast kom ik niet voor de architectuur en de inrichting maar voor de dame.
Bij mij was het echt wel de dame van de foto's. Als je er rekening mee houdt dat bijna iedereen zich op een foto beter voordoet dan in het echt.
Ik heb echter met Eva een goede tijd gehad. Ze ziet er leuk (genoeg) uit. Ze is aardig en gezellig en de sex was prima.
Ik hoop dat jij alsnog bij een andere dame aan je trekken bent gekomen.
 
Hallo Frixit,
V.w.b. De locatie in Beerta ben ik het met je eens. Niet echt uitnodigend. De kamer was verder wel netjes.
Daarnaast kom ik niet voor de architectuur en de inrichting maar voor de dame.
Bij mij was het echt wel de dame van de foto's. Als je er rekening mee houdt dat bijna iedereen zich op een foto beter voordoet dan in het echt.
Ik heb echter met Eva een goede tijd gehad. Ze ziet er leuk (genoeg) uit. Ze is aardig en gezellig en de sex was prima.
Ik hoop dat jij alsnog bij een andere dame aan je trekken bent gekomen.
Het gaat me niet bepaald om de archtectuur van het pand. De locatie is ronduit ranzig, een stinkend donker hol. De dame in kwestie ontblootte haar tanden. Die zagen er echt heel slecht uit.
 
Hi Frixit,

Dat de dames niet op hun foto's lijken is niet helemaal terecht. Uiteraard zijn het foto's voor publicatie doeleinden en kan de praktijk iets minder mooi uitvallen. Ik neem aan dat jij op LinkedIn ook niet een doorsnee weekend foto hebt.
Het is wel terecht dat het een minder frisse locatie is, met alle gordijnen dicht inderdaad een donkere bedoening en de douches roken niet bepaald fris. De jacuzzi deed het niet daar ongedierte aan de leidingen hadden geknaagd. Van dat soort berichten word ik ook niet vrolijk, dat de bedden en handdoeken wel fris zijn doet niet af aan het feit dat de tent kan worden opgefrist. In plaats van wat oubollige gordijnen zijn er voldoende oplossingen om inkijk te voorkomen doch wel iets meer dag licht binnen te laten stromen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan