Recensie Eva (Roe), Aken, Antoniusstrasse 29A 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Der Spritzer

Vaste klant
Supporter
Forumpionier
128
29/06/21
157
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij deze blondine geweest in het meest rechter raam van huis 29A. Ze was warempel 5 dagen in Aken en sprak geen DE of EN, ze had weinig interesse in klandizie maar door het magere aanbod in de straat moest de optikficker in mij deze toch even proberen.

Op de kamer met handen en voeten afgesproken wat ik wilde waarna ze het timertje op haar telefoon instelde..:unsure:
Ze hield het topje aan en begon wat met m'n lul te spelen, niet veel later begon ze haar spleetje in te smeren met glijmiddel, hola... nu kan ik een blowjob best missen, maar ik had toch echt beffen afgesproken als extra o_O, maar dat had ze schijnbaar niet begrepen, anyway, glijmiddel er weer af, Der Spritzer tussen de beentjes gekropen en even lekker gelikt, daarna in missionaris genomen totdat ik het lekkere bekkie niet langer kon aanzien en ik het condoompje lekker vol gespritzt had.

Het zou me niets verbazen als ze er inmiddels niet meer is, maar mocht ik haar bij m'n volgende bezoekje weer aantreffen geef ik het nog eens een kans, in de hoop dat ze in de tussentijd het e.e.a. heeft bijgeleerd, veel alternatieven naar mijn smaak zijn er toch niet in Aken momenteel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan