Recensie Eva (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 38/3 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ik kom juist van het SKW..daar gewacht van 21 tot 23 hr en geen Eva te zien....
zo rond 22u, iets daarna heb ik ze plots zien staan, maar ze was blijkbaar veelal bezet.
Dus de tijd dat jij er was en zij er was, was dat op een timeframe van nog geen uur, net toen ik merkte dat ze veel bezet was.

Heb nog lang zitten twijfelen tussen haar, Vanessa (die bleef ook niet de hele nacht, was omstreeks 0:30 al naar huis), en zag ze maar 1x achter haar raam, dus voor de korte tijd dat ze er was, quasi de hele tijd bezet....
En een 'nieuwe meid' (6 maand daar al naar eigen zeggen) op Verversrui 28/7, Roemeense lange slanke ranke atheltisch gebouwde dame met veel tatoes op haar linker bovenbeen, guitig snoetje met grote bril.
Uiteindelijk toch voor Eva gekozen, want ja, zie mijn handtekening: ':cool: Hardbody with big tits and big ass-lover. :cool:' (minus de hardbody dan....)

Helaas, nooit gebeurd in mijn hele wandel carrière, denken dat ik een nieuwe favo heb, en ze na een 2e bezoek ervan moeten smijten omwille van pure looks. :cry:
Dus toen ik binnenging op de kamer, was er géén duistere sfeerverlichting (heb dat persoonlijk liever als het een mooie dame betreft ;) ), maar in dit geval: klare witte duidelijke verlichting, ik kon ze dus in detail aanschouwen!
En dat was net mijn probleem.
Haar lichaam bracht de geheimen aan het licht en ik moest concluderen dat ze niet mijn type was!

Dat gecombineerd met het feit dat ik daar al rondliep sinds 22u (20-30min zoeken naar lege plek in de Brouwersvliet, super druk, nog nooit geweten qua auto's) en maar bleef twijfelen tussen Eva, Vanessa en de nieuwe op VV28/7, hielp ook niet.
Helaas had ik mijn geld al gegeven, maar nog voor ik mijn geld gaf, was ik fel aan het twijfelen om met een excuus af te komen om de 'date' af te breken na het aanschouwen van haar lichaam in vol ornaat onder dat witte goed zichtbaar verlichte kamer...:sneaky:

Maar dacht van, ah ja, doe ze dan voor de laatste keer, want ze blijft wel een lieverd! (y)

Haar borsten ook, die waren opvallend kleiner dan ik me herinnerde van mijn laatste bezoek (zie review waar ik nog o zo lovend was :rolleyes:)
Ik zou zeggen, handje vol, en ik heb geen gigantische handen.
Nu ben ik wél overtuigd van haar verklaring dat ze een D cup heeft (of zei ze nu C cup? zelfs dát zou ik geloven!)

Neen, sorry, lieve meid, maar ze is mij té mager.
Skinny.
Niet vel over been/ultraskinny/graatmager/anorexia-mager, maar 1 trapje daarboven.
Als ze niet oplet, kan ze daar wel onder vallen, vrees ik :confused:
En ik val eigenlijk niet op dat type lichaamsbouw, en is zelfs een afknapper.
De borsten, ook kleiner dan herinnerd, maar lijken groter door haar lichaamsbouw, en zeker onder die BH.....

Ik ben dan ook niet klaargekomen, heb alle standjes geprobeerd, ze heeft zelfs het merendeel van de tijd moeten pijpen om hem proberen recht te krijgen :censored:
(daarna naar die op VV28/7 geweest, en daar na 3 standjes, mijn load kunnen dumpen alsof het nix was)

Heb gelogen over de reden en ben meegegaan in haar redenering, 'you must be tired'....
Maar ze was niet kwaad ofzo, hoewel dat wss niet echt aangenaam voor de dame is, kan ik me voorstellen.
De klok ging af net nadat ik er zelf een einde aan gemaakt heb.

Maar voor de liefhebbers van haar, ook na ze in detail te kunnen zien, ze blijft denk ik wel nog een tijdje!
Voor mij was het alvast de laatste keer.
 
zo rond 22u, iets daarna heb ik ze plots zien staan, maar ze was blijkbaar veelal bezet.
Dus de tijd dat jij er was en zij er was, was dat op een timeframe van nog geen uur, net toen ik merkte dat ze veel bezet was.

Heb nog lang zitten twijfelen tussen haar, Vanessa (die bleef ook niet de hele nacht, was omstreeks 0:30 al naar huis), en zag ze maar 1x achter haar raam, dus voor de korte tijd dat ze er was, quasi de hele tijd bezet....
En een 'nieuwe meid' (6 maand daar al naar eigen zeggen) op Verversrui 28/7, Roemeense lange slanke ranke atheltisch gebouwde dame met veel tatoes op haar linker bovenbeen, guitig snoetje met grote bril.
Uiteindelijk toch voor Eva gekozen, want ja, zie mijn handtekening: ':cool: Hardbody with big tits and big ass-lover. :cool:' (minus de hardbody dan....)

Helaas, nooit gebeurd in mijn hele wandel carrière, denken dat ik een nieuwe favo heb, en ze na een 2e bezoek ervan moeten smijten omwille van pure looks. :cry:
Dus toen ik binnenging op de kamer, was er géén duistere sfeerverlichting (heb dat persoonlijk liever als het een mooie dame betreft ;) ), maar in dit geval: klare witte duidelijke verlichting, ik kon ze dus in detail aanschouwen!
En dat was net mijn probleem.
Haar lichaam bracht de geheimen aan het licht en ik moest concluderen dat ze niet mijn type was!

Dat gecombineerd met het feit dat ik daar al rondliep sinds 22u (20-30min zoeken naar lege plek in de Brouwersvliet, super druk, nog nooit geweten qua auto's) en maar bleef twijfelen tussen Eva, Vanessa en de nieuwe op VV28/7, hielp ook niet.
Helaas had ik mijn geld al gegeven, maar nog voor ik mijn geld gaf, was ik fel aan het twijfelen om met een excuus af te komen om de 'date' af te breken na het aanschouwen van haar lichaam in vol ornaat onder dat witte goed zichtbaar verlichte kamer...:sneaky:

Maar dacht van, ah ja, doe ze dan voor de laatste keer, want ze blijft wel een lieverd! (y)

Haar borsten ook, die waren opvallend kleiner dan ik me herinnerde van mijn laatste bezoek (zie review waar ik nog o zo lovend was :rolleyes:)
Ik zou zeggen, handje vol, en ik heb geen gigantische handen.
Nu ben ik wél overtuigd van haar verklaring dat ze een D cup heeft (of zei ze nu C cup? zelfs dát zou ik geloven!)

Neen, sorry, lieve meid, maar ze is mij té mager.
Skinny.
Niet vel over been/ultraskinny/graatmager/anorexia-mager, maar 1 trapje daarboven.
Als ze niet oplet, kan ze daar wel onder vallen, vrees ik :confused:
En ik val eigenlijk niet op dat type lichaamsbouw, en is zelfs een afknapper.
De borsten, ook kleiner dan herinnerd, maar lijken groter door haar lichaamsbouw, en zeker onder die BH.....

Ik ben dan ook niet klaargekomen, heb alle standjes geprobeerd, ze heeft zelfs het merendeel van de tijd moeten pijpen om hem proberen recht te krijgen :censored:
(daarna naar die op VV28/7 geweest, en daar na 3 standjes, mijn load kunnen dumpen alsof het nix was)

Heb gelogen over de reden en ben meegegaan in haar redenering, 'you must be tired'....
Maar ze was niet kwaad ofzo, hoewel dat wss niet echt aangenaam voor de dame is, kan ik me voorstellen.
De klok ging af net nadat ik er zelf een einde aan gemaakt heb.

Maar voor de liefhebbers van haar, ook na ze in detail te kunnen zien, ze blijft denk ik wel nog een tijdje!
Voor mij was het alvast de laatste keer.
Bedankt voor de review, ik ben er nu 3 keer geweest en nog steeds top voor mij, maar is dus voor iedereen anders. Blij dat ze er nog is,ik hoop de komende weken toch wat meer geluk te hebben en ze nog eens te treffen.
 
Bedankt voor de review, ik ben er nu 3 keer geweest en nog steeds top voor mij, maar is dus voor iedereen anders. Blij dat ze er nog is,ik hoop de komende weken toch wat meer geluk te hebben en ze nog eens te treffen.
Ik hoop het voor jou.

En begrijp me zeker niet verkeerd, ze levert een meer dan degelijke service af!
Vriendelijk, correct én doet eigenlijk ook veel om de klant te pleasen, getuigen de vele andere positieve reviews van hierboven.
Service-gewijs zal ze ongetwijfeld bij de top behoren van het SKW!

Bij mij was het gewoon een puur lichamelijke kwestie waardoor ik afknapte gisteren, helaas.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze avond waren de rode duivels hun match aan het spelen en persoonlijk had ik meer goesting om met mijn ballen te laten spelen.
En de beste plaats om dat te doen is natuurlijk hier in het SKW.
Zonder aarzelen ben ik eindelijk eens bij deze Eva binnengegaan en whow!
Heel mooi gezichtje en een prachtige sensuele glimlach, zeer slank met prachtige billen en zoals hier al genoeg beschreven ''grote'' borsten (misschien niet zo groot als sommige hier schrijven...;)) een rustig karakter en gevoel voor humor.
Eigenlijk bijna te mooi om waar te zijn..., maar ja dit pareltje is wel degelijk echt!:love:
Toen ze naakt op haar rode naaldhakken haar prachtig lichaam sensueel bewoog was ik helemaal verkocht.
Nadien volgde een rustige en sensuele vrijpartij, die ik niet snel zal vergeten.
Op alle gebied is dit echt wel een juweeltje!
Mijn volgende bezoek staat alvast gereserveerd.
 
Laatst bewerkt:
hallo, last heeft iemand nieuws over haar terugkeer ? Zij heeft me gezegd dat na een lange afwezigheid zij zal terugkomen.
De beste regel is: neuk degenen die er zijn en zit niet te treuren om degenen die er niet zijn. Je bent er niet mee getrouwd (en dan nog...) en er zijn er meer dan genoeg, of beter gezegd: meer dan we kunnen betalen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan