Recensie Eva, Relaxdreams, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Euroland

Newbie
22
15/07/22
35
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
www.relaxdreams.be
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op goed geluk op vrijdagmiddag naar Relaxdreams gereden.

Accomodatie: lastig te vinden zonder navigatie, ligt aan een onverharde weg. Oude villa met kleine kamertjes. Beetje vergane glorie. Het is binnen wel opgeruimd en schoon.

Mogelijkheid van een douche vooraf en achteraf is er ook. Wederom: oud maar schoon.

2 dames aanwezig, eerst stelt Eva zich voor, vervolgens Isabella. Gekozen voor Eva.
Lief klein Latina meisje met hele mooie naturel B-cup. Uiteraard een aantal Tattoos.. ik houd niet zo van deze modetrend. Ze is niet superslank, maar zeker niet mollig!! Leeftijd zal al richting de 30 gaan aangezien elke Latina daarover liegt en er 27 op de website staat.
Verrassing: ze had een keurig bijgewerkt plukje haar beneden, vond het wel wat.

Ter info: ik houdt van Latinas en kan redelijk vlot in hun eigen taal communiceren. Dat zal bij sommigen wel een gunstig effect hebben op de service.

Ze doet enorm haar best, soms een beetje nep, om het GFE gevoel te geven, had ik niet echt op gerekend in dit oude huis met deze lage prijzen. Tongzoenen niet gedaan, weet niet of ze dat zou doen. Ze zoende me wel op de mond.

Ze pijpte echt geweldig!! Dacht zelfs dat het pzc was maar kwam er later achter dat er heel subtiel eentje had omgeschoven met haar mond. Ik houd normaal niet zo van pijpen, die mening moet ik gaan herzien!!
Omdat ik al bijna kwam heb ik de rollen omgedraaid, en ik mocht haar heerlijk beffen. Ze genoot er zelf ook van of ze speelde het wel heel erg goed.

Nadien in 2 standjes heerlijk klaargekomen.

Ik was aangenaam verrast voor dit geld. Heb ze een fooi gegeven voor de goede service (ik hoop dat de volgende klanten daar ook weer plezier van hebben!!). Het is een leuke meid, geen topmodel maar echt niet lelijk en erg lief en heel vrolijk.

Heb ze liever nog jonger maar dan heb je meer risico op een slechte ervaring.
Bij grote nood durf ik nu nog weleens naar Relaxdreams rijden voor deze zachte prijsjes.
 
Eva is inderdaad een toppertje. beetje prettig gestoord maar je kan er ook nog een serieuze babbel mee doen.
Dikwijls bezocht in Waasmunster. morgen passeer ik er nog eens. 1 nadeel, ik loop graag achter haar de trap op... dat kan hier niet ;), alleen al haar kontje . in't verleden een paar keer een trio met caty gedaan ... superrrrrrr
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan