Recensie Eva, Roe, Doubletstraat 5,k2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TOM HOOKER

Vaste klant
Forumpionier
223
02/07/21
277
13
Gisteravond na een lange onthouding vroeg in de avond naar de doub gereden daar aangekomen een paar rondjes gelopen en daar viel me een dame op die ik herkende van een tijdje terug die toen op doub 12 stond maar wist even niet wat haar diensten waren maar ze had het figuurtje waar TOM wel van houd, stevig met grote tieten. Deze avond stond ze dus op 5,k2 met een rood setje aan en zwart steil haar. Aan de deur vroeg ze 40 en dat was goed. Eva haar kamer is boven en daar aangekomen vroeg ik haar wat er meer mogelijk was en we kwamen uit op massage en lekker rustig aan voor 100,- . Toen we uitgekleed waren begon ze me te masseren maar dat stelde niet zoveel voor en begon me over mijn hele lichaam sensueel te zoenen en kwam naast me liggen en we begonnen te praten over koetjes en kalfjes dat ik dacht daar kom ik niet voor. Op een gegeven moment vroeg ze aan mij of ze " on top" mocht en toen kwam er een klodder glijmiddel tevoorschijn dat ik niks voelde dan maar de rollen omdraaien en ook hier was het of ik in het luchtledige aan het stoten was. Dan maar afmaken met trekken, eerst Eva maar er even aan laten rukken na een tijdje dacht ik dan doe ik het zelf maar. Tijdens het rukken ging ze van bed af en ging ze een beetje sensueel dansen en langzaam ging ze naar de wasbak om haar flamoes te wassen terwijl ik nog druk bezig was om de finish te halen:). Heb het maar afgebroken het geheel. Kortom als je geile sex wilt moet je niet bij Eva zijn.Het bezoek was niet slecht maar het is geen sex godin.
Eenmaal thuis had ik het idee dat ik al eens op dit forum iets over haar wilde vragen en toen ik zag wat dat was viel het muntje.

Eva is op zich wel een klasse dame maar verwacht geen spetterende sex met haar.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Kan die Eva een leuke en lieve dame zijn, maar die spetterende seks is toch wel waar de meeste van ons voor langsgaan..
Ik vind toch best vaak dat veel meiden best passief zijn.. het zou eigenlijk zo moeten zijn dat ze ons teasen en opwinden..
vele gaan liggen van.. wat wil je, ga je gang maar..
 
Kan die Eva een leuke en lieve dame zijn, maar die spetterende seks is toch wel waar de meeste van ons voor langsgaan..
Ik vind toch best vaak dat veel meiden best passief zijn.. het zou eigenlijk zo moeten zijn dat ze ons teasen en opwinden..
vele gaan liggen van.. wat wil je, ga je gang maar..
Dit geld naar mijn ervaring voor een groot deel van de Roemeense dames.
Vaak hebben ze een mooi voorkomen, maar zijn erg passief.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan