WHEM Eva, Saitarn massage, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Buffalo35

Wandelaar
39
11/03/22
7
2
Deze jongedame is nieuw op de agenda. Heeft iemand ervaring?

 
Iemand al Eva gezien? Had vandaag een afspraak met haar. Om 11 uur al gebeld voor te reserveren. Kom ik op het afgesproken tijdstip toe (13 uur), krijg ik de uitleg dat ze nog onderweg is. Beetje bizar gezien ik op tijd heb gebeld, maar goed. Mama san stelt mij voor om een half uur Didi te nemen en dan een half uur Eva. Surprise, surprise, na 40 min barslechte massage van Didi, geeft zij aan (zonder overleg met de bazin) dat Eva niet meer komt. Ik moet morgen nog maar eens bellen voor een afspraak met Eva.
Lijkt mij een beetje de klassieke val van bait-and-switch. Betwijfel mij dus sterk of Eva überhaupt wel bestaat...
 
Iemand al Eva gezien? Had vandaag een afspraak met haar. Om 11 uur al gebeld voor te reserveren. Kom ik op het afgesproken tijdstip toe (13 uur), krijg ik de uitleg dat ze nog onderweg is. Beetje bizar gezien ik op tijd heb gebeld, maar goed. Mama san stelt mij voor om een half uur Didi te nemen en dan een half uur Eva. Surprise, surprise, na 40 min barslechte massage van Didi, geeft zij aan (zonder overleg met de bazin) dat Eva niet meer komt. Ik moet morgen nog maar eens bellen voor een afspraak met Eva.
Lijkt mij een beetje de klassieke val van bait-and-switch. Betwijfel mij dus sterk of Eva überhaupt wel bestaat...
Oei, dat klinkt niet best. Zou zonde zijn want de foto's zien er goed uit. Thanks voor het proberen.
 
Vorige week geweest. Ze hield haar slipje en topje aan. De massage was een eentonig wrijven over rug en benen, steeds over dezelfde plekken. Geen enkele afwisseling, geen teasen en het klokkenspel en sterretje werden gemeden. Ze bleef in de bekende positie zitten buiten bereik van je handen zodat ze niet aangeraakt kon worden. Na het omdraaien gingen haar handen naar het klokkenspel om me zo snel mogelijk af te melken. De massage was niet erotisch en al helemaal niet opwindend, een langdurig saai en eentonig wrijven over het lichaam totdat de tijd verstreken was. Ze ziet er leuk uit en ze heeft een slank en goed gevormd lichaam. Ze was in het begin vrij afstandelijk, werd later wat losser maar dat had op mijn geen effect meer.
 
Onprofessionele zaak ze proberen je op te lichten waar je bij staat ze doen zich voor als een Zaak vol vrouwen maar is 1 grote leugen iedereen speelt meerdere vrouwen didi is ook Elisabeth. Pookie is ook Roxy of mama su raya lady boy is ook Lena en als ze weten dat je daar nog nooit geweest bent laten ze Lisa Eva spelen Eva was met vakantie maar nooit terug gekomen geef je geld beter ergens uit en als je belt voor info of vragen gaat mamma su helemaal uit haar dak om dat je te veel vraagt afspraken. Maken doen ze niet meer Omdat ze geen meisje bezet wil houden alleen maar geld wolven daar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan