Recensie Eva, Utrecht (voorheen Amersfoort, Rotterdam, Maarn, Breda, Roosendaal, Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bob_boobie

Newbie
Forumpionier
9
03/07/21
16
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/maarn/4622128-eva
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor het eerst bij Eva geweest en ik heb daar geen seconde of euro spijt van. Integendeel!

De weinige foto's in haar advertentie geven een goed en waarheidsgetrouw beeld. De locatie waar zij ontvangt is klein maar fijn. Maarn is een mooi dorp en de omgeving waar zij verblijft is karakteristiek hiervoor.

Bij een eerste bezoek aan een dame is het altijd spannend om te zien wat je zult aantreffen. In dit geval werd mijn verwachting ruimschoots overtroffen. In plaats van een ouder ogende dame zag ik een dame die juist jonger leek dan de geadverteerde leeftijd!

De eerste 5 minuutjes waren wat koel en afstandelijk; kortstondig had ik het idee dat ik een zakelijke sessie tegemoet zou gaan. Toen ik echter gedouched de kamer in kwam en nog wat ijsbrekende opmerkingen had gemaakt barstte het feest los...

Zonder in details te treden heb ik ruim een uur lang het gevoel gehad met een nieuwe vriendin sex te hebben. Het tongzoenen was simpelweg intens en gepassioneerd. Zelden zoiets meegemaakt bij een dame van plezier!

Zowel tijdens het pijpen als het neuken probeert Eva zoveel mogelijk huidcontact te maken; het gevoel alsof ze helemaal wil samensmelten met jouw lichaam.
Twee keer heerlijk neukend klaargekomen; eerste keer reverse cowgirl en tweede keer flat doggy (mijn persoonlijke favoriet omdat ik dan maximale controle heb).

De wierook, muziek en tattoos van Eva gaven mij het gevoel dat zij spiritueel is ingesteld. Onze gesprekjes tussen en na de bedrijven door bevestigden dat. Ik kreeg ook de indruk dat dit werk niet haar full time bezigheid is hetgeen volgens mij deels haar goede inzet verklaart; ze heeft er zelf nog plezier in.

Snel kijken wanneer ik weer naar Maarn af kan reizen; dit smaakt naar meer!

Praktische tip: parkeren kan het beste langs de kant van de weg in één van de naburige straatjes; je voelt je dan wellicht wat minder bekeken door nieuwsgierige bewoners.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I visited this beauty when she was here last summer and then again today. A really nice girl with a beautiful figure. The session was good and a lot is possible with the right click. I feel she is much better looking in person than those pictures.

Translate: Ik heb deze schoonheid bezocht toen ze hier vorige zomer was en vandaag nog een keer. Een hele lieve meid met een mooi figuur. De sessie was goed en er is veel mogelijk met de juiste klik. Ik heb het gevoel dat ze er in het echt veel beter uitziet dan op die foto's.
 
Vandaag Eva bezocht: in 1 woord WOW! Alles wat in eerdere recensies is geschreven klopt. Ze is de vriendin die je je altijd al gewenst hebt :)
Ze gebruikt haar lichaam heel goed, kruipt echt dicht tegen je aan, genier er zelf ook van (of speelt dit heel goed), geen sili's, magische handen, heerlijk schoon poesje.
Kortom: ik ben verkocht, maar helaas is ze nog maar een paar dagen in NL en komt ze waarschijnlijk pas in sept/okt terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4622128-eva
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van bovenstaande recensies had ik vandaag ook wel zin om samen te smelten met deze Eva. Vlotte communicatie met Eva en een afspraak was zo ingepland. Ze ontvangt ergens in Amsterdam Noord. Zorg ervoor dat je wat eerder komt als je met de auto komt want je kan niet voor de deur parkeren en Eva geeft ook niet gelijk de correcte ingang door dus het was voor mij even zoeken.

Eerste indruk van Eva bij binnenkomst; mooie verzorgde dame, lang (ongeveer 178 cm), slank, goed gevormde cup C, lekkere kont en zeer relaxed. Schoenen moesten uit op de gang en gelijk naar de kamer waar de wierooklucht me tegemoet kwam. Even lekker staand tongzoenen maar moest wel direct afrekenen, kleren uit en naar de verplichte douche.

Terug op de kamer heerlijk met Eva innig staan tongzoenen en elkaar opgeilen waarbij ik merkte dat ze helemaal ervoor ging zonder enige rem erop. Ik pakte haar stevig vast en met mijn rug tegen de deur aan nam ze gehurkt mijn pik helemaal diep in haar keel met haar neus tegen mijn buik aan zonder te kokhalzen. Na een tijdje gedeepthroat te zijn door Eva heb ik haar op bed gelegd en heb ik haar beide gaatjes op mijn knietjes even goed uitgelikt. Ze kreeg er niet genoeg van en kronkelend op bed drukte ze met haar beide handen mijn hoofd stevig tegen haar natte poes aan. Door haar geilheid ging ik nog even een stapje verder en voorzichtig drukte ik mijn rechtermiddelvinger tegen haar sterretje aan waar ze zich niet tegen verzette dus heb haar anaal zitten vingeren en met mijn linkerduim in haar poes wat ze gewillig en kreunend onderging. Het was dus een soort double fingerpenetration. Ik voelde iets in haar poes en dat was een sponsje... 😲 Ik dacht heel snel van "oh jee niet weer hè!" maar door de geile sfeer die er in de kamer heerste dacht ik niet meer helder en ging ik door met vingeren. Vervolgens tussen haar benen in verder gegaan met tongzoenen en pussysliden. Ik zei dat ik haar wilde neuken maar toen keek ik naar mijn pik en zat haar bloed erop... Mijn gezond verstand kwam direct weer terug en zei ik tegen haar dat ik toch niet wilde neuken en dat ze me maar verder moest pijpen. Liggend tussen me benen nam ze mijn (bebloede) pik in haar mond en ging ongegeneerd verder met deepthroaten, ballen zuigen en op verzoek mij rimmen. 😜 Plots zei ze dat ze erop stond om mij te neuken en dat ze niet vies was van haar eigen bloed en dat ik me niet zo moest aanstellen, pakte een condoom, deed hem erom heen en ging cowgirl me berijden. Ik liet het maar gebeuren want ze kreunde zo geil dus verstand was weer op nul... Het bloed stroomde gewoon op mijn buik en niet zo een klein beetje ook. Op een gegeven moment heb ik het maar gewoon afgekapt want dit was echt way too much en zijn we naar de douche gegaan om alles af te spoelen. Onder de douche heeft ze me nog verder gepijpt terwijl ze zich afspoelde. Er werd door haar kamergenoot op de badkamerdeur geklopt dus zijn we teruggegaan naar de kamer in de veronderstelling dat ze het ging afmaken maar tot mijn verbazing zei ze dat de tijd op was en als ik nog klaar wilde komen dat ik bij moest betalen... Beetje discussie over en weer dat ze eigenlijk dat eerder moest voorstellen zodat ik kon focussen op klaarkomen maar ik vond het eigenlijk wel prima zo dus heb me daarna maar zeer grondig nagedoucht. Bij het openen van de deur stond haar zusje Alexandra (9306449) op de gang die als 2 druppels water op Eva lijkt; staat toevallig ook op mijn to do list. ;) Anyway, na het douchen op de kamer aangekleed, nog even met Eva relaxed gesproken dat ik niet boos op haar ben op het niet klaarkomen, dat het supergeil was en dat ik terug zal komen maar alleen als ze niet in haar periode zit. 🩸😅

Samengevat: ondanks het bloederige zooitje en het niet klaarkomen heb ik toch een hele geile eerste date gehad met Eva en ga ik onder de juiste omstandigheden zeker weer op herhaling. Ik raad Eva dan ook zeker aan aan mijn gerespecteerde wandelcollega's. 🙂
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4622128-eva
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag op herhaling geweest bij Eva aangezien ik de laatste keer zonder te komen was vertrokken en het sindsdien continu door mijn hoofd maalde. De laatste keer dat ze in Amsterdam was wilde ze me niet meer zien omdat ik niet de juiste "partner" voor haar was of zoiets... 🤨 Sinds gisteren een flinke whatsapp gesprek met haar gevoerd omdat ze nog steeds over mij twijfelde. Ze verwees me iedere keer om haar zusje te bezoeken. Uiteindelijk heb ik haar toch weten te overtuigen om af te spreken op voorwaarde dat ik deze keer geen bloed wil zien én een klaarkom garantie.

Zelfde locatie als laatst. Bij binnenkomst was het wel weer een wow gevoel; ze ziet er nog knapper, strakker en geiler uit dan haar foto's doen vermoeden. Ze was duidelijk blij me weer te zien en bij het sluiten van de deur heb ik haar gelijk naar me toegetrokken en elkaar heerlijk alvast staan opgeilen: diep tongzoenen en de hals/wangen/oren langzaam en teasend uitgelikt terwijl mijn handen haar dijbenen en kont streelden. Terwijl we naar de kamer liepen konden we onze ogen niet van elkaar afhouden. Op de kamer verder gegaan met opgeilen terwijl ze staand wijdbeens een been op bed legde zodat ik goed achterlangs met mijn hand haar kon betasten waar ze lekker kreunend op reageerde. Elkaar uitgekleed waarbij ze mijn riem van mijn broek loshaalde en deze om mijn nek langzaam aantrok dus het was vrij kinky deze keer. 😅 Nadat zij zich langzaam had uitgekleed ging ze uitdagend tegen de muur voorover buigen waarna ik haar prachtige strakke billen spreidde en haar helemaal heb uitgelikt. Op een gegeven moment kapte ze het ineens af en zei ze dat ik moest douchen. Terwijl ik dacht alleen even snel mijn onderkant snel te wassen (had thuis al uitgebreid gedoucht) kwam ze erbij staan en drukte ze de hele fles douchegel over mijn hoofd en ging we dus compleet van top tot teen elkaar wassen. Onder het warme water elkaar tongzoenen en werd ik ook door haar heerlijk op haar knietjes gedeepthroat. Heerlijk nat en schoon zijn we op de kamer verder gegaan en liet ze doggy op bed gewillig haar kont zien waarbij ik knielend haar achterlangs verder moest uitlikken. Ik probeerde nog een vinger in haar kont te steken aangezien ze dat de laatste keer toeliet maar deze keer sloeg ze mijn hand weg. Na een tijdje ben ik op bed gaan liggen waarna ze me mijn pik helemaal met haar neus op mijn buik opslokte zonder een krimp te geven. Daarna kwam ze op mijn gezicht zitten en moest ik haar verder likken terwijl zij ervan kon genieten. Vervolgens een condoom eromheen gedaan en heeft ze me heerlijk intens bereden terwijl we innig diep aan het tongen waren en ze in the heat of the moment de kussen in mijn gezicht duwde en ik happend naar adem deze snel naar beneden trok. Ze voelde kennelijk aan dat ik de tijd in de gaten hield dus ze merkte op dat we genoeg tijd hadden om mij gerust te stellen. Na een tijdje gaf ze me zoals afgesproken een seintje dat ik moest komen dus heb ik haar gevraagd om het met haar mond af te maken. Na een intense deepthroat spoot ik uit mijn tenen haar mondje vol en nadat ik de laatste druppel had gedeponeerd spuugde ze onverwachts met een hele grote fluim de hele lading terug mijn gezicht in! 😳😵😵‍💫 Met een grote grijns keek ze me aan terwijl ik geshockeerd haar aankeek, likte ze de sperma van mijn gezicht af en wilde ze me een cumkiss geven die ik op tijd en resoluut heb geweigerd. 😅 Terwijl ik in een roes en shock op bed lag bij te komen ging ze me schoonmaken en haalde wat te drinken voor me. Nog eventjes op bed met Eva gerelaxt waarna ze al gauw koeltjes me de douche introk. Wederom met haar uitgebreid onder de douche elkaar staan wassen terwijl we verder gingen met tongzoenen en ik haar moest vingeren. Terug op de kamer moest ik opeens van haar opschieten aangezien ze een volgende afspraak had staan. Dus ik snel de kleren bij elkaar gezocht die overal verspreid door de kamer lag. Netjes afgerekend waarbij ze toch nog probeerde om mij voor een heel uur te laten betalen maar op een nette manier het afgesproken bedrag heeft geaccepteerd. Op de gang achter de voordeur nog 10 minuten uitgebreid getongzoend waarbij ik het gevoel had dat ze me niet wilde laten gaan. Uiteindelijk heb ik toch maar aanstalten gemaakt om de deur uit te lopen want ik was al ruimschoots over tijd binnen. Na een flinke pets van haar op mijn kont en mijn hand op haar poes ben ik met een hele grote grijns naar de lift gelopen terwijl zij met een grote lach op haar gezicht afscheid van me nam.

Kortom: een uitstekende herhaaldate bij Eva gehad met verrassende wendingen waarbij Eva deze keer vrij kinky om de hoek kwam kijken en waarbij ik af en toe twijfelde of ze nou een spelletje met me speelde of dat zij oprecht een "spirituele connectie" met me had naar eigen zeggen. De tijd zal het leren. 🙏🏻😉
 
Mooie verhalen allemaal!
Als je een klik hebt met haar is alles mogelijk... Ze is wel kieskeurig, vroeg om leeftijd en foto en blijkbaar ben ik door de ballotagecommissie gekomen.
Ik ga hier geen roman schrijven over mijn avontuur met Eva, het zou alleen maar klanten lokken, en ik wil haar graag nog vele malen weerzien. Het is geen DVP, het is een orgasmeballerina en haar sex is kunst...
En daarmee, jongens en meisjes, moeten jullie het doen... 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan