Recensie Eva (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 38/3 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand enig idee of ze vandaag ook aan het werk zal zijn? Ik moet namelijk van redelijk ver komen en mag zelfs antwerpen niet binnen met mijn wagen dus moet eerst zo'n LEZ-dagpas kopen vandaar zou ik graag op voorhand zekerheid hebben want aan de recensies hier te lezen lijkt ze me een droom om te ervaren :)
 
Laatst bewerkt:
Dag iedereen,
In de week van 12/09 wil ik Eva voor het eerst bezoeken.
Werkt ze nog steeds elke nacht (behalve op zaterdag)?
Ik zou haar willen bezoeken op dinsdag, woensdag of vrijdag.
Ik schrijf zeker een recensie.
Stuurt iemand mij een persoonlijk bericht alstublieft?
Nog een vraag: als je voor nr 38 staat, is het dan het 3e raam te tellen van links naar rechts of omgekeerd?
Groeten
 
Is gewoon aanwezig in de avonduren.
Rare mix: ultra skinny en enorme hangtieten. Leuk voor een keertje, maar voor een beleving met echt goeie service moet je dan weer bij iemand anders zijn.
Enorme hangtieten? Dat schrikt al wel wat meer af. Zijn het zulke hangers ja? Ik dacht uit eerdere berichten te geloven dat ze juist mooi van vorm zijn.
 
Ik heb haar bezocht. Een zeer sympathieke jonge meid met geblondeerde haren. Leeftijd was rond 21. Diepe penetratie mogelijk, ik was er van verschoten omdat ze klein van gestalte is. Haar borsten zijn groot en hangen enorm. Ik vind haar borsten niet mooi, maar dat is mijn smaak. Er is ook geen airco. Geen tijdsdruk.
 
om alle verwarring te vermijden....werkt zij normaal op zaterdagavond of niet?
Ik lees hier tegenstrijdige berichten....
Ik zou haar komende zaterdag eens een bezoekje willen brengen maar moet daarcoor wel een serieuze afstand rijden....
 
Is gewoon aanwezig in de avonduren.
Rare mix: ultra skinny en enorme hangtieten. Leuk voor een keertje, maar voor een beleving met echt goeie service moet je dan weer bij iemand anders zijn.
jij noemt het raar, ik noem dat een droommix :cool:
en is gewoonweg uiterst zeldzaam

Enorme hangtieten? Dat schrikt al wel wat meer af. Zijn het zulke hangers ja? Ik dacht uit eerdere berichten te geloven dat ze juist mooi van vorm zijn.
ja, maar mooi gevuld, dus van de mooie soort

puur natuur, zoals men in de Hentai comics zou tekenen, maar dan fucking echt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan