WHEM Eva Temse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthasar

Stamgast
Forumpionier
331
03/07/21
87
3
Heeft hier iemand ervaring met Eva uit Temse ?

 
ik ben er destijds bijgeweest in Temse. Uiterlijk mij iets minder meegevallen maar was wel goede service. Kan je stevig goed anaal nemen als je dat graag doet, en volgens mij deed ze wel diepe PZC. Is iets ouder wel maar was geen slechte ervaring, ook geen top (kan persoonlijk ook aan mij liggen, men eisen op vlak van uiterlijk zijn misschien wat hoog :))
 
Yep , daarstraks. Uiterlijk idd iets minder maar wel supergoeie service. Pijpt diep en nat en zonder C…
Een verdomd geile donder , super gevoelige tepels lekker kutje met een klein driehoekje erboven. Samen onder de douche elkaar inzepen en al wat teasen. Herhalingsgevaar, misschien. Zeker een aanrader is één van de betere en 100% Vlaams.
 
Yep , daarstraks. Uiterlijk idd iets minder maar wel supergoeie service. Pijpt diep en nat en zonder C…
Een verdomd geile donder , super gevoelige tepels lekker kutje met een klein driehoekje erboven. Samen onder de douche elkaar inzepen en al wat teasen. Herhalingsgevaar, misschien. Zeker een aanrader is één van de betere en 100% Vlaams.
Zijn de foto's representatief?
 
Terug
Bovenaan Onderaan