Recensie Eva, Salon Haarlem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wrxflyer

Vaste klant
Forumpionier
112
02/07/21
132
8
Onlangs een bezoek gebracht aan Eva, bij Salon Haarlem.
De ingang van de salon is middenin een drukke straat, met terrasjes. Verre van privé, maar opvallen doet t desondanks ook niet.
Binnen is t allemaal klein en oud, maar wel schoon en er hangt n ontspannen sfeertje.
Ik had voor Eva gekozen omdat ik val op " jong" en niet té mager.
Hoewel foto's op de sites nooit helemaal kloppen, was Eva helemaal mijn type. Prachtig lichaam, mooie borsten, leuk koppie ook.
En masseren kan ze ook.
Ze neemt rustig de tijd, bouwt de spanning lekker op en- heel fijn- kletst je niet de oren van je hooft. Integendeel, ik had soms t idee, dat ze me aan het aftasten was, wat ik wel/niet lekker zou vinden.
Hoog B2B gehalte. Met zo'n leuke jonge meid een extra genot.
Geeft duidelijk haar grenzen aan, maar zonder afstandelijk over te komen.
Na een 12urige werkdag was mijn lichaam te moe, voor n heftige ontlading, maar dat verminderde mijn genot niet.
Ik kom zeker nog n keer terug.
 
Laatst bewerkt:
Eva heeft een prachtig lijf, die tieten…. pfff. Toen ik haar een paar jaar geleden trof mocht er redelijk veel, o.a. heb ik heerlijk aan haar tepels mogen lurken…? Het is wel een karakter en toen ik haar trof bij MW Den Haag en Temptation in Deventer (ze heeft ook onder de naam Luna gewerkt) was ze nogal zakelijk&afstandelijk en was ze veel strikter in wat mocht…. Het masseren vond ik niet heel bijzonder, maar komen met uitzicht op zo'n heerlijk bos hout wil natuurlijk elke man ?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorig jaar na lange tijd mijn mijn wandelschoenen weer aangetrokken en zal mijn reviews van het afgelopen jaar met terugwerkende kracht toevoegen, ook omdat Eva weer regelmatig aanwezig is bij de Salon. Wat een prachtige verschijning is zij, fantastische (ietwat hangende) borsten, waanzinnige kont en een mooi gezicht.

Ze heeft een beetje een gebruiksaanwijzing (is vrij direct en weet wat ze niet wil), maar als je haar respectvol behandelt is ze prima in de omgang en mag je haar overal aanraken, behalve haar flamoes.

Heb een heerlijke dubbele tantra massage gehad. Eva masseert ook evenredig de rug als de voorkant met full body to body. Eva biedt geen extra's (bij mij dan).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan